Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest BordetErSnudd
8 timer siden, Hummingbird2 skrev:

De er bare harry. Folk som virkelig har penger deler ikke bilder av LV poser, og dokumenterer hvert innkjøp på SoMe. Harry, harry, harry!

De har alltid vært innmari opptatte av å vise frem dyre logoer. Veldig nyrik russerstil og ganske kræsj med resten av beste vestkant som går for langt mer dempet og elegant rikdom. Synd da de har et sykt kult og fint hus, kjipt når alt av puter, tepper og andre interiørting har klistret store logoer på seg. Det blir så harry, når det faktisk kunne ha blitt kjempestilig. Restylane, Botox og LV liksom. Håper de har Sommerkroppen på repeat for den glir rett inn.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Hummingbird2 skrev:

De er bare harry. Folk som virkelig har penger deler ikke bilder av LV poser, og dokumenterer hvert innkjøp på SoMe. Harry, harry, harry!

Det er ikke annet enn harry og tacky. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær

Logomania er visst in igjen, hørte jeg på en podcast.

men folk må få gjøre som de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

Logomania er visst in igjen, hørte jeg på en podcast.

men folk må få gjøre som de vil?

Logomania hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når grunderen bak det trenings- og kostholdsopplegget (onlinelifechange) som Julianne skal gjennom poster en viss type kommentar på et av CBEs instainnlegg rister jeg kraftig på hodet! Et svart-hvit bilde av en sylslank Caroline der PTen kommenterer at hun ønsker å bli fotografert av Anette Marie Antonsen når hun har 1/200 del av Carolines mage.. Ikke rart at opplegget heter noe med"Fit".. Og når man i tillegg legger til "mamma", ja da... Mangler ord her.. 😢 Glad for at Anette Marie ikke har respondert på kommentaren hennes i det minste. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Når grunderen bak det trenings- og kostholdsopplegget (onlinelifechange) som Julianne skal gjennom poster en viss type kommentar på et av CBEs instainnlegg rister jeg kraftig på hodet! Et svart-hvit bilde av en sylslank Caroline der PTen kommenterer at hun ønsker å bli fotografert av Anette Marie Antonsen når hun har 1/200 del av Carolines mage.. Ikke rart at opplegget heter noe med"Fit".. Og når man i tillegg legger til "mamma", ja da... Mangler ord her.. 😢 Glad for at Anette Marie ikke har respondert på kommentaren hennes i det minste. 

I alle dager..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Jolanda skrev:

I alle dager..

Ja, det kan du si.. Helt sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg liker Julianne og mener ikke dette som kritikk mot utseende HENNES. For hun er vakker😍🙏🏼 Men de siste pilotbriller hun fikk i gave...... det er den verste utformingen jeg har sett.... er det bare meg??? 🤭 Hun kler sååå mye bedre «vanlige» pilotbriller som faktisk har litt space imellom glassene. Det er hun smashing i😍🙏🏼 Men klart.... folk går i hva de vil og alle har forskjellig smak. Bare synes de er veldig spess🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
12 minutter siden, agnesbjercke skrev:

Altså jeg liker Julianne og mener ikke dette som kritikk mot utseende HENNES. For hun er vakker😍🙏🏼 Men de siste pilotbriller hun fikk i gave...... det er den verste utformingen jeg har sett.... er det bare meg??? 🤭 Hun kler sååå mye bedre «vanlige» pilotbriller som faktisk har litt space imellom glassene. Det er hun smashing i😍🙏🏼 Men klart.... folk går i hva de vil og alle har forskjellig smak. Bare synes de er veldig spess🤷🏼‍♀️

Hvor ser du brillene?

Jeg syns forresten hun er storsinnet som orker å sitte så mye stille i båt. Jeg er så rastløs, jeg hadde skreket ÅÅÅHH herreGUUUD!!! etter ti minutter og stupt fra rekka 🤣 Jeg har jo skjønt at Ulrik er båtfantasten. Hadde også hatt hjertet langt opp i halsen om jeg måtte frakte baby fra båt til land på en vannskuter 😱 Men kanskje de bare tar ham med på land når de legger til kai. I don't know. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BordetErSnudd skrev:

Hvor ser du brillene?

Jeg syns forresten hun er storsinnet som orker å sitte så mye stille i båt. Jeg er så rastløs, jeg hadde skreket ÅÅÅHH herreGUUUD!!! etter ti minutter og stupt fra rekka 🤣 Jeg har jo skjønt at Ulrik er båtfantasten. Hadde også hatt hjertet langt opp i halsen om jeg måtte frakte baby fra båt til land på en vannskuter 😱 Men kanskje de bare tar ham med på land når de legger til kai. I don't know. 

Insta tror jeg:-) 

 

åh jeg synes det ser deilig ut!!!😂🙏🏼♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 19.51, Sialove skrev:

Greit nok at det er individuelt, men kanskje greit å gå bevege seg hvis man skal bli en FIT supermamma? 

