Ild Skrevet 29. mai 2017 #521 Del Skrevet 29. mai 2017 Frokost: havregrøt med banan Lunsj: salat med ost og skinke + div frukt og kaffe Mellom: banan og druer Middag: sashimi + et par andre veldig små retter + crispy duck + mange små desserter og 4 glass vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #522 Del Skrevet 29. mai 2017 3 rugsprø med brie & hjemmelaget pesto banan + en neve mandler kaffe x2 gryte med karbonadedeig, løk, boks med tomater, chili, sorte bønner & mais -servert med brokkoli & villris smash + farris Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #523 Del Skrevet 29. mai 2017 2 brødskiver med salami 1 brødskive, 1 egg Kyllingsalat med pasta, fetaost, salat, tomat, mais, rømmedressing, salat Anonymkode: 146b3...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. mai 2017 #524 Del Skrevet 30. mai 2017 I går; - To koffeinfri soya-iskaffe. (Gravid med cravings..) - Kokt brokkoli, quinoa og grønne linser. Vann. - Taco med wraps, bønner og grønnsaker. Vann. - Potetgull og Cola zero cherry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. mai 2017 #525 Del Skrevet 30. mai 2017 Har ryddet tråden for innlegg med altfor lavt matinntak. Vi stenger tråder og innlegg som bevisst skriver om trening uten særlig kaloriinntak, og at vi har satt en grense på 1500 kcal som er det Helsedirektoratet anbefaler. Du kan lese mer om dette her. sofie777, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #526 Del Skrevet 30. mai 2017 3 rugsprø m/gulost + kaffe gulrot + en neve mandler 1 hel avocado m/sitron, salt & pepper blir en halv grillet kylling m/ blomkålris & oliventapenade til middag 😋 Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. mai 2017 #527 Del Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, sofie777 skrev: Har ryddet tråden for innlegg med altfor lavt matinntak. Vi stenger tråder og innlegg som bevisst skriver om trening uten særlig kaloriinntak, og at vi har satt en grense på 1500 kcal som er det Helsedirektoratet anbefaler. Du kan lese mer om dette her. sofie777, mod Dette er bare for idiotisk. Dere har redigert bort mitt innlegg hvor jeg har skrevet en helt vanlig dag for meg som forsåvidt var GODT OVER 1500 kcal. Hvordan i helvete kan du påstå at det var under 1500 kcal når jeg ikke skrev mengder? Yoghurt og nøtter/hjemmelaget granola, pizza, bær. ...hva faen er galt med det? Så jævla idiotiske regler og adminer på dette forumet at jeg blir dårlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #528 Del Skrevet 30. mai 2017 6 minutter siden, Wenda skrev: Dette er bare for idiotisk. Dere har redigert bort mitt innlegg hvor jeg har skrevet en helt vanlig dag for meg som forsåvidt var GODT OVER 1500 kcal. Hvordan i helvete kan du påstå at det var under 1500 kcal når jeg ikke skrev mengder? Yoghurt og nøtter/hjemmelaget granola, pizza, bær. ...hva faen er galt med det? Så jævla idiotiske regler og adminer på dette forumet at jeg blir dårlig Støtter denne. Det blir bare for dumt! Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 30. mai 2017 #529 Del Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, Wenda skrev: Dette er bare for idiotisk. Dere har redigert bort mitt innlegg hvor jeg har skrevet en helt vanlig dag for meg som forsåvidt var GODT OVER 1500 kcal. Hvordan i helvete kan du påstå at det var under 1500 kcal når jeg ikke skrev mengder? Yoghurt og nøtter/hjemmelaget granola, pizza, bær. ...hva faen er galt med det? Så jævla idiotiske regler og adminer på dette forumet at jeg blir dårlig Jeg blir uvel jeg også. Jeg hadde tenkt å rapportere "er du på diett?"-kommentaren på ditt innlegg fordi jeg oppfattet det som hersketeknikk. Og så ble ditt innlegg bare fjernet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. mai 2017 #530 Del Skrevet 30. mai 2017 20 minutter siden, Pringle skrev: Jeg blir uvel jeg også. Jeg hadde tenkt å rapportere "er du på diett?"