Gå til innhold

hva har du spist idag? 😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, skruf skrev:

Den er helt himmelsk god! Lipton sin, kjøper den på vanlig dagligvarehandel :) (hamstret inn da vi var i Sverige i sommer, halve prisen der mot hva den koster i Norge)

https://www.marked.no/ProductDisplay?storeId=10151&urlLangId=47&productId=173533&urlRequestType=Base&langId=47&catalogId=10051

Tusen takk, skal undersøke! :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, FantasDick skrev:

Tusen takk, skal undersøke! :D 

Håper du finner den, for den er virkelig god :) Jeg er helt hekta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 1 1/2 skive grovt havrebrød med brelett og 1/2 banan

Lunsj: Havregrøt med kanel og banan

Middag: sushi <3 Det var ingen middag som fristet. Derfor ble det take away i dag. I morgen skal jeg forsøke meal prep for tre dager. 

Kveldsmat: Kvarg med havregryn 

Endret av Saftisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Usaltet nøttemiks. Eplejuice.

- "Litt" vegansk sjokolade, valnøtter og noe vegansk "ostepop".

- Havregrøt med knuste linfrø og en most banan, kokt på rismelk. Toppet med en banan til og kanel.

- 4 snacksgulrøtter og et glass rismelk. 

Anonymkode: 4d693...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Et glass saft om morgenen. Kyllingbiter med stekt løk og rød paprika etter jobb.. forsov meg, så rakk ikke frokost. 

- En pepperkrydret kyllingfilet med ris, grønnsaker og brun saus. Vann. 

- En neve paprika lays. Vann.

- En smoothie (1 banan, 2 porsjoner sjokolade proteinpulver, oatly havremelk) etter trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det

Før frokost: 2 kopper sort kaffe, 1 kopp kokt vann med honning, sitron og ingefær

Frokost: 2 ryvita med leverpostei, purreløk, litt majones og et dryss nykvernet pepper

1 skyr

Middag: 1 porsjon pasta med kjøttsaus, toppet med cherrytomater og parmasan

Kvelds: 1 grovt rundstykke (jentungen hadde bakt på skolekjøkkenet) med jarlsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- En (skuffende) eldorado mellombar. To slurker cola zero. 

- To speilegg med litt idun ketchup før trening. En halv battery brry. 

- Findus fransk fiskegrateng etter trening. Vann. 

- Havregrøt med sjokolade-proteinpulver, havremelk og kanel toppet med peanøttsmør og flytende honning. Vann. 

- Et fullkorns-møllehjul med litt vita hjertegod og to skiver kalkunfilet med pepper. Vann. 

Tar en banan etter kveldsturen med hundene. Har økt kaloriinntaket mitt, så sliter med å få i meg alt, men prøver likevel mitt beste. :spise::trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 banan før trening

Frokost: En stor skyr med havregryn og jordbær 

Lunsj: Havregryn med sjokolade havremelk og banan (nam) 

Middag: Laks med sopp

Snacks: Jordbær 

Har ikke spist kveldsmat siden jeg er ganske mett, men hvis jeg ender opp med et måltid til blir det en havrebrød med banan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 17.23, skruf skrev:

Håper du finner den, for den er virkelig god :) Jeg er helt hekta! 

Har ikke funnet den her enda, men sender mamma på shopping i Sverige - hun skal dit i helga. :)

---

- Rugsprø med peanøttsmør/banan, violifeost/alfalfa og kikertpostei/persille. Havremelk. 

- Vanilje-te soya-latte og 1/4 Complete cookie med sjokolade. 

- Suppe med fullkornnudler, wokgrønnsaker og marinert tofu. Cola zero. 

- En slags gryte med gule linser, gulrøtter, spinat, grønn chilipaste og krydder. Laga på måfå. :hoho: Grov minibaguett med rapskokos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Kyllingsalat med perlespelt

Lunsj: 2 skiver rugbrød med smør og sukker

Mellommåltid: 1 eske med rosiner og en real neve med mandler

Middag: Hjemmelaget tomatsuppe med ett egg i

Dessert: 100 g. Toblerone 

Kveldsmat: Resten av tomatsuppen, en skål med melk, havregryn og eplesyltetøy, samt en grov vaffel med sukker

Har skikkelig matlyst og søtsug om dagen, lurer på om kroppen min prøver å forberede seg på vinter ved å skaffe seg noen ekstra fettreserver 🤔

Endret av fordijegvil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en rar spisedag for min del. Spesielt fordi jeg ble ordentlig sur på middagsmaten min. haha. Gir opp.

