Gå til innhold

En kopp Kakao...


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Bra du fikk henvisning! Like greit å få det sjekket opp så kan man forhåpentligvis få en avklaring :) 

Har faktisk ingen julefilmer jegse, må være veldig sær jeg altså for jeg synes det er kjedelig å se filmer om igjen :sjenert: Tv-serier derimot kan jeg tidvis se på nytt, som SATC! :) Akkurat nå drømmer jeg om å bare kunne sette meg ned med mannen/Mini og faktisk kunne se en film! Neste år kanskje :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Carouselle skrev:

Bra du fikk henvisning! Like greit å få det sjekket opp så kan man forhåpentligvis få en avklaring :) 

Har faktisk ingen julefilmer jegse, må være veldig sær jeg altså for jeg synes det er kjedelig å se filmer om igjen :sjenert: Tv-serier derimot kan jeg tidvis se på nytt, som SATC! :) Akkurat nå drømmer jeg om å bare kunne sette meg ned med mannen/Mini og faktisk kunne se en film! Neste år kanskje :) 

 

Ja det blir bra å få sjekket det. Om de vil ha han inn da :klo: 

Neste år blir alt så mye bedre. Du får trøste deg med at du har en lite mobil baby når juletreet er på plass :ler: Forventer ødeleggelser her i huset og at jeg stadig må plukke ut barnåler av munnen hans :hoho:

2 timer siden, miore skrev:

Siden jeg er the grinch, har jeg ingen favorittjulefilm jeg bare må se. I tillegg haaater jeg julemusikk :ler: 

Du er virkelig the grinch du.. :hoho: Så hvorfor er ikke the grinch da en julefilm du bar må se? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdom og faenskap aka omgangsyka herjer i bhgen :bond: Fikk info om det i dag at flere av barna og de ansatte er syke med influensa og omgangsyke.

Jeg får totalt hetta av slik så nærme julaften.. Så det blir tidlig juleferie på Mr V. Han skulle i utgangspunktet bare dit en dag til. Men nei.. Tar ingen sjanser. Det er jo en sjans for at han allerede er smittet da :sjenert: 
Så jeg ber alle krysse alt de har.. Unntatt alle prøvere, der skal få slippe å krysse beina :hoho: (overtrøtt og superdårlig humor.. Skrives dog med et kav alvorlig ansiktsuttryk :plystre: )

Jeg satser heller på sykdom i romjula.. :ler: Vet jo at det kommer. Kan aldri verden tro vi slipper unna. Men bare at det drøyer til etter julaften. 
Vi har i grunnen ikke hatt en enkel julaften siden han ble født :P
Da han var nyfødt hadde han økedøgn på julaften :bond: 

1 år, da brukte jeg flere timer på å få lagt han. Fordi svigermor tviholdt på å dra ut leggetiden hans og han ble så overtrøtt :sur: 

2. år, da hadde han dobbeltsidig ørebetennelse, bronkitt og feber

3. år, da gikk kvelden greit.. Men om natta fikk han falsk krupp

Sååååå kjære univers. La oss få en grei juleaften. Selv om det passer fint inn i sykdomsrekken at en av oss er nede for telling med omgangsyka :grine:

 

 

Og ønsk meg lykke til som må dra med meg to barn på passkontoret fordi jeg må fornye passet mitt.. Hvorfor skal jeg fortelle en annen vakker dag :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du skal på passkontoret :nigo: ta med iPad! :ler: 

Håper virkelig jula blir sykdomsfri og fin, det er deg vel unt :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Kakaoen skrev:

Ja det blir bra å få sjekket det. Om de vil ha han inn da :klo: 

Neste år blir alt så mye bedre. Du får trøste deg med at du har en lite mobil baby når juletreet er på plass :ler: Forventer ødeleggelser her i huset og at jeg stadig må plukke ut barnåler av munnen hans :hoho:

Du er virkelig the grinch du.. :hoho: Så hvorfor er ikke the grinch da en julefilm du bar må se? :fnise: 

:hoho: godt spørsmål! Måtte le litt nå :fnise: 

9 timer siden, Kakaoen skrev:

Sykdom og faenskap aka omgangsyka herjer i bhgen :bond: Fikk info om det i dag at flere av barna og de ansatte er syke med influensa og omgangsyke.

Jeg får totalt hetta av slik så nærme julaften.. Så det blir tidlig juleferie på Mr V. Han skulle i utgangspunktet bare dit en dag til. Men nei.. Tar ingen sjanser. Det er jo en sjans for at han allerede er smittet da :sjenert: 
Så jeg ber alle krysse alt de har.. Unntatt alle prøvere, der skal få slippe å krysse beina :hoho: (overtrøtt og superdårlig humor.. Skrives dog med et kav alvorlig ansiktsuttryk :plystre: )

Jeg satser heller på sykdom i romjula.. :ler: Vet jo at det kommer. Kan aldri verden tro vi slipper unna. Men bare at det drøyer til etter julaften. 
Vi har i grunnen ikke hatt en enkel julaften siden han ble født :P
Da han var nyfødt hadde han økedøgn på julaften :bond: 

1 år, da brukte jeg flere timer på å få lagt han. Fordi svigermor tviholdt på å dra ut leggetiden hans og han ble så overtrøtt :sur: 