-kommentaren på ditt innlegg fordi jeg oppfattet det som hersketeknikk. Og så ble ditt innlegg bare fjernet?? Har fått beklagelse fra moderator 👍 Får vel understreke i hvert innlegg om mengder og kalorier fra nå av. Trodde ikke jeg trengte det når jeg skriver om helt vanlig sunn og grei mat, men tydeligvis så må man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 30. mai 2017 #531 Del Skrevet 30. mai 2017 5 minutter siden, Wenda skrev: Har fått beklagelse fra moderator 👍 Får vel understreke i hvert innlegg om mengder og kalorier fra nå av. Trodde ikke jeg trengte det når jeg skriver om helt vanlig sunn og grei mat, men tydeligvis så må man det. Heh. Det ble faktisk til at jeg nevnte hvor mye av hver ting jeg spiste - vet ikke helt om jeg gjorde det "for sikkerhets skyld" eller fordi jeg var litt irritert - i Middagstråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. mai 2017 #532 Del Skrevet 30. mai 2017 Frokost- 2 stekte egg + to striper bacon + 1 teskje majones blandet med heit salsa Middag- 1 pizza, bunn laget på ost, egg, mandelmel osv, saus av creme fraiche og hvitløk, toppet med ost, kyllingfilet, bacon Totalt 1867 kcal, og for meg er det ofte normalt å bare spise to ganger om dagen. Det er ikke skadelig på noen som helst måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 30. mai 2017 #533 Del Skrevet 30. mai 2017 Frokost: Vanilje yoghurt med granola, banan og frømiks Mellommåltid: Tre riskjeks(med havsalt) og kalkunpålegg Snacks: Gulerøtter og hummus Middag: fiskepinne wraps med salat, mango, tomat, agurk og paprika Snacks: blomkål med hummus Kvelds: hjemmelaget og nystekt brød med hummus Er på et rimelig hummus kick akkurat nå haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusheen the cat Skrevet 30. mai 2017 #534 Del Skrevet 30. mai 2017 Frokost: Smoothie Lunsj: Kokosdrikk m/linfrø, solsikkekjerner, chiafrø, banan og kiwi Middag: risengrynsgrøt Snack: potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. mai 2017 #535 Del Skrevet 30. mai 2017 - Koffeinfri soya-iskaffe. - Skål med vannmelon, moreller, pære og druer. Appelsinjuice/kullsyrevann. - Nudelsuppe med paprika og brokkoli. Vann. - Ost og kjeks med druer, pære, oliven, marinerte hvitløk, grissini, tartex, eplechutney.. Eplejuice/kullsyrevann. - Cola zero og kaaanskje litt løk x 3 potetgull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 30. mai 2017 #536 Del Skrevet 30. mai 2017 - Knekkebrød med makrell i tomat og to bløtkokte egg på siden. Vann. - Milkshake (en porsjon proteinpulver, to bananer og to desiliter mandelmelk). - Laksefilet med potet, gulrot og brokkoli. Vann. - Spaghetti med pesto og cherrytomater. Vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 30. mai 2017 #537 Del Skrevet 30. mai 2017 Frokost: To stekte egg på skive og knekkebrød, en yoghurt. Mellommåltid: Proteinpudding og blåbær Lunsj: Kyllingwok med ris Mellommåltid: Bringebær Middag: Omelett med sopp, paprika, skinke. En yoghurt og en skive. Kveldsmat: Havregrøt med egg, cottage cheese, syltetøy, sukrin, kanel, rosiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fordijegvil Skrevet 30. mai 2017 #538 Del Skrevet 30. mai 2017 Frokost: fløyelsgrøt med sukker og kanel Lunsj: 0,5 liter med hjemmelaget smoothie Middag: stekt ris med egg og grønnsaker Mellommåltid: 2 store gulerøtter Kveldsmat 1: dobbel toast med ost og skinke Kveldsmat 2: et stort beger med melon og pasjonsfrukt yoghurt (500 g) 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly333 Skrevet 31. mai 2017 #539 Del Skrevet 31. mai 2017 Havregrøt + banan Kaffe Omelett med grønnsaker Vegetar tomatgryte Cottage Cheese med syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #540 Del Skrevet 31. mai 2017 Wow!!! Her var det mye sunt folk spiste! Godt jobba til dere som har vansker med å få det ned. Jeg har spist 2 rundstykker med egg og nugatti. Stor skål med melon(elsker melon). Skal snart ut å kjøpte potetgull. Elsker potetgull. Også skal jeg kjøpe noe sjokolade og kanskje en pizza om jeg får plass. Og brus. Vet at kostholdet mitt kan være elendig men har aldri lært noe annet. Også er jeg ikke tykk så går an å spise det enda elns Anonymkode: c34ac...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå