Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Det er mye mulig jeg er dum eller ikke skjønner hvor mye jobb det ligger bak å blogge, men jeg blir litt satt ut når man vurderer å starte permisjonen fra bloggen seks uker før fødselen. 

Har full forståelse for at hun er sliten og føler seg tung i kroppen, men hun som kan styre dagen sin fritt, burde klare å ha energien til å ligge på sofaen og skrive et innlegg. Hvordan tror hun det er å ha en “vanlig” jobb når du er gravid. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Nobile skrev:

Det er mye mulig jeg er dum eller ikke skjønner hvor mye jobb det ligger bak å blogge, men jeg blir litt satt ut når man vurderer å starte permisjonen fra bloggen seks uker før fødselen. 

Har full forståelse for at hun er sliten og føler seg tung i kroppen, men hun som kan styre dagen sin fritt, burde klare å ha energien til å ligge på sofaen og skrive et innlegg. Hvordan tror hun det er å ha en “vanlig” jobb når du er gravid. 

Som jeg skulle ha skrevet det selv!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nobile skrev:

Det er mye mulig jeg er dum eller ikke skjønner hvor mye jobb det ligger bak å blogge, men jeg blir litt satt ut når man vurderer å starte permisjonen fra bloggen seks uker før fødselen. 

Har full forståelse for at hun er sliten og føler seg tung i kroppen, men hun som kan styre dagen sin fritt, burde klare å ha energien til å ligge på sofaen og skrive et innlegg. Hvordan tror hun det er å ha en “vanlig” jobb når du er gravid. 

Hun skulle vel strengt tatt ta permisjon fra det andre arbeidet først og fremst, og forsøke å prioritere bloggen om noe. Da regner jeg med det er samarbeid, bokturné, annonser, møter her og der, administrativt arbeid osv. 

Jeg har en vanlig jobb og er gravid i 8 mnd. Dæven det er tungt - og jeg er 50% sykemeldt! Hun har jo ødemer og vonde bein i tillegg. Fy flate, jeg forstår henne godt. Energien er svært lav mot slutten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man blar tilbake i bloggens arkiv til innlegget som heter «Pool party» ser man tydelig at Ulrik har forandret seg.. Det ble publisert 24/7 2014.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Milio skrev:

Hun skulle vel strengt tatt ta permisjon fra det andre arbeidet først og fremst, og forsøke å prioritere bloggen om noe. Da regner jeg med det er samarbeid, bokturné, annonser, møter her og der, administrativt arbeid osv. 

Jeg har en vanlig jobb og er gravid i 8 mnd. Dæven det er tungt - og jeg er 50% sykemeldt! Hun har jo ødemer og vonde bein i tillegg. Fy flate, jeg forstår henne godt. Energien er svært lav mot slutten.

Ja. Man har 0 energi, og følelsen av unge som begynner å bli så stor at den skal presse seg gjennom halsen og man kanskje ikke får puste ordentlig på slutten er fælt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
14 timer siden, Milio skrev:

Hun skulle vel strengt tatt ta permisjon fra det andre arbeidet først og fremst, og forsøke å prioritere bloggen om noe. Da regner jeg med det er samarbeid, bokturné, annonser, møter her og der, administrativt arbeid osv. 

Jeg har en vanlig jobb og er gravid i 8 mnd. Dæven det er tungt - og jeg er 50% sykemeldt! Hun har jo ødemer og vonde bein i tillegg. Fy flate, jeg forstår henne godt. Energien er svært lav mot slutten.

Reklamesamarbeidene er det vel agenten hennes i United Influencers som tar seg av? Det siste Julianne bør gjøre er å la være å poste innlegg på bloggen. Hun er selvstendig næringsdrivende og må prøve å holde seg aktuell. Det kan da ikke ta mer enn ti minutter å lire av seg noen hverdagstanker. Å bruke 30 min per døgn på å poste noe vissvass slik at hun kan fortsette med å tjene 1 mill i året burde vel være mulig 🙄 Men hun har jo aldri fremstått som noe arbeidsjern akkurat .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BordetErSnudd
På 20.5.2018 den 14.25, Jordbærogfløte skrev:

Det svaret der virker som om det er like enkelt å endre på utseendet som det er å ta seg en tur til butikken :fnise:. Bare å fikse på det, liksom..

Sånn er de jo. Julianne har tatt forebyggende Botox siden hun var 18 og det har hun vært helt åpen om. Ulrik har fått hårtransplantasjon og restylane i leppene. Plastic fantastic all the way. Det går i skjønnhetsbehandlinger og digre merkelogoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Sånn er de jo. Julianne har tatt forebyggende Botox siden hun var 18 og det har hun vært helt åpen om. Ulrik har fått hårtransplantasjon og restylane i leppene. Plastic fantastic all the way. Det går i skjønnhetsbehandlinger og digre merkelogoer. 

