Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, smalls skrev:

Bare å gi opp. Prater til en vegg her. Vanskelig å diskutere med bloggfans, som vil forsvare bloggeren uansett hva 

...og som kategorisk nekter å lese linker som kan underbygge motdebattantenes argumenter. Bare fordi. :jepp:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt innlegg på bloggen. Det må være det stusseligste reklameinnlegget jeg har sett på lenge. Det er nesten ingen info om produktet, jeg forstår ikke hvorfor vi skal kjøpe det engang. Hun kan hvertfall ta seg bryet å si noe om produktet hun vil ha oss til å kjøpe. Nei nå må bloggerne legge litt mer flid i reklameinnleggene sine. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På insta reklamerer hun for serum/olje til håret, for å,få det glansfullt, skinnende og friskt. Det kommmer fra en dame som på bloggen i dag sier hun bruker myyye tørrshampo, har extenisons og er ofte til frisør.

Hun reklamerer for så utrolig mye, og mister helt troverdigheten for meg, men reklamens makt er stor, og noen lar seg sikkert lure. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er bortskjemt.  Send henne til fattig strøk i Afrika i to uker, så kanskje hun kan sette litt mer pris på ting. Sutrete mennesker er lite sjarmerende ja.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg synes det er mye "stakkars meg" - mentalitet på bloggen for tiden. 

Stakkars meg fordi leserne mine er misfornøyde med for lite innhold og for mye reklame, stakkars meg fordi annonsørene er misfornøyd med reklameinnleggene, stakkars meg som sover lite (velkommen til småbarnsperioden), stakkars meg som ikke har mulighet til å ta mammaperm etc etc. 

Spør du meg så er du superheldig, spesielt hvis det du legger ut på bloggen stemmer med virkeligheten. 

Du har en stabilt, godt forhold med en mann som forguder deg. Du har et friskt og velskapt barn. Du har et fantastisk hus og flotte materielle goder som båt, bil, vesker, klær etc. Dere er to med gode inntekter. Du kan styre dagene dine på en helt annen måte enn de som er bundet opp av vanlig arbeidstid. Du har venner pg familie rundt deg. Du har vaskehjelp, setter bort klesvask osv. 

Slutt å sutre, det er veldig lite sjarmerende. 

Amen.

Hun der vet ikke hva arbeid er!!Lever inni sin lille bortskjemte boble..

Endret av Moongirl
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper

Synes hun er flink å åpen jeg! Hun er nok bare tatt på senga, klart det er mye å omstille seg nå som man er Mamma. Og synes hun skal få vær ærlig om det, og ikke hakke ned på henne fordi hun har det så bra enn mange andre.

Vi er forskjellige alle sammen😊😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Synes hun er flink å åpen jeg! Hun er nok bare tatt på senga, klart det er mye å omstille seg nå som man er Mamma. Og synes hun skal få vær ærlig om det, og ikke hakke ned på henne fordi hun har det så bra enn mange andre.

Vi er forskjellige alle sammen😊😋

Sant nok, og er forsåvidt enig i det du sier. MEN. Selvinnsikt er en fin ting å ha... hun har seriøst INGENTING å klage på...sliten småbarnsmor er ikke noe tull, det vet jeg. Men hun må seriøst slutte å syte sånn, og heller se på hva hun faktisk har. For det er MYE.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
20 minutter siden, BethD skrev:

Sant nok, og er forsåvidt enig i det du sier. MEN. Selvinnsikt er en fin ting å ha... hun har seriøst INGENTING å klage på...sliten småbarnsmor er ikke noe tull, det vet jeg. Men hun må seriøst slutte å syte sånn, og heller se på hva hun faktisk har. For det er MYE.....

Skal absolutt være takknemlig for det man har🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofia2018

Syntes hun ikke har noen grunn til å klage, a hun sover liten men hallo, hun har tid til å gå til frisøren, lurer oss med reklame for produkter hun nok ikke kan sies å stå inne for, samt at hun har vaskehjelp, får noen til å vaske klær for seg. Syntes denne bloggen har tapt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.12.2018 den 12.13, Sofia2018 skrev:

Syntes hun ikke har noen grunn til å klage, a hun sover liten men hallo, hun har tid til å gå til frisøren, lurer oss med reklame for produkter hun nok ikke kan sies å stå inne for, samt at hun har vaskehjelp, får noen til å vaske klær for seg. Syntes denne bloggen har tapt seg

Enig i at bloggen har tapt seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julianne var tidligere et friskt pust i bloggverdenen. Nå er denne bloggen omtrent like engasjerende som å se maling tørke. Når storparten av (de få) innleggene handler om hvor liten tid hun dessverre har til å blogge, i kombinasjon med fryktelig uinspirerende reklameinnlegg, er det kanskje på tide å legge ned hele bloggen. Det fins grenser for hvor lenge følgerne gidder å fø på henne når hun leverer så dårlig som det hun nå gjør. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært imponert over hvor flink hun har vært til å skjerme ungen sin på some, men jeg så en teaser for bloggerne, og DER blir han ordentlig eksponert.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Strikkeguri90 skrev:

Har vært imponert over hvor flink hun har vært til å skjerme ungen sin på some, men jeg så en teaser for bloggerne, og DER blir han ordentlig eksponert.. 

Selvfølgelig. Der inntektene kommer. Hun kan logge av alt og ta 9 mnd permisjon. Men pengene lokker nok mer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet at Funky eksponerer barna sine mye. Men hvis du sammenligner de to bloggene så kommer Pilotfrua svært dårlig ut. Det er nesten pinlig hvor dårlig bloggen er. Funky har tre barn og mange prosjekt og driver en svært profesjonell blogg etter min mening. Hvis det er slik at man kan tjene penger på å legge ut så dårlige innlegg så vurderer jeg å bytte yrke til blogger. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Macimba skrev:

Hun trenger penger, den dama - piloten har fått tur til «fantastiske»Dubai i bursdagsgave. 

Så lite classy..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 18.12.2018 den 12.13, Sofia2018 skrev:

Syntes hun ikke har noen grunn til å klage, a hun sover liten men hallo, hun har tid til å gå til frisøren, lurer oss med reklame for produkter hun nok ikke kan sies å stå inne for, samt at hun har vaskehjelp, får noen til å vaske klær for seg. Syntes denne bloggen har tapt seg

Hvis hun ikke har det godt, så er det nok noe som ligger bak. Er nok mye vi ikke vet. Å sove lite og være utmattet over en periode kan gjøre en veldig dårlig. Det kan jeg godt forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...