Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Moi04 skrev:

Hun kan da være personlig UTEN å utlevere sønnen også? Et personlig innlegg er alt hun skriver som IKKE er reklame. Er det sånn at nå som hun har født har hun ikke andre ting å skrive om enn sønnen eller reklamere for forskellige bedrifter ville jeg Kanskje revurdert hele bloggen. Som jeg har nevnt tidligere, klarer hun å spy ut så mye reklame burde hun klare noen innlegg helt uten økonomisk gevinst også. Jeg har forøvrig "nei takk til reklame"-lapp på postkassa og tenker kanskje at de trofaste leserne hennes (ikke meg) som har fulgt flyparet i alt fra bryllup til prøverør til fødsel og faktisk er noe av grunnen til at de kan leve som de gjør fortjener noe annet enn det som publiseres der nå. Jeg har skrevet det tidligere og skriver det igjen, hennes valg at hun ikke tar permisjon, hadde jeg valgt å ikke at permisjon fra min jobb hadde også kravene vært de samme som før fødsel. Fikk pes for det sist gang jeg skrev det, men det er utrolig kynisk å fortsette å spy ut reklameinnlegg for egen vinning, uten å gi noe tilbake til leserne, annet enn lave rabatter og et enda større kjøpepress. 

Det skjer aldri. De pøser på med reklame for å tjene penger, og det trenger de sikker sånn som de bor, har to dyre biler og stor båt. De har et levesett som er en milliardær verdig, og jeg forstår ikke at de klarer det økonomisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Macimba skrev:

Det skjer aldri. De pøser på med reklame for å tjene penger, og det trenger de sikker sånn som de bor, har to dyre biler og stor båt. De har et levesett som er en milliardær verdig, og jeg forstår ikke at de klarer det økonomisk. 

Nei det tror jeg heller ikke de gjør..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Looooooord,have mercy.....

"Ja, det var jævlig, ass. Eller, det var ikke jeg som måtte gjennom den, men til og med for meg var det vondt, skjøt ektemannen inn fra siden, før han lot kona fortsette..."

Sitat Ulrik.

 

🤮

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Vi stortrives nå, men det er skikkelig rotete. Det er jeg ikke så veldig glad for, sier hun, hvorpå ektemannen følger opp med å kalle henne «ryddenazi».

https://www.dagbladet.no/kjendis/tatt-pa-senga-av-mammalivet---trodde-jeg-skulle-fa-tid-til-a-blogge-sminke-meg-og-sove/70565930

Øh, om jeg har forstått det riktig så har de både rengjøringshjelp og klesvaskhjelp? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
22 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Syntes hun hadde en veldig behagelig figur på bloggerne denne sesongen. Hun virker så jordnær og ekte❤️

Jeg enig med deg og hun er søt, jord nær og ekte ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Miranda16 skrev:

 

Hjelpes..

Hjelper lite å ikke eksponere på blogg,når han blottlegges på tv..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke slik at disse foreldrene IKKE skulle eksponere barnet sitt? Ærlig talt, med et hus til 22 millioner og et forbruk som ikke ligner grisen. Så skjønner jeg at det må eksponering til av mindreårige til,for å få penger i kassa. Noe så lavmål av noen som burde visst bedre,  mtp at de måtte få hjelp for å bli foreldre. Respekten for dette paret er lik null. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Var det ikke slik at disse foreldrene IKKE skulle eksponere barnet sitt? Ærlig talt, med et hus til 22 millioner og et forbruk som ikke ligner grisen. Så skjønner jeg at det må eksponering til av mindreårige til,for å få penger i kassa. Noe så lavmål av noen som burde visst bedre,  mtp at de måtte få hjelp for å bli foreldre. Respekten for dette paret er lik null. 

Helt enig. Vet ikke om latterlig er det rette ordet, men at to voksne bedyrer så lenge at de ikke skal selge sitt eget barn....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow. Det hjelper jo fint lite å ikke legge ut bilder av han på blogg/Insta når han eksponeres på TV. 

Og ammingen måtte selvfølgelig være med..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolanda skrev:

Wow. Det hjelper jo fint lite å ikke legge ut bilder av han på blogg/Insta når han eksponeres på TV. 

Og ammingen måtte selvfølgelig være med..

Ja hva er det med U's unaturlig og ganske voldsomme oppheng i amming?!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jolanda skrev:

Wow. Det hjelper jo fint lite å ikke legge ut bilder av han på blogg/Insta når han eksponeres på TV. 

Og ammingen måtte selvfølgelig være med..

Og hva er galt med at hun ammer på TV? Riktignok så burde ansiktet vært borte fra kamera, men ammingen i seg selv ser jeg ingen problemer med. Ja til pupp🙏🏻

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheBookofSorrow
Akkurat nå, Birdo skrev:

Og hva er galt med at hun ammer på TV? Riktignok så burde ansiktet vært borte fra kamera, men ammingen i seg selv ser jeg ingen problemer med. Ja til pupp🙏🏻

Synes ikke amming er spesielt interessant og burde være privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...