 Trist, men sant..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BordetErSnudd skrev:

Sånn er de jo. Julianne har tatt forebyggende Botox siden hun var 18 og det har hun vært helt åpen om. Ulrik har fått hårtransplantasjon og restylane i leppene. Plastic fantastic all the way. Det går i skjønnhetsbehandlinger og digre merkelogoer. 

Forebyggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
1 time siden, O.G. skrev:

Forebyggende?

For å unngå at rynker og linjer sitter for dypt til å behandles med botox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Picketfence skrev:

For å unngå at rynker og linjer sitter for dypt til å behandles med botox

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes virkelig ikke noe dokumentasjon på at botox kan brukes forebyggende.

Verden vil bedras, og folk som driver med slangeoljepushing og regelrett lurendreieri tjener bøtter og  spann med penger. Verden er blitt helt gal. :grine:

Endret av pøbelsara
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man til kosmetiske sykepleiere, eller hva de nå kalles, så vil mange fortelle deg at du bør begynne forebyggende (botox)-injeksjoner alt fra 20 års-alderen og utover. For å forebygge rynker og lignende. De som jobber der blir ofte "blindet" og ser kun på hva som kunne vært gjort med ansiktene de ser. Jeg påstår ikke at dette gjelder alle, men når man besøker disse stedene, så blir gjerne dette normalisert. Det er sykelig. I hvert fall for de som lar seg påvirke og ikke ser sin begrensning. 

Når det gjelder å ha permisjon fra å skrive et innlegg nå og da, så synes jeg det blir litt komisk. Men jeg håper nesten på at de mer eller mindre intetsigende bloggene faktisk dør ut, og tvinger de det gjelder ut i skole eller arbeidsliv. Det er helt åpenbart at enkelte har det for behagelig, og bør i hvert fall få et annet perspektiv på livet sitt. Jeg tror det er usunt for enkekte bloggere å leve i en boble som kun handler om dem selv dag ut og inn. Sveve rundt på møter, og spe på med ulike skjønnetsbehandlinger hver uke, og egentlig ikke bidra med noe som helst. Gjelder ikke bare pilotfruen. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun sliter med å oppdatere blogg FØR babyen har kommet, så blir det spennende å se hvor mange innlegg som kommer etter. I starten så går det kanskje greit siden han mest sannsynlig sover mye da, men når han «våkner» rundt 3-4 mnd alder blir det spennende å se...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil
2 timer siden, SKE87 skrev:

Når hun sliter med å oppdatere blogg FØR babyen har kommet, så blir det spennende å se hvor mange innlegg som kommer etter. I starten så går det kanskje greit siden han mest sannsynlig sover mye da, men når han «våkner» rundt 3-4 mnd alder blir det spennende å se...

Virker jo som hun har tenkt å ta permisjon fra å blogge. Det vil jo si hun mister lesere. En blogg bør oppdateres hver dag for å holde på lesere. Tror hun ikke helt har innsett at skal du ha blogg som jobb så er det umulig å ta permisjon og enda beholde lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke kaffe pga koffein..

Men drikker iste,som også inneholder koffein..

Logisk.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Gunvald skrev:

Går man til kosmetiske sykepleiere, eller hva de nå kalles, så vil mange fortelle deg at du bør begynne forebyggende (botox)-injeksjoner alt fra 20 års-alderen og utover. For å forebygge rynker og lignende. De som jobber der blir ofte "blindet" og ser kun på hva som kunne vært gjort med ansiktene de ser. Jeg påstår ikke at dette gjelder alle, men når man besøker disse stedene, så blir gjerne dette normalisert. Det er sykelig. I hvert fall for de som lar seg påvirke og ikke ser sin begrensning. 

 

De skal tjene penger på kroppen vår.

14 timer siden, Gunvald skrev:

 

Når det gjelder å ha permisjon fra å skrive et innlegg nå og da, så synes jeg det blir litt komisk. Men jeg håper nesten på at de mer eller mindre intetsigende bloggene faktisk dør ut, og tvinger de det gjelder ut i skole eller arbeidsliv. Det er helt åpenbart at enkelte har det for behagelig, og bør i hvert fall få et annet perspektiv på livet sitt. Jeg tror det er usunt for enkekte bloggere å leve i en boble som kun handler om dem selv dag ut og inn. Sveve rundt på møter, og spe på med ulike skjønnetsbehandlinger hver uke, og egentlig ikke bidra med noe som helst. Gjelder ikke bare pilotfruen. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppdaterer jo ganske lite i utgangspunktet så om hun skal ha gradert permisjon hører vi nok ikke mye fra henne. Vi får se hvor mange lesere som er igjen når permisjonen er ferdig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor interessant det er med enda en som får unge, og som i tillegg kommer til å bade i det dyreste av alt. Da går vel folk av skaftet, eller folk slutter å bry seg. Hun skulle vel ikke eksponere barnet heller, så da blir vel innholdet deretter. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere tror dere hun kommer til å føde før termin eller etter eller dagen der hun har termin? :)

Jeg tror før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...