Frokost: 1 1/2 skive med banan 

Lunsj: tre ss havregrøt. Mistet plutselig matlysten. 

Middag: Skulle egentlig ha laks med søtpotet, men ble for sur til å klare å lage mat. Hadde bare lyst til å slenge laksefileen på gulvet og trampe på den. Endte med at jeg ringe etter take away. Sitter nå stappmett på sofaen. Spiste utrolig mye siden lunsjen var for liten. 

Sluttet med snus i dag og blir helt rar av det. Veksler mellom å bli drit sur på alt, nesten kaste hele kjøleskapet i søpla, bli fysen på absolutt alt av mat, ikke orke noe mat, overspise. Nei. Får bare holde ut, så blir det vel bedre en dag :P Snusslutt betyr i alle fall null begrensning på mat så lenge det ikke er sukker. Alt for å klare å holde ut. 

Savner snus så mye haha :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag fysisk sett. Klarer knapt å stå på kjøkkenet. Så derfor har det blitt dårlig med mat

Lunsj- smoothie av kokosmelk, skogsbær, 2 skjeer Udo's choice, mandler, litt havregryn, 1 egg, 1/4 banan

Middag- snitzel med stekt søtpotet og bearnesaus 

Anonymkode: 8bee4...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Rugsprø med peanøttsmør/banan, tartex/gressløk og violife-ost/alfalfa. Havremelk. 

- Grov minibaguette med rapskokos, violife-ost og paprika. Vanilje-te soyalatte. 

- Hamburgerbrød med anamma-schnitzel, violife-ost, salat, rødløk, paprika, sylteagurk og bbq-saus. Søtpotetfries til. Cola zero. 

- Complete cookie snickerdoodle og 2 cm rødvin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vanlige to kaffekoppene og 1 stor kopp kokt vann med fersk ingefær, 1ts gresk honning og sitron

2 ryvita med trønderfår, agurk, majones og pepper, 1 glass mandelmelk

2 biter pepperonipizza.

1 skål cottage cheese med nyrørt jordbær og kanel

Drikke igjennom dagen; vann, pepsi-max, karamell og vanilje-te, kaffe. 

(litt lite mat idag, får ta det igjen i morgen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- To fullkorns-møllehjul med litt vita hjertegod og masse kalkunfilet med pepper. Zeroh bringebærsaft. 

Havregrøt med sjokolade-proteinpulver, havremelk, banan og kanel toppet med peanøttsmør og flytende honning. Vann. 

- Pringles paprika og saltstenger. Vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Rugsprø med peanøttsmør/banan og tartex/alfalfa. Vaniljete soyalatte. 

- Grov minibaguette med rapskokos, violife-ost og paprika. Havremelk. 

- Soyayoghurt naturell+vanilje med eple, bokhvete og solsikkefrø. 

- Hjemmelaget grov pizza med tomatsaus, anamma farse, paprika, jalapeño og violife-ost. Cola-x. 

- Alpro sjokoladedessert.. Og kaaaanskje en halv complete cookie sjokolade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Rugsprø med peanøttsmør/banan og tofupate/alfalfa. Havremelk. 

- Kaffe og to sjokoladekjeks (kaffebesøk). 

- Soyayoghurt naturell+vanilje, eple, bokhvete, mandler og chia. Vaniljete soyalatte.

- Enchilladas med tofu, brune bønner, paprika, rødløk og cheezly-ost. Guac og salsa til. Cola-x. 

- Popcorn, en halv complete cookie sjokolade og 2 cm rødvin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på farten i hele dag så jeg er kvalm og dårlig etter dagen matinntak. Gleder meg til i morgen med skikkelig mat igjen. I dag har jeg spist:

ristede mandler, Max burger, løkringer, 1 hvit sjokolade, noen kjøttboller, et par skiver gulost. Godt blandet med et par liter cola zero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Rugsprø med kikertpostei/alfalfa og hummus/persillade. Chai latte med vanilje- og karamellte og soyamelk. <3 

- Smoothie med mandler, banan og soyamelk. 

- Redbull zero sugar. 

- Hjemmelaget butter "chicken" med soyafilet, superris, raita, naan og mangochutney. Cola-x.

- Complete cookie snickerdoodle og en chai latte med vanilje- og karamellte og soyamelk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...