Pringle Skrevet 11. juni 2017 #601 Del Skrevet 11. juni 2017 Pumpernickel med smør og brunost. Melk, ananas, agurk. To knekkebrød med tunfisksalat. Melk, mango, brokkoli. Maiskolbe, kokt skinke, artisjokk, smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #602 Del Skrevet 14. juni 2017 På 6.6.2017 den 23.11, fordijegvil skrev: 1 stort havrerundstykke med brunost 2 glass tropisk juice Havregrynsgrøt med bær (laget på 50g. havregryn og vann) Salat med blant annet soltørket tomat, bønneblanding, skinke, pasta, hvitløksdressig og krutonger 1 glass rød saft Stekte fiskeboller med gulerøtter, erter og mais 1/3 boks med nøtteblanding 😏 Et eple Pasta med rømme, olivenolje, basilikum m.m. (omtrentlig 150g. pasta) Jeg gikk nok relativt mye i overskudd i dag ja 🙊 Justerer du noe dagen etterpå da? Anonymkode: 7e664...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juni 2017 #603 Del Skrevet 14. juni 2017 To knekkebrød med kokt skinke og paprika. To hardkokte egg. En ferdigsalat med ost og skinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fordijegvil Skrevet 14. juni 2017 #604 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Justerer du noe dagen etterpå da? Anonymkode: 7e664...7ec Jeg gjør vel egentlig ikke det, spiser når jeg er sulten - noen ganger er jeg konstant sulten hele dagen og andre dager holder det om jeg spiser tre ganger. Når det er sagt er jeg stort sett ganske aktiv, ligger på 13 000-20 000 skritt om dagen og trener i alle fall tre ganger i uka ☺ Siden vekta holder seg sånn nogenlunde stabil, +/- 1 kg, regner jeg med at kroppen justerer sultfølelsen etter det den trenger. Har en BMI på 20,2, så jeg er sånn midt på normalvektig Endret 14. juni 2017 av fordijegvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. juni 2017 #605 Del Skrevet 14. juni 2017 Polarbrød ekstrem med leverpostei og brunost. Melk, ananas, brokkoli. Polarbrød ekstrem med skinkesalat. Melk, mango, agurk. Restene av suppa fra forigårs. Havrefras med melk og pekannøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 14. juni 2017 #606 Del Skrevet 14. juni 2017 Frokost: 1/2 banan, 100 g. gresk yoghurt, litt granola og noen biter tørka frukt. Ett cottagecheeserundstykke med gulost og paprika. Ett glass melk med kaffepulver og sjokoladesirup. Lunsj: to grovbrødskiver med gulost og paprika. 1/2 banan. Saft. Mellommåltid: 1ts. peanøttsmør, litt pakistansk mango Middag: En bolle med isbergsalat, avokado, rødløk, tomatsalsa, rømme, rå laks i en tacomarinade og litt tortillachips. Vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #607 Del Skrevet 14. juni 2017 3 kopper kaffe 1 glass solo Noe vann 1 Halvgorvt rundstykke, halve med ost og kaviar andre halve med avocado og egg. 1 lite stykke sjokoladekake 12 biter sushi 1/2 pose spesialnøtter 200gr Melkesjokolade. Anonymkode: 12685...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juni 2017 #608 Del Skrevet 14. juni 2017 8 timer siden, MarianneE skrev: To knekkebrød med kokt skinke og paprika. To hardkokte egg. En ferdigsalat med ost og skinke. En laksefilet og ovnstekte grønnsaker (to mandelpoteter, 1/2 squash, en paprika og 1/2 rødløk) I tillegg. Også sitter jeg og vurderer en ProPud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #609 Del Skrevet 14. juni 2017 3 rugsprø med 2 kokte egg, kaviar & majones kaffe x2 3 liter vann grønnsaksuppe m/ hvitløksbrød 1 pose ostepop (liten) & 100 gram helnøtt Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 15. juni 2017 #610 Del Skrevet 15. juni 2017 Frokost- fettkaffe MM- Et par never med chilimandler Lunch- en krone-is med jordbær Middag- laksefilet, blomkålsmos og sandefjordsmør Snacks- en halv plate med sukkerfri sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #611 Del Skrevet 16. juni 2017 Fornøyd (delvis) med dagen:) Et polarbrød og et glass melk i morges 3 kokte egg til lunsj 160 gr kyllingkjøttdeig med champignon og og paprika til lunsj, stekt i panna:) middag.. 