Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
2 timer siden, vintage skrev:

Ja, og det blir verre og verre for hver gang jeg er innom tråden. Jeg registrerer dog at vi som hadde babyer for en del år siden, vi gjorde det meste feil. Flaks at det gikk bra 😅

Ja, at det har blitt folk av min unge er jo helt utrolig! Så vi har vært heldige vi ;)

Og enda verre er det at det har blitt folk av meg 🤣

Vokste opp med røyk og bilkjøring uten bilbelte, men akkurat når det kommer til dette, så er det greit at det har vært en god utvikling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

De tatoverer ikke gravide damer pga div sykdommer man kan smittes av,ved nålbruk.

Men hva de har tatovert får vel være deres sak,ærlig talt.

Det er pga feber og infeksjon som kan oppstå ved en større tatovering. Et navn tror jeg neppe byr på problemet. Er mange som opplever å få feber under og etter en stor tatovering, hoven og sår hud som skal gro. Hørte Ulrik si på storyen at det å ta en tatoo var det samme som en fødsel. Vel, det burde han holdt seg for god til med tanke på Juliannes harde fødsel 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det er pga feber og infeksjon som kan oppstå ved en større tatovering. Et navn tror jeg neppe byr på problemet. Er mange som opplever å få feber under og etter en stor tatovering, hoven og sår hud som skal gro. Hørte Ulrik si på storyen at det å ta en tatoo var det samme som en fødsel. Vel, det burde han holdt seg for god til med tanke på Juliannes harde fødsel 🙄

Du tror ikke det var en spøk da? Hender min samboer sier sånne ting og det tar i alle fall ikke jeg meg nær av..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudameg for en forferdelig tatovering Ulrik tok. Jeg klarer virkelig ikke med all vilje lagt til å forstå at folk gjør sånn med kroppen sin 😳

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SKE87 skrev:

Gudameg for en forferdelig tatovering Ulrik tok. Jeg klarer virkelig ikke med all vilje lagt til å forstå at folk gjør sånn med kroppen sin 😳

Nettopp.

Hans kropp,hans valg.

Dette blir bare småelig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det samme studioet som tatoverer halve influencernorge for tiden, men som en del YouTubere har merket som reklame. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, listefyll skrev:

Det er vel det samme studioet som tatoverer halve influencernorge for tiden, men som en del YouTubere har merket som reklame. 

De har tagget tatovøren men ikke som reklame..

Så antar de har fått en grei avtale.

En relativt ukjent lærling får gratis reklame,de får gratis tatoveringer..

Ser han har en del konkurranser som krever følgere,for så å skryte av 800 nye følgere etterpå..

Nei så rart gitt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Nettopp.

Hans kropp,hans valg.

Dette blir bare småelig.

Hva er poenget med å legge det ut hvis folk ikke skal mene noe om det? Den dagen folk slutter å bry seg om hva bloggere deler sliter bransjen... selvsagt er det hans kropp og hans valg, men betyr det at alle som ikke likte det må tie stille? Jeg synes alle typer tatovering er megaharry, og ja: det sier jeg også face to face til folk!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xx girl xx

Kan dere egentlig klandre de som diskuterer f.eks skjermtid opp og ned i mente. Pilotfrue har blitt skikkelig kjedelig og det er reklame, reklame og enda mer reklame. Det er ikke noe interessant å diskutere.  I dag fjernet jeg henne fra IG også. Jeg forstår ikke hvorfor bloggeren er blandet topp ti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, xx girl xx skrev:

Kan dere egentlig klandre de som diskuterer f.eks skjermtid opp og ned i mente. Pilotfrue har blitt skikkelig kjedelig og det er reklame, reklame og enda mer reklame. Det er ikke noe interessant å diskutere.  I dag fjernet jeg henne fra IG også. Jeg forstår ikke hvorfor bloggeren er blandet topp ti. 

Ja, gørrkjedelig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, xx girl xx skrev:

Kan dere egentlig klandre de som diskuterer f.eks skjermtid opp og ned i mente. Pilotfrue har blitt skikkelig kjedelig og det er reklame, reklame og enda mer reklame. Det er ikke noe interessant å diskutere.  I dag fjernet jeg henne fra IG også. Jeg forstår ikke hvorfor bloggeren er blandet topp ti. 

Ja, for man kan faktisk velge å ikke følge eller ikke diskutere bloggeren også, i perioder man synes bloggen er gørrkjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Macimba

Fruen skriver ikke et eneste innlegg uten reklame, og  i dag oppfordres vi til å ta vare på sexlivet, for det har hun og piloten gjort. Kondomeriet gir oss i dag rabatt på «diamanten vi ønsker oss».

For en usigelig  kjedelig blogg - det reklamerer for _alt_. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
56 minutter siden, Macimba skrev:

Fruen skriver ikke et eneste innlegg uten reklame, og  i dag oppfordres vi til å ta vare på sexlivet, for det har hun og piloten gjort. Kondomeriet gir oss i dag rabatt på «diamanten vi ønsker oss».

For en usigelig  kjedelig blogg - det reklamerer for _alt_. 

Ingen tvinger deg til og lese bloggen du velger det selv og du har en fri vilje til og la vere og lese den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

Ingen tvinger deg til og lese bloggen du velger det selv og du har en fri vilje til og la vere og lese den. 

Det er det eneste du har å komme med i hver eneste tråd du skriver i.. Kom heller med noe nytt :)

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Jodaneida skrev:

Det er det eneste du har å komme med i hver eneste tråd du skriver i.. Kom heller med noe nytt :)

Det er jo sannheten jo. Noe er merkelig for her følger mange bloggerne bare for og irritere seg over dem for så og henge dem ut på forskjellige tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...