FantasDick Skrevet 11. august 2017 #801 Del Skrevet 11. august 2017 - Alpro go on naturell og alpro blåbæryoghurt med mandler, chiafrø, hampfrø og blåbær. En kopp kaffe. - Rugsprø med påmackan/paprika og peanøttsmør. Mandeldryck og en kopp grønn matcha. - Vegansk schnitzel i hamburgerbrød med aioli, salat, tomat, sylteagurk og bbq-saus. Søtpotetfries og en boks øl. - Rugsprø havre med påmackan/vårløk og tartex. Alpro blåbæryoghurt. Mandeldryck og en kopp blåbær-te. Blåbærdilla, tydeligvis! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
granolagirl Skrevet 11. august 2017 #802 Del Skrevet 11. august 2017 En merkelig dag i dag...! Knekkebrød med Tartex Pære og en plomme Litt maissnacks 1/3 maiskolbe med urtesalt og bittelitt Sriracha Mayo "Rullepannekake" laget av litt hvetemel, sukrin og en skje soya-vaniljepudding m/blåbær- og jordbærsyltetøy Cornflakes m/mandelmelk Et eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. august 2017 #803 Del Skrevet 11. august 2017 Frokost og Lunch- kjøttfri lavkarbopizza Middag- 1 krone-is, en halv boks med diverse nøtter fra den lille nøttefabrikken Ser ikke så mye ut, men det ble mer enn nok. Om jeg regnet riktig så bikket det rett over 1700 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. august 2017 #804 Del Skrevet 12. august 2017 - Rugsprø med påmackan/gressløk og peanøttsmør. Mandeldryck og kaffe. - Rugsprø med tartex/gressløk og alpro go on solbær. Vanilje-te. - Oumph salty & smokey, quinoa og brokkoli. Vann. - Ristede kikerter, Brewdog Nanny state og en alpro sjokoladedessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. august 2017 #805 Del Skrevet 12. august 2017 Frokost-youghurt med musli. Lunch- 2 brødskiver med laksepålegg. Middag-tomatsuppe med makaroni. Kvelds- ikke spist enda, pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. august 2017 #806 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Lunsj: 2 rundstykker m/stekte egg Middag: 4 store pizzastykker Dessert: Ben & Jerry's Cookie Dough. Blir kanskje noe mer godis etterpå. Endret 12. august 2017 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. august 2017 #807 Del Skrevet 13. august 2017 - Alpro blåbæryoghurt med havregryn, mandler, chiafrø og hampfrø. Kaffe med soya ikaffe. - Grønnsakslapskaus med røde linser og flatbrød. Vann. - Smoothie med mandler, banan, hampfrø og soyamelk. - En boks cola zero cherry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #808 Del Skrevet 13. august 2017 Søndag er som regel min skrapmatdag hvor jeg spiser akkurat det jeg føler for....så nå har jeg vondt i magen og er sår i halsen Frokost: 1 tortilla med kylling og salat Middag: to pizzabiter Kvelsmat: en kroneis med sjokolade og en liten sjokolade Er kanskje ikke så rart mat for mange, men jeg får mageknip av hvetemel (tortilla og pizza) og jeg blir ekstremt sår i halsen og generelt ganske dårlig av sukker (is og sjokolade) Gleder meg til å starte på ny frisk i morgen Anonymkode: 8bee4...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 14. august 2017 #809 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) - Eggnudler med stekte gulrøtter og søtsur saus. Vann. - To ruter coop änglamark melkesjokolade med karamell/havsalt. - To wasa havreknekkebrød med makrell i tomat. Vann. - To grove fiskekaker med erter og ketchup. Endret 14. august 2017 av Epiphany Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. august 2017 #810 Del Skrevet 14. august 2017 - Kaffe. - Rugsprø med påmackan/paprika, tartex/gressløk og peanøttsmør/banan. Mandeldryck og en kopp grønn te med vanilje. - Hvitløkwraps med tacokrydrete brune bønner, salat, tomat, paprika, mais, salsa, jalapeño og knust tacoskjell. Cola-x. - Smoothie med