Gå til innhold
Puny

Pilotfrue

Anbefalte innlegg

Moi04

Hun kan da være personlig UTEN å utlevere sønnen også? Et personlig innlegg er alt hun skriver som IKKE er reklame. Er det sånn at nå som hun har født har hun ikke andre ting å skrive om enn sønnen eller reklamere for forskellige bedrifter ville jeg Kanskje revurdert hele bloggen. Som jeg har nevnt tidligere, klarer hun å spy ut så mye reklame burde hun klare noen innlegg helt uten økonomisk gevinst også. Jeg har forøvrig "nei takk til reklame"-lapp på postkassa og tenker kanskje at de trofaste leserne hennes (ikke meg) som har fulgt flyparet i alt fra bryllup til prøverør til fødsel og faktisk er noe av grunnen til at de kan leve som de gjør fortjener noe annet enn det som publiseres der nå. Jeg har skrevet det tidligere og skriver det igjen, hennes valg at hun ikke tar permisjon, hadde jeg valgt å ikke at permisjon fra min jobb hadde også kravene vært de samme som før fødsel. Fikk pes for det sist gang jeg skrev det, men det er utrolig kynisk å fortsette å spy ut reklameinnlegg for egen vinning, uten å gi noe tilbake til leserne, annet enn lave rabatter og et enda større kjøpepress. 

Endret av Moi04

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordbærogfløte
Akkurat nå, Moi04 skrev:

Hun kan da være personlig UTEN å utlevere sønnen også? Et personlig innlegg er alt hun skriver som IKKE er reklame. Er det sånn at nå som hun har født har hun ikke andre ting enn sønnen eller reklamere for forskellige bedrifter ville jeg Kanskje revurdert hele bloggen. Som jeg har nevnt tidligere, klarer hun å spy ut så mye reklame burde hun klare noen innlegg helt uten økonomisk gevinst også. Jeg har forøvrig "nei takk til reklame"-lapp på postkassa og tenker kanskje at de trofaste leserne hennes (ikke meg) som har fulgt flyparet i alt fra bryllup til prøverør til fødsel og faktisk er noe av grunnen til at de kan leve som de gjør fortjener noe annet enn det som publiseres der nå. Jeg har skrevet det tidligere og skriver det igjen, hennes valg at hun ikke tar permisjon, hadde jeg valgt å ikke at permisjon fra min jobb hadde også kravene vært de samme som før fødsel. Fikk pes for det sist gang jeg skrev det, men det er utrolig kynisk å fortsette å spy ut reklameinnlegg for egen vinning, uten å gi noe tilbake til leserne, annet enn lave rabatter og et enda større kjøpepress. 

Enig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Macimba
17 minutter siden, Moi04 skrev:

Hun kan da være personlig UTEN å utlevere sønnen også? Et personlig innlegg er alt hun skriver som IKKE er reklame. Er det sånn at nå som hun har født har hun ikke andre ting å skrive om enn sønnen eller reklamere for forskellige bedrifter ville jeg Kanskje revurdert hele bloggen. Som jeg har nevnt tidligere, klarer hun å spy ut så mye reklame burde hun klare noen innlegg helt uten økonomisk gevinst også. Jeg har forøvrig "nei takk til reklame"-lapp på postkassa og tenker kanskje at de trofaste leserne hennes (ikke meg) som har fulgt flyparet i alt fra bryllup til prøverør til fødsel og faktisk er noe av grunnen til at de kan leve som de gjør fortjener noe annet enn det som publiseres der nå. Jeg har skrevet det tidligere og skriver det igjen, hennes valg at hun ikke tar permisjon, hadde jeg valgt å ikke at permisjon fra min jobb hadde også kravene vært de samme som før fødsel. Fikk pes for det sist gang jeg skrev det, men det er utrolig kynisk å fortsette å spy ut reklameinnlegg for egen vinning, uten å gi noe tilbake til leserne, annet enn lave rabatter og et enda større kjøpepress. 

Det skjer aldri. De pøser på med reklame for å tjene penger, og det trenger de sikker sånn som de bor, har to dyre biler og stor båt. De har et levesett som er en milliardær verdig, og jeg forstår ikke at de klarer det økonomisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Moi04
5 timer siden, Macimba skrev:

Det skjer aldri. De pøser på med reklame for å tjene penger, og det trenger de sikker sånn som de bor, har to dyre biler og stor båt. De har et levesett som er en milliardær verdig, og jeg forstår ikke at de klarer det økonomisk. 

Nei det tror jeg heller ikke de gjør..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
J..
8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Looooooord,have mercy.....

"Ja, det var jævlig, ass. Eller, det var ikke jeg som måtte gjennom den, men til og med for meg var det vondt, skjøt ektemannen inn fra siden, før han lot kona fortsette..."

Sitat Ulrik.

🤮

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Xstrella

Best å hyre inn nannys da. Slik at mamma kan få sminke seg og se delikat ut. 👽👻💀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jordbærogfløte

Eventuelt rydde ut alt av iPader og TV-skjermer 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege899

"Det blir tårer, latter, fest, sorg og ikke minst: Masse barn." 

akkurat som om det er noe positivt:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjærlighetsbarn98

Syntes hun hadde en veldig behagelig figur på bloggerne denne sesongen. Hun virker så jordnær og ekte❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her