2 skiver proteinbrød med lettsmør og gulost, kveldsmat En proteinpudding, snacks 2 glass hvitvin, mer snacks Trent 45 min styrke idag Anonymkode: 7878d...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #612 Del Skrevet 16. juni 2017 2 kokte egg + 1 box makrell i tomat 1 hel avocado + en neve valnøtter smoothie av bringebær & mager kesam taco - 3 fullkornslefser m / karbonadedeig, ost, rømme, rødløk, hot salsa, mais, agurk, ananas, crisp salat & paprika.. NAM! 2 glass farris bris Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tåkedis Skrevet 18. juni 2017 #613 Del Skrevet 18. juni 2017 Frokost: Havregryn m/proteinpulver, mandelmelk, cottage cheese, banan, peanøttsmør og blåbær Lunsj: Fiskekaker m/brokkoli, avokado og paprika Mellommåltid: Et lite stykke sjokoladekake, paprika + hummus Middag: Ovnsbakt kylling m/spinat og ost + søtpotetfries og grønnsaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2017 #614 Del Skrevet 18. juni 2017 2 surdeigsbrødskiver med 2 egg & kaviar 1 gulrot + 1 neve valnøtter 1 sandwich-is + kaffe fullkornspasta (fusili) m/ karbonadedeig, løk, tomat, gulrot, mais & stangselleri vann i mengder! en halv pose superchips .. 🙄 Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #615 Del Skrevet 19. juni 2017 3 skiver proteinbrød med makrell i tomat og majones på (ekte) En hamburger uten brød stekt i smør. 50 gram paprika og 50 gram sopp.. Kremfløte i kopp, kanskje 2 dl😣 En liten knekk 70% kokesjokolade. En salat med litt marinert kylling, fetaost, agurk og skinkebiter.. Har trent en time idag og var rimelig sulten. Anonymkode: 7878d...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. juni 2017 #616 Del Skrevet 19. juni 2017 - Grovbrød med rapskokos/rørte jordbær, meksikansk pate/vårløk og peanøttsmør. Soya-iskaffe. - Banankake og havremelk. - Jalfrezi med wokgrønnsaker, oumph og jasminris. Vann. - Marsipan fra et stykke marsipankake (don't ask) og et glass cola. Skoleavslutning. Tror jeg trenger et par brødskiver til kvelds nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fordijegvil Skrevet 19. juni 2017 #617 Del Skrevet 19. juni 2017 1 pakke med Wasa Sandwich (yoghurt typen) Stekte fiskekaker med gulerøtter, erter og mais Gryte med hjemmelaget potetmos til 3 halvgrove vafler med smør og sukker Smoothie laget på 3 dl juice, 1/2 banan, rabarbra og bringebær 1 kopp te X antall kopper kaffe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #618 Del Skrevet 20. juni 2017 3 surdeigsbrødskiver m / egg, majones & kaviar 2 melkesjokolade-cookies 🙈 2 store gulrøtter vann + kaffe 1/2 grilla kylling + salat med feta, oliven & masse digge grønnsaker Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #619 Del Skrevet 20. juni 2017 Frokost: To knekkebrød med baconost Lunsj: To brødskiver med salami og ost i mikroen Middag: Hjemmelaget blomkålsuppe med bacon Anonymkode: 40c11...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly333 Skrevet 20. juni 2017 #620 Del Skrevet 20. juni 2017 Havregrøt med eple og Alpro youghurt Pastilleske, kyllingfilet, kaffe og gulrøtter Wok Sjokolade Protein pudding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå