Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Milio skrev:

Hva?? Ikke at jeg er sjokkert, men har det virkelig gått så langt?

Noen i CBE-tråden tok et tilfeldig googlesøk med et helt vanlig ikke-seksualisert ord pluss navnet til det ene barnet og en endte med bildetreff på sider en ikke vil besøke. Altså, ingen oppsøkte aktivt sider på det mørke nettet, men det uskyldige søket viste treff der.. 

Bedre bevis på at selv «delikate» og vanlige bilder har en null kontroll på når en slipper de ut på nettet får en vel ikke? Bilder manipuleres og distribueres! 

Skremmer ikke dette bloggerne så vet ikke jeg. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xx girl xx

De har visst planer for fødselen også! 

Jeg har forsvart lesingen av denne bloggen. Men nok er nok. Nå slettes hun fra både snap og IG. 

Hun fronter bruk av pels. Hun ser ikke problemet med å bruke barnet på bloggen. Hun skriver sjeldent innlegg. Og de få hun skriver er så intetsigende. Nå er det enten graviditet eller reklame som gjelder. Hun og piloten gjør narr av leserne sine. Enten ved å publisere hvem som har søkt i skattelisten. Eller gjøre narr på snap pga ostehøvelen. Håper bloggen daler kjapt ned på blogglisten. Det er faktisk ufortjent å ligge på topp. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Riskrem skrev:

Synes hun bør oppdatere bloggen litt oftere. Nå er det kanskje et innlegg pr dag (hvis hun gidder da...). Og innleggene er ikke akkurat rike på innhold og interessante historier. Når dette er den eneste jobben hennes virker det litt slapt, for å være ærlig. 

Har tenkt det samme, det er ganske slapt. Lurer på hva hun bruker all tiden sin til (utenom negler, hår, osv). 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marimekkoen skrev:

Noen i CBE-tråden tok et tilfeldig googlesøk med et helt vanlig ikke-seksualisert ord pluss navnet til det ene barnet og en endte med bildetreff på sider en ikke vil besøke. Altså, ingen oppsøkte aktivt sider på det mørke nettet, men det uskyldige søket viste treff der.. 

Bedre bevis på at selv «delikate» og vanlige bilder har en null kontroll på når en slipper de ut på nettet får en vel ikke? Bilder manipuleres og distribueres! 

Skremmer ikke dette bloggerne så vet ikke jeg. 

Ikke for å spore av tråden, men er bloggeren klar over dette?? Ser jo hun har lagt ut bilder av barna både på blogg og IG igår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Milio skrev:

Ikke for å spore av tråden, men er bloggeren klar over dette?? Ser jo hun har lagt ut bilder av barna både på blogg og IG igår. 

CBE (og andre bloggere) har gjentatte ganger blitt advart mot eksponering av barn på nett. Og ikke bare av brukere her på KG men også fagpersoner. Til eksempel i Aftenposten her: https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim

Nekter å tro at operasjon Dark Room er noe Caroline ikke har hørt om. Og ja, hun er tipset om det aktuelle funnet nå. At hun fremdeles eksponerer sine barn og ikke har slettet tidligere bilder er mer enn jeg har ord for. 

Dette er avsporing, men fremdeles høyst aktuelt for denne tråden da Julianne tydelig har uttalt at hun ikke er negativ til eksponering av fremtidige barn. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jellybean
2 timer siden, xx girl xx skrev:

De har visst planer for fødselen også! 

Jeg har forsvart lesingen av denne bloggen. Men nok er nok. Nå slettes hun fra både snap og IG. 

Hun fronter bruk av pels. Hun ser ikke problemet med å bruke barnet på bloggen. Hun skriver sjeldent innlegg. Og de få hun skriver er så intetsigende. Nå er det enten graviditet eller reklame som gjelder. Hun og piloten gjør narr av leserne sine. Enten ved å publisere hvem som har søkt i skattelisten. Eller gjøre narr på snap pga ostehøvelen. Håper bloggen daler kjapt ned på blogglisten. Det er faktisk ufortjent å ligge på topp. 