2. år, da hadde han dobbeltsidig ørebetennelse, bronkitt og feber

3. år, da gikk kvelden greit.. Men om natta fikk han falsk krupp

Sååååå kjære univers. La oss få en grei juleaften. Selv om det passer fint inn i sykdomsrekken at en av oss er nede for telling med omgangsyka :grine:

 

 

Og ønsk meg lykke til som må dra med meg to barn på passkontoret fordi jeg må fornye passet mitt.. Hvorfor skal jeg fortelle en annen vakker dag :lur: 

Aaarghh jeg hater omgangssyke! Vi (og hele barnehagen) hadde en runde i november, men nå fikk jeg fader meg beskjed om at ei på avdelinga til mini-m kastet opp i går. Hele barnehagen krysser fingrene for at hun bare spiste for mye risgrøt... Og i tillegg har fetteren til mini-m, som vi skal feire jul med, akkurat fått omgangssyke. Jeg orker ikke en runde til så snart :grine:

Blir spennende å høre hvorfor du trenger pass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en julaftenhistorikk! Wow! Håper virkelig dere fikk en bedre kveld i år! Jeg er altså ikke alene om å ta ut barnet av barnehagen i frykt for omgangssyke, godt vi er flere hypokondere:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitt pomfritt da var det blitt 2017 og I`m back :lur: 

Vi overlevde jula og nyttår uten sykdom, kun litt sure unger :ler: Hadde skrevet en liten avhandling om det her men så ble jeg avbrutt av lille krabat. Og vips så tok det noen dager :ler: Og da ble det ikke helt det samme å fortsette på avhandlinga :sjenert: 

Sykehuset her imponerer.. Vi har fått time på barneavdelingen i morgen :bond: Jeg er jo full av tvil på om han kan lide av noe reflux, eller om jeg bare driver og leter etter en unskyldning. Men de synes tydeligvis at det er noe som er verdt å sjekke.

Ellers så kan jeg endelig slippe løs litt jubel. For de som har fulgt mine andre dagbøker husker kanskje (om dere er veldig flinke) at jeg klagde en del på jobben før jeg ble sykemeldt med lille krabat. Da jeg gikk ut i sm tenkte jeg at jeg kan faktisk ikke komme tilbake dit. Jeg må ha noe nytt. Jeg orker det ikke mer.
Vel vel.. Gjett hvem som har ordnet seg ny jobb :nigo: 2. mai er permisjonstiden min over og jeg skal tilbake i jobb. Og jeg gleder meg noe veldig :strix: Tror det blir veldig bra.
Og da jeg signerte kontrakt før jul fikk jeg beskjed om at de skulle på firmatur i slutten av januar. Og ville ha meg med. Til Milano!!! :hakeslepp: Kunne jo ikke annet en å juble JA klart det og løpe som pokkeren ned på passkontoret for å få det unnagjort :ler: Så om to uker skal jeg være vekk fra ungene mine i 4 dager :bond: Det blir rart, men også VELDIG godt. Jeg gleder meg mest :nigo: 

Så i går var jeg på gamlejobben og leverte oppsigelsen. Satt og snakket med sjefen min mens jeg tørket tårer :plystre: Har jobbet der i en del år nå og har ganske tette bånd med kollegaene mine. Så jeg vet de blir lei seg. Har så ekstremt dårlig samvittighet. Selv om det helt sikkert er kjempeteit av meg :sjenert: 
Men det var godt å få det overstått altså. Nå er det tiden for å legge det bak seg og se fremover mot en lysende og fin fremtid :nigo: 

Håper alle har hatt en fin jul og nyttår. Jeg må få oppdatert meg litt nå :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer med ny jobb! Og så gøy med tur :)

Og godt nytt år :nordvesta:(Hvor langt ut i januar kan man liksom fortsette å si det? :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, gratulerer med ny jobb! Så spennende! Er det innen det samme feltet som før, eller er det noe helt nytt? Jeg aner jo ikke hva du driver med, så jeg innser at svaret ditt ikke vil si meg så veldig mye :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marimba skrev:

Wow, gratulerer med ny jobb! Og så gøy med tur :)

Og godt nytt år :nordvesta:(Hvor langt ut i januar kan man liksom fortsette å si det? :P ) 

Takk :nigo: Nei det er vel innafor å si godt nytt år i kanskje noen dager til. Så begynner det vel å bli litt "old news" :fnise: 

1 time siden, miore skrev:

Oj, gratulerer med ny jobb! Så spennende! Er det innen det samme feltet som før, eller er det noe helt nytt? Jeg aner jo ikke hva du driver med, så jeg innser at svaret ditt ikke vil si meg så veldig mye :ler: 

Takk :danse: Er innen samme feltet ja, så arbeidet blir ca det samme. Litt mer frihet og mulighet for å klatre i gradene :jepp: Vi får ta det på pm om du er nysgjerrig på mer :lur: 

1 time siden, Favole skrev:

Gratulerer igjen med ny jobb :strix: og gjett om jeg misunner deg den turen da! :bond: Kooos deg!

Takk :klemmer:  Jeg gleder meg helt sinnsykt. Flyet går kl 06.20 herfra til Oslo da.. Akkurat det gleder jeg meg ikke til :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig spennende :hoppendeglad:
Skjønner godt at du synes det er dumt i forhold til gammel-jobben, men bra at de skjønner. 

Milano ja :bond::rodmer: Plass til en ekstra i baggasjen?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...