Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ligger vel i navnet Ul(rik).. Sorry, den var nok tørr som ved, men jeg kunne ikke dy meg 😂 De lever som nyrike luksusjegere der livet består av å kjøpe, forbruke og flashe til alle som vil se 💸💰

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Flyfrua prøver febrilsk å provosere igjen med serietips fra sønnen på IG-kontoen hennes🙄

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, persondebatt, hetsende innhold og svar til dette

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 20.43, Jordbærogfløte skrev:

Det ligger vel i navnet Ul(rik).. Sorry, den var nok tørr som ved, men jeg kunne ikke dy meg 😂 De lever som nyrike luksusjegere der livet består av å kjøpe, forbruke og flashe til alle som vil se 💸💰

Jeg synes den var vittig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, cerruti skrev:

Hva slags båt har de kjøpt nå? 

Bavaria. Godt dokumentert og gratis reklame for firmaet som solgte den på Bloggerne sesong 10 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er ikke den masken under deres standard egentlig? 🙈 Under 700 kr? Så lenge de tjener på det kan det være så dårlig kvalitet som mulig..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 14.26, chiki skrev:

Jeg følte faktisk på det da de sa navnet hans da jeg skulle fly til Oslo i september! 

Følte hva da? Følte du noe mer enn at du gjenkjente navnet hans?

Mannen er utdannet pilot og er da i stand til å utføre jobben sin. 

 

Jeg synes denne tråden sklir ut og minner mer om surmuling, enn konstruktiv kritikk. Noen som kommenterer her inne sitter åpenbart og ser på Bloggerne mens dere allerede er i dårlig humør. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Jeg lurer på om de velger å dra på den planlagte turen til Dubai etter alt oppstyret om bloggerne som fikk sponset tur dit av Norwegian. Julianne ble jo regelrett driti ut på Nytt på Nytt fordi hun presterte å si at hun ikke brydde seg om hvordan folk har det der nede (episoden den 18. Januar, fra 16 min inn i sendingen)

https://tv.nrk.no/serie/nytt-paa-nytt/2019/MUHH31000219

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg lurer på om de velger å dra på den planlagte turen til Dubai etter alt oppstyret om bloggerne som fikk sponset tur dit av Norwegian. Julianne ble jo regelrett driti ut på Nytt på Nytt fordi hun presterte å si at hun ikke brydde seg om hvordan folk har det der nede (episoden den 18. Januar, fra 16 min inn i sendingen)

https://tv.nrk.no/serie/nytt-paa-nytt/2019/MUHH31000219

Det har hun allerede svart på - hun sa ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lagerbestilling
1 minutt siden, J.. skrev:

Det har hun allerede svart på - hun sa ja.

Det forundrer meg faktisk ikke. At det går an å være så totalt uvitende om at man drar sitt eget renommé ned i dass. Greit nok at de tydeligvis ikke har planer om å framstå som kunnskapsrike eller intellektuelle, men her snakker vi Paradise Hotel-nivå på en mamma på 30 og en pilot på 40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Det forundrer meg faktisk ikke. At det går an å være så totalt uvitende om at man drar sitt eget renommé ned i dass. Greit nok at de tydeligvis ikke har planer om å framstå som kunnskapsrike eller intellektuelle, men her snakker vi Paradise Hotel-nivå på en mamma på 30 og en pilot på 40. 

Ikke akkurat imponerende,nei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg lurer på om de velger å dra på den planlagte turen til Dubai etter alt oppstyret om bloggerne som fikk sponset tur dit av Norwegian. Julianne ble jo regelrett driti ut på Nytt på Nytt fordi hun presterte å si at hun ikke brydde seg om hvordan folk har det der nede (episoden den 18. Januar, fra 16 min inn i sendingen)

https://tv.nrk.no/serie/nytt-paa-nytt/2019/MUHH31000219

Hun er ikke sympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, acna skrev:

Følte hva da? Følte du noe mer enn at du gjenkjente navnet hans?

Mannen er utdannet pilot og er da i stand til å utføre jobben sin. 

 

Jeg synes denne tråden sklir ut og minner mer om surmuling, enn konstruktiv kritikk. Noen som kommenterer her inne sitter åpenbart og ser på Bloggerne mens dere allerede er i dårlig humør. 

Jeg fikk dårlige assosiasjoner pga måten han fremstår i sosiale medier. Han er helt sikkert flink i jobben sin, og man ser jo ikke alt i sosiale medier. Men er liksom ikke i et fly man vil føle man skulle ønske de ropte opp et annet navn😂 

 

har en god venninne som er utdannet og jobber i barnevernet. Hun er helt for  å knipse/klapse barn for å få de til å lære og høre etter. Hun har og kommer aldri fått passet mine barn. Men hun er sikkert også flink i jobben sin 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, chiki skrev:

Jeg fikk dårlige assosiasjoner pga måten han fremstår i sosiale medier. Han er helt sikkert flink i jobben sin, og man ser jo ikke alt i sosiale medier. Men er liksom ikke i et fly man vil føle man skulle ønske de ropte opp et annet navn😂 

 

har en god venninne som er utdannet og jobber i barnevernet. Hun er helt for  å knipse/klapse barn for å få de til å lære og høre etter. Hun har og kommer aldri fått passet mine barn. Men hun er sikkert også flink i jobben sin 👍

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva han har sagt og gjort som gjør at du kunne ønske de ropte opp et annet navn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.01 skriver hun at det er noe stort som skjer i episode 9 som hun ikke har fortalt om. Noen som vet hva dette er? Eller er det bare den nye båten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut nytt bilde på Instagram hvor hun bruker brystpumpe, og skriver at dette må normaliseres osv... Jeg blir så oppgitt! Hvilke mennesker er det folk er med som ikke synes sånne ting er helt normalt og vanlig...? Influencere skal normalisere alt mulig, som for meg ikke kunne vært mindre nødvendig å normalisere, fordi det er DRIT normalt.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...