Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, blonden skrev:

Jeg kommer til å få utrolig vondt av henne dersom testen er negativ. Får håpe det går bra. 

Krysser fingrene for henne og mannen. Men så utrolig bra at de fikk ut så mange egg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bruker115236
8 timer siden, LoveTrain skrev:

Tror du ikke at når de får masse penger for å reklamere for et produkt, så har de en eller annen klausul på kritiske innlegg? Folk glemmer at bloggerne lever av disse inntektene, og at reklamene er på lik linje med reklame på en hvilken som helst nettavis/ukeblad. Det er ikke "normalt" at man skal kommentere på dette, hensikten er kun å bli eksponert. Så godkjenner de positive kommentarer for å løfte frem produktet, mens det negative siles ut. Genialt i grunn! Og forbrukerne tenker at "venninnen"  fra bloggen anbefaler det og det produktet. Hvorfor i alle dager skulle en blogger være ærlig og anbefale kun produkter man selv bruker, når de da hadde mistet mye annonseinntekter? Det er tross alt jobben deres. Selvsagt kan de være litt kritiske til hva de inngår samarbeid med, men jeg tenker ikke at bunad er big deal akkurat. Mye verre med FF som reklamerer for udokumenterte tulleprodukter, og lyver så det renner av henne. Pilotfrue og mannen skal jo få sydd bunad av dette selskapet, og er da på mange måter ærlige i akkurat dette tilfellet - de går selv for samme produkt. 

Det dårlige ryktet til Norske bunader er i stor grad bygget på at bunadene lages i Kina, i stedet for av gamle norske damer på Voss eller hvor søren det måtte være. Derfor mener mange at dette ikke er "ekte" bunad. 

Pilotfrue er jo ikke bedre enn fotballfrue sånn sett. Hun bruker jo og produktene hun blir sponsa med, tviler sterkt på at hun gidder å kjøpe andre produkter når hun får såpass mye gratis.

Når det kommer til Norske bunader så er eneste grunnen til de positive tilbakemeldingene de får pga folk hverken har peiling på søm eller hvordan en bunad skal se ut. Folk er fryktelig naive når de betaler mer enn 15k for en "bunad" laget av det selskapet. Hos de får du heller en kopi av en bunad, som hverken er sydd på riktig måte, ofte har feil og mangler, og som ofte kommer i blassere farger og feil stoff. Helt latterlig. 

Det sier sitt når systuer og bunadmakere får inn bunader derifra for de må rettes og repareres hele tiden. Jadda, man skal kanskje være skeptisk når husfliden og andre bunadmakere sier slik. Men tror absolutt det er en viss sannhet i det. Moren til en nær venninne av meg er en annerkjent bunadmaker. Hun har blant annet utforma en bunad på østlandet. Hun opplever også en mengde med kunder som må få reparert "bunaden" som har kjøpt fra det eksakte firmaet. Det er ikke uten grunn de er uglesett av bunadsmiljøet i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. desember 2016 den 14.15, ElizabethTaylor skrev:

Jeg har alltid vært en av de som har likt pilotfrue godt. Syns hun er en morsom og ærlig blogger. Samtidig som jeg kjenner meg igjen i enkelte ting hun har skrevet.

Men fikk skikkelig bismak etter at jeg ikke fikk godkjent en kommentar under det sponsete innlegget fra norske bunader. Jeg skrev noe ala at jeg digga hun, at de virket som søte mennesker, og ønsket de alt godt fremover med prøvingen. Og at jeg ble veldig inspirert at bryllupet da jeg og samboeren alltid har villet ha et vinterbryllup og har tenkt på Thorsskog slott lenge. Så spurte jeg om hun kvalitetsjekket firmaene hun reklamerer for, da Norske bunader har et dårlig rykte. Og man fant folk som hadde svært dårlig erfaring med disse i forskjellige nettaviser, forum og sosiale medier. 

Har kanskje vært svært naiv når jeg har trodd at hun er en av de få som er ærlig når det kommer til annonsører, men der tok jeg feil. Hvis pilotfrue leser dette, så håper jeg virkelig at hun tar det til seg. For hun har faktisk vært en av få bloggere jeg kunne ha funnet på å klikke meg inn på sponsede linker fra. Noe som ikke skjer nå.

Hvor står d at Norske Bunader har så dårlig rykte?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid skeptisk når bloggere som lever av å markedsføre ting, nevner navn på produkter eller tjenester og det ikke er merket. Jeg tenker at å vise frem noe på bloggen, er det de lever av, og jeg antar derfor at pilotfruen får sponset behandlingen på Spiren på ett eller annet vis.
Kanskje jeg tar feil, men det er merkelig å gi bort masse gratis reklameplass, og etter å ha fulgt med på blogging og bloggere i årevis, har jeg inntrykk av en gjennomkynisk bransje - så ergo tror jeg at hun har en slags deal med dem. .

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg blir alltid skeptisk når bloggere som lever av å markedsføre ting, nevner navn på produkter eller tjenester og det ikke er merket. Jeg tenker at å vise frem noe på bloggen, er det de lever av, og jeg antar derfor at pilotfruen får sponset behandlingen på Spiren på ett eller annet vis.
Kanskje jeg tar feil, men det er merkelig å gi bort masse gratis reklameplass, og etter å ha fulgt med på blogging og bloggere i årevis, har jeg inntrykk av en gjennomkynisk bransje - så ergo tror jeg at hun har en slags deal med dem. .