 

 

❤️

Bloggere forstår de gjør noe galt når de mister lesere. Hvis de sier noe for å provosere, eller får kritikk gjør det ikke så mye fordi det gir de lesere, og penger. Det er når folk som har støttet ved å klikke seg inn på bloggen vender de ryggen de tar grep. 

Det å være blogger kan være ganske brutalt. Du får mye press, du blir truet, og svært mange som mener mye. For å forsvare seg må man skru av mye. Dessverre er det mange som samtidig skrur av kritikk. De legger det i samme bås som de som truer, er misunnelig eller vil de vondt. Det er veldig synd. Man vokser ikke særlig mye, om man blokkerer alt som er kritikk. Derfor hjelper det ikke å gå inn å si ifra. De lytter ikke til hva du har å si. En måte å nå inn til en blogger er boikott. Dette er ikke skrudd av hos en blogger. Det å ligge høyt opp, det å ha mange lesere, og tjene penger er helt avgjørende for en toppblogger. 

Veldig hyggelig å høre at CBE har gjort noe forandringer rundt barna. Selv om det er en lang vei å gå gir det meg et håp om en forandring i bloggverden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, LeilaS skrev:

Hun sier rett ut at de kommer til å eksponere ungen og at noe annet ville være unaturlig. Eh?? Ser visst ikke problemet i det hele tatt 😔

Han er jo pilot og tjener vel bra på det (aner ikke hvor mye en pilot tjener) så de er ikke helt avhengig av Julianne sin inntekt. De skal tjene penger på ungen sin og blir seriøst kvalm. Egoistisk er det. Glad jeg vokste opp på 90 tallet!

 

Forskning viser at mange barnevernsaker fremover vil være fra såkalte ressursterke hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, O.G. skrev:

Forskning viser at mange barnevernsaker fremover vil være fra såkalte ressursterke hjem.

Det er litt trist at det ikke overrasker meg i det hele tatt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 11.50, Marimekkoen skrev:

Noen i CBE-tråden tok et tilfeldig googlesøk med et helt vanlig ikke-seksualisert ord pluss navnet til det ene barnet og en endte med bildetreff på sider en ikke vil besøke. Altså, ingen oppsøkte aktivt sider på det mørke nettet, men det uskyldige søket viste treff der.. 

Bedre bevis på at selv «delikate» og vanlige bilder har en null kontroll på når en slipper de ut på nettet får en vel ikke? Bilder manipuleres og distribueres! 

Skremmer ikke dette bloggerne så vet ikke jeg. 

Det burde virkelig være grunn til å stenge og slette bloggen for evig og alltid. At bloggere ser igjennom fingrene med dette er hårreisende!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
38 minutter siden, Milio skrev:

Må vite kjønnet før OUL 24 januar, så hun har bestilt privat ultralyd 18 januar. Hele seks dager mindre ventetid. Og det for å vite om barnerommet skal være stereotypisk prinsesserosa eller lyseblått. 

Du tuller nå?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste det samme... skjønner at hun vil vite kjønnet og er veldig opptatt av graviditeten så hun får bruke pengene sine som hun vil. Jeg hadde derimot ikke bestilt den ekstra ultralyden. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Milio skrev:

Må vite kjønnet før OUL 24 januar, så hun har bestilt privat ultralyd 18 januar. Hele seks dager mindre ventetid. Og det for å vite om barnerommet skal være stereotypisk prinsesserosa eller lyseblått. 

Herregud!! Blir helt matt av henne. Skulle ikke tro hun var 27 :rolleyes:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har fruen begynt å reklamere for at vi skal bytte strømleverandør og få lavere strømfaktura. Selv om jeg ikke hopper av glede i stolen over reklameinnlegg på blogger er det mye bedre enn bilder-av-barna innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Oppland skrev:

Nå har fruen begynt å reklamere for at vi skal bytte strømleverandør og få lavere strømfaktura. Selv om jeg ikke hopper av glede i stolen over reklameinnlegg på blogger er det mye bedre enn bilder-av-barna innlegg.

Jeg trodde at hun annonserte for en datingside pga navnet, men så viste det seg at det var for strøm.. Får virkelig håpe at de vil skåne barnet når den tid kommer. Tiden vil vise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...