Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.12.2018 den 12.53, J.. skrev:

De har tagget tatovøren men ikke som reklame..

Så antar de har fått en grei avtale.

En relativt ukjent lærling får gratis reklame,de får gratis tatoveringer..

Ser han har en del konkurranser som krever følgere,for så å skryte av 800 nye følgere etterpå..

Nei så rart gitt.

Men uansett hvilken avtale eller deal de har fått, så skal det jo merkes som reklame. De andre som har merket dette samarbeidet, har skrevet at de merker det som reklame fordi tatoveringene var gratis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser pilotmannen også har begynt å reklamere for MayBeauty nå. Håper ikke han skal poste samme reklamevideo like ofte som pilotfruen. (Eller Mybeauty som han kaller det. Blir merkevarer fornøyd med slik reklame..) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, listefyll skrev:

Men uansett hvilken avtale eller deal de har fått, så skal det jo merkes som reklame. De andre som har merket dette samarbeidet, har skrevet at de merker det som reklame fordi tatoveringene var gratis. 

Jepp,og jeg har heller aldri sagt noe annet enn at det er nettopp snikreklame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatavørnåler og vibratorer har det til felles at de vibrerer for å gjøre oppgaven sin 😂 Jeg lurer på om vi noen gang får se paret «vibrere» for noe annet en materialisme, penger og status..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet meg av rabattkoden hun reklamerte for Twistshake baby. Pengene er trukket fra konto, men ingen varer er sendt og kundeservicen deres virker totalt fraværende. Ser flere melder om svindel i kommentarfeltene på instagrammen og fb til Twistshake 😳 flere som har bestilt derifra og opplevd det samme?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, bc89 skrev:

Jeg benyttet meg av rabattkoden hun reklamerte for Twistshake baby. Pengene er trukket fra konto, men ingen varer er sendt og kundeservicen deres virker totalt fraværende. Ser flere melder om svindel i kommentarfeltene på instagrammen og fb til Twistshake 😳 flere som har bestilt derifra og opplevd det samme?

Tror jeg ville ha laget en egen tråd for å spørre etter erfaringer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Tatavørnåler og vibratorer har det til felles at de vibrerer for å gjøre oppgaven sin 😂 Jeg lurer på om vi noen gang får se paret «vibrere» for noe annet en materialisme, penger og status..

Elsker pilotfrue og mannen😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hva liker du ved dem?

Jeg kan svare, selv om jeg ikke elsker eller er ukritisk til de.

Jeg liker JN fordi hun virker å gi litt faen. Eller, i det minste før. Nå er bloggen gørrkjedelig. Jeg syns de virket som et friskt pust - før. Nå er de bare helt vanlige foreldre og ikke spesielt spennende å følge mer. Men har litt sansen for at Julianne og Ulrik ikke virker å være de mest hysteriske foreldrene til førstegangs å være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 18.31, Jordbærogfløte skrev:

Hva liker du ved dem?

At hun er en så ærlig og åpen person,at hun viser slik omsorg.va er det å ikke like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Tears in heaven skrev:

At hun er en så ærlig og åpen person,at hun viser slik omsorg.va er det å ikke like?

Så bra. Jeg synes det er altfor mye reklame på bloggen hennes for tiden slik at den ikke er så personlig som den var. 

Håper hun kommer sterkere tilbake etter babytiden 🤗

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye snakk om at det er mye reklame på pilotfrue sin blogg, men det er enormt mye til alle andre bloggere nå. Jeg leser ikke bloggene, men ser på instastories til de største, og nesten hvert eneste innlegg er reklame. Slik var det ikke før. Jeg lurer på hvorfor. 

Er det veldig innbringende nå å ha annonsører i forhold til tidligere?

Eller er det ikke like mye penger å hente pga flere bloggere på markedet slik at bloggere må ha flere annonsører for å få det til å gå rundt? 

Kanskje litt off topic da det ikke bare går på pilotfrue, men hun er en av de som har mest reklame. 

Jeg kan uansett ikke forstå at mange "går på" reklamen. Reklame er jo reklame. Spesielt de klokkene hun reklamerer for hele tiden, er vel ingen som kjøper de lengre? Litt ut kanskje? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oline12 skrev:

Det er mye snakk om at det er mye reklame på pilotfrue sin blogg, men det er enormt mye til alle andre bloggere nå. Jeg leser ikke bloggene, men ser på instastories til de største, og nesten hvert eneste innlegg er reklame. Slik var det ikke før. Jeg lurer på hvorfor. 

Er det veldig innbringende nå å ha annonsører i forhold til tidligere?

Eller er det ikke like mye penger å hente pga flere bloggere på markedet slik at bloggere må ha flere annonsører for å få det til å gå rundt? 

Kanskje litt off topic da det ikke bare går på pilotfrue, men hun er en av de som har mest reklame. 

Jeg kan uansett ikke forstå at mange "går på" reklamen. Reklame er jo reklame. Spesielt de klokkene hun reklamerer for hele tiden, er vel ingen som kjøper de lengre? Litt ut kanskje? 

Kan ikke skjønne annet enn at det er fordi bloggerne har blitt flinkere til å merke? Og at derfor ser man nå tydeligere at de er reklamebloggere og ikke bestevenninnen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Kan ikke skjønne annet enn at det er fordi bloggerne har blitt flinkere til å merke? Og at derfor ser man nå tydeligere at de er reklamebloggere og ikke bestevenninnen?

Godt poeng. Så er det vel ekstra reklame nå rundt juletider vil jeg tro? Pilotfrues reklame virker som et siste desperat forsøk på å tjene cash før bloggen går under. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo så liten tid til å gjøre jobben sin at hun ikke har tid til å skrive så mange innlegg som før baby kom (forståelig det, men hun skrev da et minimum av innlegg allerede da). Men at det å trappe ned jobbing fører til at man tjener mindre har hun visst ikke forstått, for hun må da få lov til å pøse ut like mange reklameinnlegg som før! Og vi som synes bloggen er blitt gørr kjedelig må da forstå at hun egentlig gjør vårt kjære land en tjeneste ved å takke nei til en stønad (foreldrepermisjon) som hun har krav på 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...