 

Det tenker jeg også. Hva med innleggene om de hotellene de lå på i Trondheim? Var de innleggene merket?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de ikke, gitt. Da er det rimelig spesielt å rope det ut i det aller første avsnittet. Her er det noe muffens.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en meget bra klinikk i Haugesund også, Klinikk Hausken. Har hørt mye positivt om den. Håper inderlig for deres skyld at hun er gravid og får bære fram minst et barn. Har selv to og ville aldri vært uten. Heldigvis slapp jeg å stresse med å bli gravid. Ønsker de begge all lykke. ❤️

Endret av Viking-girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
4 timer siden, Lapper skrev:

Hvor står d at Norske Bunader har så dårlig rykte?

 

Google norske bunader. Er mange avisartikler blant annet. Men også erfaringer på forskjellige forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg blir alltid skeptisk når bloggere som lever av å markedsføre ting, nevner navn på produkter eller tjenester og det ikke er merket. Jeg tenker at å vise frem noe på bloggen, er det de lever av, og jeg antar derfor at pilotfruen får sponset behandlingen på Spiren på ett eller annet vis.
Kanskje jeg tar feil, men det er merkelig å gi bort masse gratis reklameplass, og etter å ha fulgt med på blogging og bloggere i årevis, har jeg inntrykk av en gjennomkynisk bransje - så ergo tror jeg at hun har en slags deal med dem. .

 

Nemlig! Jeg har ikke tenkt på det før nå i det siste, men når innleggene omentrent er;  "vi har fulgt alle rådene fra Spiren fertilitetsklinikk, og er veldig fornøyd med oppfølgingen vi har fått fra Spiren fertilitetsklinikk. Det er ikke sikkert andre offentlige klinikker er like bra som Spiren fertilitetsklinikk, men Spiren fertilitetsklinikk er i alle fall kjempebra." Da blir jeg litt mistenksom. Hvorfor nevne dem ved navn så ofte og mye hvis det ikke er noe sponsing inne i bildet? Mulig jeg tar feil, men det lukter litt muffins...

 

PS. Håper forøvrig veldig at det klaffer for dem nå, det hadde de virkelig fortjent!

Endret av Puny
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Er i hvert fall spennende å følge bloggen nå.

Signerer denne. Men jeg tenker med gru på hvor blottlagt og overeksponert dette barnet kommer til å bli. Bloggeren deler mer eller mindre alt, og dette kommer hun neppe til å gi seg med når hun tester positivt. Krysser fingrene for at vi slipper daglige videoer, bilder, outfits og inngående opplysninger om den lille men jeg tviler sterkt. Andre mammabloggere beviser daglig hvor rettsløse barn er i dette bloggsystemet, og på Pilotfrues blogg så er barna "berømte" allerede før unnfangelsen. Bloggeren har annonsert at testresultatet skal slippes på Instagram i morgen etter at testen tas kl 09 og etter at familien er informert. Merker at jeg har bismak i munnen allerede. 

Endret av Ultiva
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at denne bloggeren virkelig trenger flere impulser i livet sitt. Her ser vi baksiden av å leve et liv som kun handler om å blogge og å fokusere på mannen sin og estetiske ting, ting, ting. Og litt spa og litt negler og litt frisør. Jeg blir seriøst redd. Hun viser et så usunt forhold til å få barn, her handler ALT om søte ting og søtt interiør og bilder i ramme og babyklær. HELE lykken avhenger av det ufødte barnet. Jeg er så glad for at jeg hadde full jobb og haugevis av andre ting som opptok meg da vi holdt på med prøverør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis "vanlig" bloggere går over til å bli mammabloggere og eksponerer barna sine for mye så melder jeg meg ut. 

Jeg er kjempeglad i barn og det er nok også derfor jeg mister interessen når bloggere overeksponerer barna sine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cattleya skrev:

Litt OT kanskje, men hvilken bakgrunn har hun? Har hun noen utdannelse?

Hun gikk vel journalistikk på det som tidligere het Norges Kreative Fagskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun dro til frisøren i dag (ref: snapchat) Der tok de ut gamle extentions, farget håret i helt samme farge og så satte de på extentions igjen så hun så helt prikk lik ut når hun dro derfra etter 4 timer😂 Og extentions var ikke engang for lengde, kun for fylde. Og hun så mye bedre ut helt uten noe extentions med kun sitt naturlige hår!  

For en verden vi lever i! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, skyflakes skrev:

Hun gikk vel journalistikk på det som tidligere het Norges Kreative Fagskole.

Ja, men hun tok kun to år. Ingen bachelor. Men det hadde de kanskje ikke tilbud om da hun gikk der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1

Skjønner ikke hvorfor hun setter i extensions?!? Hun er en nydelig jente, og så jo flott ut uten! Hun kler virkelig den frisyren, super fresht! 😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hummingbird1 skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun setter i extensions?!? Hun er en nydelig jente, og så jo flott ut uten! Hun kler virkelig den frisyren, super fresht! 😊👍🏻

Ja hun var veldig fin uten, og ikke bare det, men extensions er veldig mye jobb å ha i også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...