mandler, hampfrø, banan, kakaopulver og soyamelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 14. august 2017 #811 Del Skrevet 14. august 2017 Frokost- Omelett med rester Lunch- Eggwrap med kyllingsalat Middag- Salat med dressing og ei kjøttkake Kvelds- Smoothie av tyrkisk yoghurt, bringebær, mandler, egg og havremelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. august 2017 #812 Del Skrevet 15. august 2017 - Smoothie med mandler, hampfrø, banan, kakaopulver og soyamelk. Kaffe. - Rugsprø med påmackan/gressløk og peanøttsmør/banan. Mandeldryck. - Hjemmelaget curry; søtpotet, blomkål, paprika, aspargesbønner, kikerter, hvitløk, chili, ingefær, kokosmelk og krydder. Naturris og mangochutney til. Vann. - Alpro sjokoladedessert. Hekta, huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
granolagirl Skrevet 15. august 2017 #813 Del Skrevet 15. august 2017 5 minutter siden, FantasDick skrev: - Smoothie med mandler, hampfrø, banan, kakaopulver og soyamelk. Kaffe. - Rugsprø med påmackan/gressløk og peanøttsmør/banan. Mandeldryck. - Hjemmelaget curry; søtpotet, blomkål, paprika, aspargesbønner, kikerter, hvitløk, chili, ingefær, kokosmelk og krydder. Naturris og mangochutney til. Vann. - Alpro sjokoladedessert. Hekta, huff. Syns ikke det er så "huff" med den desserten :-) den er jo omtrent som en yoghurt å regne, og sååå god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 15. august 2017 #814 Del Skrevet 15. august 2017 3 Wasa fiber med skinkeost og agurk To stykker pizza med parmaskinke En kvart kylling med blomkålris, avokado og rødløk Litt blomkålsupperester fra gårsdagens middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. august 2017 #815 Del Skrevet 15. august 2017 36 minutter siden, granolagirl skrev: Syns ikke det er så "huff" med den desserten :-) den er jo omtrent som en yoghurt å regne, og sååå god! Haha, du sier noe der. Makroene er nesten helt like f.eks Sprett banan-yoghurt som jeg tilfeldigvis slo opp. Men myyyye bedre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
granolagirl Skrevet 15. august 2017 #816 Del Skrevet 15. august 2017 2 timer siden, FantasDick skrev: Haha, du sier noe der. Makroene er nesten helt like f.eks Sprett banan-yoghurt som jeg tilfeldigvis slo opp. Men myyyye bedre! Ahh, ikke verst! :D Kan ingenting om makroer, men alt jeg vet er at så lenge det er cruelty free, er det guilt free! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. august 2017 #817 Del Skrevet 16. august 2017 - Rugsprø med påmackan/gressløk og peanøttsmør/banan. Mandeldryck og kaffe. - Soyamelk med kakaopulver. - Take away-pizza med alle grønnsaker uten ost. Næringsgjær og aioli på. Cola-x. - Alpro sjokoladedessert og litt soyamelk. Slapp dag, ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 16. august 2017 #818 Del Skrevet 16. august 2017 - Et wasa havreknekkebrød med makrell i tomat. Vann. - McWrap Chicken&Bacon meny. Cola zero. - Fullkornspasta med tomatsuppe (lagde litt mer pasta enn jeg trodde, så ble ikke suppe med pasta, men pasta med suppe). Vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #819 Del Skrevet 16. august 2017 To brødskiver med pålegg Kyllingfilet med sopp, løk, paprika og ostesaus med nanbrød til. 1 mango double 0 % yoghurt. Vannmelon og blåbær. Blir vel et eller annet til kvelds. Anonymkode: cd610...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. august 2017 #820 Del Skrevet 19. august 2017 - Grove baguetter med påmackan, peanøttsmør og tartex. Alpro sjokomelk og kaffe. - Vegansk samosa og vårrull på martna. - Linsesuppe/gryte med solsikkefrø og et grovt rundstykke. Vann. - Quinoa puffs, the complete cookie white chocolate macadamia og Cola-x. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå