Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Det er jo HAN som gjør det rart og ekkelt..

Dette voldsomme fokuset på ammepupper/brystmelk blir rett å slett creepy..

Og de som ikke synes dette er eksponering av X,forstår jeg ikke..

Det er en privat stund de kunne hatt for seg selv.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, veldig private stunder....og ta bilde av hun som pumper seg og putte to kuer over puppene og skrive MØØØØØØ er ikke morsomt...

Amming er fantastisk, det er vel alle enige i!! Ikke det det handler om.

Synes dog at det er rart at han blotter hennes bryster såpass mye på insta.. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sialove skrev:

Det er så mye koselig man kan legge ut av mor og barn, men han velger hovedsakelig å fokusere kun på ammingen 🤷‍♀️

Hva om det faktisk er noe av det koseligste han ser, at kvinnen i hans liv gir mat til hans barn? Er det virkelig det KG er til, å rakke ned på det som for noen er virkelig vakkert? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Du har nok ikke fått med deg alt... når han ligger i bar overkropp med et skjevt glis 😬 mens han har avstemning på instastory om han skal smake på brystmelk krysser det endel grenser 🤦🏼‍♀️

Herrefred, så klein han er! Creepy 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nicco skrev:

Hva om det faktisk er noe av det koseligste han ser, at kvinnen i hans liv gir mat til hans barn? Er det virkelig det KG er til, å rakke ned på det som for noen er virkelig vakkert? 

Haha, det er jo ikke det som er poenget her. Har du sett disse bildene og sleske utsagnene hans? 'Monge screenshots på dei siste bildane her ja;;;;;;)' osv

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nicco skrev:

Hva om det faktisk er noe av det koseligste han ser, at kvinnen i hans liv gir mat til hans barn? Er det virkelig det KG er til, å rakke ned på det som for noen er virkelig vakkert? 

Jeg tror de fleste er enige om at amming er naturlig og at han er Stolt med stor S. Det er det at filmer så mye av det og legger det ut offentlig som er greia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg tror de fleste er enige om at amming er naturlig og at han er Stolt med stor S. Det er det at filmer så mye av det og legger det ut offentlig som er greia.

Er det forbudt? Først blei det et rabalder når hu brukte ammesjal, nå er det baluba og han er creepy, har fetisj osv fordi han filmer/legger ut bilder. Er det ikke bare å la være og se?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Takida skrev:

Haha, det er jo ikke det som er poenget her. Har du sett disse bildene og sleske utsagnene hans? 'Monge screenshots på dei siste bildane her ja;;;;;;)' osv

Jada har sett og fatter ikke at noen kan påstå han har fetisj og greier fordi han smiler skeivt, er da ikke forbudt det han gjør. 

Forrige uke var det jo side opp og side ned fordi hun brukte ammesjal på restaurant og ikke flasha puppen.

Julianne er vel den eneste som kan bestemme noe her! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicco skrev:

Er det forbudt? Først blei det et rabalder når hu brukte ammesjal, nå er det baluba og han er creepy, har fetisj osv fordi han filmer/legger ut bilder. Er det ikke bare å la være og se?

På ingen måte forbudt.. Det er snakk om den ensidige eksponeringen her. Dette er en debattråd og da hører flere meninger hjemme her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sialove skrev:

Nei, det kan man lure på. Kanskje han har en fetisj? 

Litt av en påstand du kommer med!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicco skrev:

Jada har sett og fatter ikke at noen kan påstå han har fetisj og greier fordi han smiler skeivt, er da ikke forbudt det han gjør. 

Forrige uke var det jo side opp og side ned fordi hun brukte ammesjal på restaurant og ikke flasha puppen.

Julianne er vel den eneste som kan bestemme noe her! 

Jeg tror ikke du skjønner poenget. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

På ingen måte forbudt.. Det er snakk om den ensidige eksponeringen her. Dette er en debattråd og da hører flere meninger hjemme her.

Også min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jolanda skrev:

Jeg tror ikke du skjønner poenget. 

Tror ikke du har skjønt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nicco skrev:

Også min.

Har ikke antydet noe annet. Greit å holde seg til sak her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
51 minutter siden, Nicco skrev:

Hva om det faktisk er noe av det koseligste han ser, at kvinnen i hans liv gir mat til hans barn? Er det virkelig det KG er til, å rakke ned på det som for noen er virkelig vakkert? 

Forstår hva du mener, men klarer ikke å ta det han viser fram i sosiale medier som noe hyllest eller respekt til konemor. Når du legger ut bilde hvor hun sitter på huk på gulvet med brøstene utenfor kjolen, han setter to store KU EMOJIER over brøsta, og hun sitter og konser for å feste brystpumpa på seg - og han skriver MØØØØØØØØØØ over hele bildet.... Det finnes ikke annet enn kleint, perverst, ubehagelig, flaut, respektløst og dumt. Og hvis det er hans måte å hylle kona, så bør han revurdere det sterkt. Du hyller ikke den tjukke onkeln din med å skrive oink oink og sette en grisesmiley ved siden av han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne skjønt det (dvs hatt litt forståelse) om han var 20, men en mann på nesten 40? Cringe, som ungdommene sier. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Vitting skrev:

Forstår hva du mener, men klarer ikke å ta det han viser fram i sosiale medier som noe hyllest eller respekt til konemor. Når du legger ut bilde hvor hun sitter på huk på gulvet med brøstene utenfor kjolen, han setter to store KU EMOJIER over brøsta, og hun sitter og konser for å feste brystpumpa på seg - og han skriver MØØØØØØØØØØ over hele bildet.... Det finnes ikke annet enn kleint, perverst, ubehagelig, flaut, respektløst og dumt. Og hvis det er hans måte å hylle kona, så bør han revurdere det sterkt. Du hyller ikke den tjukke onkeln din med å skrive oink oink og sette en grisesmiley ved siden av han...

Akkurat den tror jeg var en fleip fra de begge.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fokuserte jo og veldig på brysta då dei annonserte graviditeten med sløyfe over dei, så kan verka som han er litt over middels opptatt av det. Men kvar med sitt!

Endret av decker
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om han er glad i pupper? Er det så rart liksom..? Menn har jo en tendens til å være det.. Får være måte på hva man skal vri og vende til noe negativt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Unika skrev:

Hva så om han er glad i pupper? Er det så rart liksom..? Menn har jo en tendens til å være det.. Får være måte på hva man skal vri og vende til noe negativt.

Altså: møøøøh? Sammenligningen med en ku er ikke noe særlig, jeg hadde i hvert fall mislikt det sterkt da jeg ammet hvis mannen min hadde sammenlignet meg med en ku...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...