Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Maskopi skrev:

Høres ut som hun har enda et forbilde i VP, privatliv er bra men alt med måte! 

Tenk så mye mer cred hun ville fått ved å velge å ikke eksponere, se bare på Live Nelvik og Jenny Skavland.

Helt enig med deg, og jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe for dette barnet som blir født rett inn i et sirkus. Og blir brukt som en rekvisitt i et oppstilt bilde, eller som en sirkusattraksjon.. Men det hadde nok aldri fungert.

Det som er forskjellen er at både Jenny Skavland og Live Nelvik er kule damer som har noe å komme med. De trenger ikke å selge sitt eget liv, eller barna sine for å «være noe». Flyfrua derimot..  

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker bare så hjelpesløs, unnskyld meg...så er spent på å se hvordan hun takler det med å være mamma med alt som følger med det...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jellybean

Blogging kan være spennende der vanlige mennesker kan få et plattform å uttrykke seg på. Samtidig er de beste bloggene de som har noe å komme med mer enn seg selv. 

Julianne, og Anna Rasmussen selger inn sitt liv som kjernen av bloggen. Slike ting kan være interessant når det skjer noe interessant i livet deres. Men problemet er oppstår når det ikke skjer noe, og de må lage et drama, og spenning. Jeg fulgte litt med på Pilotfrue når hun snakket om prøveprosessen, men når hun sluttet å snakke om den falt bloggen dramatisk i mine øyne. Hun hadde ikke et eneste interessant innlegg etter det. Reklamen var både her, og der. Og veldig mye ble clickbait. Nå er jeg bare redd for at nok et foreldrepar skal tjene penger på barnet sitt. 

Det er en grunn til at barn trenger ekstra beskyttelse, og er mer sårbar. De har ikke de mulighetene som voksne har. Det er en grunn til at det er strenge krav hvis barn skal gjøre arbeid i feks i en film e.l. Det er en grunn til at det er strenge regler rundt toppidrett, og barn. Det er en grunn til at kjente mennesker prøver å skjerme barna fra media, og rampelyset.

I blogg verden kan det føles som barn er frittvilt til tider. Det er åpenbart flere foreldre som eksponerer barna sine alt for mye. Noen kan takle dette veldig bra, men for andre barn kan de ødelegge dem all denne eksponeringen. Det er ingenting som tilsier at offentligheten har rett til å vite hvor gammelt barnet til en blogger er. Hvor mange søsken, hva h*n heter, hvilken skole barnet går på, bilder fra alle 17-mai, julekvelder osv. Barn har rett på privatliv, og barn skal ikke bli presset til arbeid. Noen av de bloggbarna som må stille opp på bilder osv blir fremstilt som kongebarn, og levende reklameplakater. De ekte kongebarna blir imotsettning til bloggbarna ofte skjermet av foreldre, det finnes strenge krav til fotografering(selv om det ikke alltid blir respektert), og de har et apparat rundt seg.

Jeg er drittlei. Jeg sluttet å lese Pilotfrue sin blogg når hun ikke hadde så mye mer interessant å komme med. Jeg ønsker selvfølgelig at hun får et fint svangerskap, og at hun føder et friskt barn. MEN vil oppfordre alle til å slutte å lese blogger til folk som ikke respekterer barna sine, og ikke klarer å lage en blogg uten å skape et drama for å holde interessen oppe.

Nå får vi se hva Pilotfrue velger å gjøre. Blir hun en Jenny Skavlan eller en Anna Rasmussen? 

Godt nytt år:nordvesta:

Endret av Jellybean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på bloggen hennes at barnet  de venter vil det bli lagt ut bilder av. Dessverre kom ikke dette så overraskende fra den kanten.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at de allerede har planer om å eksponere barnet, jeg har ikke ord. Så lurer jeg på hvorfor hun gang på gang skal påpeke at hun har kjøpt sin første bukse i str Large. :rolleyes:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal de eksponere barnet, det er jo en stor del av inntekten dems, dessverre. Trist for barnet at foreldrene ikke tar bedre valg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er nesten utrolig er at om de ikke tenker selv på konsekvenser ved å legge ut bilder og alle mulige opplysninger om barnet på nettet, må de da ha lest noen av alle advarslene fra andre om nettopp dette.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje flyverfruen burde tipses om CBE-tråden? De siste 10 sidene der viser at selv «uskyldige og delikate» bilder av barna har havnet på det mørke nettet. Det skjer! Nå. Våkn opp. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Kanskje flyverfruen burde tipses om CBE-tråden? De siste 10 sidene der viser at selv «uskyldige og delikate» bilder av barna har havnet på det mørke nettet. Det skjer! Nå. Våkn opp. 

Tror ikke det gjør en dritt forskjell jeg :/ jeg tror faktisk aldri hun vil endre mening så lenge hun kan tjene penger på barnet

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marimekkoen skrev:

Kanskje flyverfruen burde tipses om CBE-tråden? De siste 10 sidene der viser at selv «uskyldige og delikate» bilder av barna har havnet på det mørke nettet. Det skjer! Nå. Våkn opp. 

Hva?? Ikke at jeg er sjokkert, men har det virkelig gått så langt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det koster å opprettholde den livsstilen de to har lagt seg til - da holder ikke pilotlønna. Så da tas alle midler i bruk for å kunne fortsette i samme stilen, og en unge vil jo opprettholde inntekten i årevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, chisandra skrev:

Det koster å opprettholde den livsstilen de to har lagt seg til - da holder ikke pilotlønna. Så da tas alle midler i bruk for å kunne fortsette i samme stilen, og en unge vil jo opprettholde inntekten i årevis. 

Essda, nå selger hun unna vesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun bør oppdatere bloggen litt oftere. Nå er det kanskje et innlegg pr dag (hvis hun gidder da...). Og innleggene er ikke akkurat rike på innhold og interessante historier. Når dette er den eneste jobben hennes virker det litt slapt, for å være ærlig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier rett ut at de kommer til å eksponere ungen og at noe annet ville være unaturlig. Eh?? Ser visst ikke problemet i det hele tatt 😔

Han er jo pilot og tjener vel bra på det (aner ikke hvor mye en pilot tjener) så de er ikke helt avhengig av Julianne sin inntekt. De skal tjene penger på ungen sin og blir seriøst kvalm. Egoistisk er det. Glad jeg vokste opp på 90 tallet!

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun sier rett ut at de kommer til å eksponere ungen og at noe annet ville være unaturlig. Eh?? Ser visst ikke problemet i det hele tatt 😔

Han er jo pilot og tjener vel bra på det (aner ikke hvor mye en pilot tjener) så de er ikke helt avhengig av Julianne sin inntekt. De skal tjene penger på ungen sin og blir seriøst kvalm. Egoistisk er det. Glad jeg vokste opp på 90 tallet!

 

Vet ikke helt, men godt over en million i året er lønna til en kaptein. Frua har mamman til M som forbilde så da vet vi hvordan dette blir, massiv eksponering av barn.😐 Forstår ikke at hun ikke lærer av de feil andre bloggere har gjort før henne. Neida, her skal det nok tas bilder i alle vinkler av den lille og legges ut.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...