Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Ingen tvil om at de begge leker seg med å vise seg frem. Frua stiller i (over)nettoen på badet der hun dekker til brystene med armen.. Instastories.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ingen tvil om at de begge leker seg med å vise seg frem. Frua stiller i (over)nettoen på badet der hun dekker til brystene med armen.. Instastories.

Det ga jo ingen mening overhode heller, så tydelig at hun vil vise seg fram, ja. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante meg at det skulle komme ett nytt innlegg nå som plasseringen begynte å dale og nå er jeg ikke imponert skal få en haug med klikk for å legge ut to bilder. Syntes egentlig at det er litt dårlig gjort mot leserene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Diamant20 skrev:

Ante meg at det skulle komme ett nytt innlegg nå som plasseringen begynte å dale og nå er jeg ikke imponert skal få en haug med klikk for å legge ut to bilder. Syntes egentlig at det er litt dårlig gjort mot leserene

Ja, det var labert.. Hun kunne like gjerne ha lagt ut de to bildene på Instagram. Hun kan da i det minste lage et skikkelig innlegg når hun først lager et. Annonseinnlegget fikk stå på topp i tre dager, så da er nok den annonsøren fornøyd.. Hun vil jo selge diverse til leserne, men da bør hun også levere noe skikkelig utenom annonsene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jolanda skrev:

Det ga jo ingen mening overhode heller, så tydelig at hun vil vise seg fram, ja. 

Ja, ikke sant? Kropp gir klikk, tenker nok hun og Ulrik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tittet jeg innom bloggen og fikk egentlig ikke mening i de to bildene. Hva liksom? Hvis det er alt de hun har å komme med er det like godt å la bloggen ligge nede til hun har noe mer interessant å fortelle leserne.

Endret av Oppland
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomme t-skjorter, men hensikten er vel å vise fin midje og store pupper...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, cerruti skrev:

Morsomme t-skjorter, men hensikten er vel å vise fin midje og store pupper...?

Ja, det var det første jeg tenkte. Hun/de har da ikke vært så kropps/puppefikserte før? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truka
1 time siden, cerruti skrev:

Morsomme t-skjorter, men hensikten er vel å vise fin midje og store pupper...?

Så var det altså en feil å finne med de t- skjortene, også. Prøv å ikke være så på  hugget etter å finne feil, prøv å se om du kan finne humoren. Det var morsomme plagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er lei av at Ulrik hele tiden skal fortelle at kona har «svære brød»,  at hun er melkefabrikk osv osv, og tar bilder av henne når hun ammer eller har puppene ute..? 

Jeg ammer også, og har åpenbart større pupper enn til vanlig, men jeg ber da ikke mannen min ta bilder i tide og utide..🙄🙈

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Er det bare jeg som er lei av at Ulrik hele tiden skal fortelle at kona har «svære brød»,  at hun er melkefabrikk osv osv, og tar bilder av henne når hun ammer eller har puppene ute..? 

Jeg ammer også, og har åpenbart større pupper enn til vanlig, men jeg ber da ikke mannen min ta bilder i tide og utide..🙄🙈

Les et par sider bakover så ser du at du ikke er alene. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det om å gjøre å få tilbake kroppsfasongen igjen... la barselkropp være barselkropp.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå for Guds skyld kvinner bestemme selv hva slags kropp de ønsker seg. Det er faktisk ingenting i veien for at man en måned etter fødsel kan spise sunt og trimme litt om man vil det.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Takida said:

La nå for Guds skyld kvinner bestemme selv hva slags kropp de ønsker seg. Det er faktisk ingenting i veien for at man en måned etter fødsel kan spise sunt og trimme litt om man vil det.

Enig når man snakker om privatpersoner. Totalt uenig når det er snakk om influencere som basunerer ut eget kroppsfokus til usikre, unge jenter. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Speedmaster skrev:

Enig når man snakker om privatpersoner. Totalt uenig når det er snakk om influencere som basunerer ut eget kroppsfokus til usikre, unge jenter. 

Så den eneste måten en influencer kan være et godt forbilde i barselsperioden er å sitte i sofaen og spise godis? Det er sunt og fornuftig å spise riktig og røre seg i barselsperioden. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillyvally said:

Så den eneste måten en influencer kan være et godt forbilde i barselsperioden er å sitte i sofaen og spise godis? 

Hva forventer du egentlig å oppnå ved å legge debatten på dette nivået? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Speedmaster skrev:

Hva forventer du egentlig å oppnå ved å legge debatten på dette nivået? 

Dette nivået? Det var da ingenting galt i det jeg skrev? Hadde pilotfrue lagt ut bilder med bustete hår, joggebukse,liggende i sofaen, med et tydelig budskap om at hun ikke brydde seg om de ekstra kiloene...hadde hun blitt applaudert. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lillyvally skrev:

Så den eneste måten en influencer kan være et godt forbilde i barselsperioden er å sitte i sofaen og spise godis? Det er sunt og fornuftig å spise riktig og røre seg i barselsperioden. 

Ja, det finnes selvsagt ingen mellomting. :ironi: Det er viktig å ta vare på helsen. Noen  mammakilo ekstra bare en mnd etter fødsel er overhodet IKKE helsefarlig, faktisk trenger man ekstra opplagsnæring når man ammer. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det finnes ingen mellomting mellom å ligge på sofaen mens man stapper seg med godis og å påvirke til utidig kropps/slankepress for barselskvinner :rolleyes: 

Pilotfrue bør passe seg så hun ikke havner i samme gruppe av negative påvirkere som blant annet CBE. Pilotfrue har intet å vinne på å framstille seg som like overfladisk, egosentrisk og kynisk som disse og det vil hun om hun begynner et slikt fit-mom opplegg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Flott at hun ønsker å gå ned på en naturlig måte da. Føler ikke at hun fremmer noe press her. Ikke noe telling av kalorier etc. Høres ut som hun ønsker en sunn og normalt vektnedgang. Er jo  mange i hennes situasjon som har noen ekstra kg etter en fødsel som ønsker å gå ned litt. For min del hakker det mer i plata av CBE som stilte opp akkurat som om hun aldri hadde født eller båret frem et barn.....synes det gir mer press det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...