 

Hun vil ikke trene og spise sunt, men å prakke på et ideal som heter FIT supermamma, hun er BARE ute etter penger. 

Nå er det vel det hun tjener penger på så det synes jeg ikke er det minste rart gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BordetErSnudd skrev:

Hvor ser du brillene?

Jeg syns forresten hun er storsinnet som orker å sitte så mye stille i båt. Jeg er så rastløs, jeg hadde skreket ÅÅÅHH herreGUUUD!!! etter ti minutter og stupt fra rekka 🤣 Jeg har jo skjønt at Ulrik er båtfantasten. Hadde også hatt hjertet langt opp i halsen om jeg måtte frakte baby fra båt til land på en vannskuter 😱 Men kanskje de bare tar ham med på land når de legger til kai. I don't know. 

Syns det ser herlig ut jeg 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fitmum greiene dukket opp i newsfeeden på facebook. Jeg meldte det inn som spam. Orker ikke. For et fokus så kjapt etter fødsel. Og hvor har de deeeet fra tror dere. Er så glad jeg ikke hadde instagram i min barselboble. Og er sjeleglad fotballfrue kom etter min tid. Jeg synes virkelig synd på dere jenter som vokser opp nå. Vi litt eldre prøver så godt vi kan å bringe gode verdier fremfor kroppsverdier. Det er inni oss som betyr 100% mer enn kroppen vår.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Xstrella skrev:

Dette fitmum greiene dukket opp i newsfeeden på facebook. Jeg meldte det inn som spam. Orker ikke. For et fokus så kjapt etter fødsel. Og hvor har de deeeet fra tror dere. Er så glad jeg ikke hadde instagram i min barselboble. Og er sjeleglad fotballfrue kom etter min tid. Jeg synes virkelig synd på dere jenter som vokser opp nå. Vi litt eldre prøver så godt vi kan å bringe gode verdier fremfor kroppsverdier. Det er inni oss som betyr 100% mer enn kroppen vår.

Enig. Gikk med valkene mine jeg, og det lykkelig uviten om fit mamma kropp. 

Endret av Pæddan
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Xstrella skrev:

Dette fitmum greiene dukket opp i newsfeeden på facebook. Jeg meldte det inn som spam. Orker ikke. For et fokus så kjapt etter fødsel. Og hvor har de deeeet fra tror dere. Er så glad jeg ikke hadde instagram i min barselboble. Og er sjeleglad fotballfrue kom etter min tid. Jeg synes virkelig synd på dere jenter som vokser opp nå. Vi litt eldre prøver så godt vi kan å bringe gode verdier fremfor kroppsverdier. Det er inni oss som betyr 100% mer enn kroppen vår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Yria skrev:

Røyker Ulrik?

Nei det tror jeg ikke men han tok nok bare en i kveld for kos og ikke mer mange gjør det uten at de røyker til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd

Jeg blir litt sjokkert over den vanvittige pengebruken deres. Nytt LV- eller Missoni-produkt nesten ukentlig. Høye tårn med hummer, blåskjell og reker ute på restaurant, og de spiser stort sett ute/take away da ingen av dem liker å lage mat. Hus til 21 mill og båt til 3 mill. Regelmessige skjønnhetsbehandlinger. Ny bilport inn til huset. Dyr bil. Vaskehjelp og klesvaskebud. De lever ikke som om de har en årsinntekt på 2 mill, men på 3-4. Håper det ikke blir crash and burn. Nyheten om fødselen har allerede lagt seg og Julianne har dalt ned til 6. plass på blogglista da hun ikke smidde mens jernet var varmt (selvfølgelig unner jeg alle barselpermisjon men det er ikke til å stikke under en stol at bloggerne selv har valgt et enkelt og innmari godt betalt yrke som til gjengjeld krever at de bør holde seg aktuelle til enhver tid).

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 23.54, Nicco skrev:

Nå er det vel det hun tjener penger på så det synes jeg ikke er det minste rart gitt!

Man ser tydelig forskjell på hva slags type annonser de ulike bloggerne fronter. Hvis man kaster seg over samarbeid som kun genererer store pengebeløp synes jeg det er trist hvis ikke innholdet er godt. Det å fokusere på å bli «FIT» så kort tid etter fødsel gir meg vond smak i munnen. Da er det bedre å fokusere på en sunn livsstil over lengre tid, ikke å bli superslank «mamma». Ordlyden og videoen i denne annonsen var ikke god.. Omdømmet til den enkelte bloggeren henger igjen over tid. Julianne har samarbeidet med mange firmaer som er ukjente for mange. Funkygine fronter mer kjente merkevarer har jeg lagt merke til. Hun har også langt flere følgere på Instagram. I tillegg oppdaterer hun oftere og virker mer reflektert i innleggene sine, synes jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de at det ikke er eksponering dersom de bare kutter hodet hans på alle bilder? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...