Gå til innhold

Anja Johansen


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

Hun er jo på vixen og ute å spiser..... ??? Får det ikke til å stemme :/ uannsett om det er henne som er syk eller den unevnelige er det jo like ille

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Akk, innlegg på innlegg om hvordan hun er så sterk psykisk, hennes "bagasje" og noen sponsa joggesko.

Skulle tro noen tvang henne til å blogge🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen for første gang og du store verden for en sutring! Snakk om å trekke livsgnisten ut av leserene. 

For meg var det tydelig hvem som er syk og det er jo selvsagt veldig trist, men enten så skriver man ingenting om situasjonen eller så oppklarer man litt. Å sutre over at folk bryr seg når hun selv deler er jo bare idiotisk. 

For en usjarmerende jentunge. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snap i dag hos Anja: Jeg syntes ikke man skal ta mannens etternavn bare fordi... 

Den dama må få seg et rettskrivningsprogram på Mac'en sin 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Og nå driver hun med snikreklame på instagram; poster bilde og oppfordrer til å sjekke ut favoritter i linken i profilen. Dette er en adlink og skal merkes! 

( man kan se i linken at det er en adlink)

image.jpeg

Endret av Bergensia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ssophie skrev:

Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt.

Det spørs vel akkurat hva det er snakk om av sykdom. Man kan fint få permisjon og slippe å gå med sykehusklær selv om man er innlagt. Det er ofte i forbindelse med undersøkelser eller operasjon at pasienter må gå med sykehusklær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mayana skrev:

Det spørs vel akkurat hva det er snakk om av sykdom. Man kan fint få permisjon og slippe å gå med sykehusklær selv om man er innlagt. Det er ofte i forbindelse med undersøkelser eller operasjon at pasienter må gå med sykehusklær. 

 Trist, for hun har da virkelig hatt nok sorg og ulykke i sitt liv. Hun er pen, nydelig og naturlig. Fatter ikke at hun skulle rote seg borti Annette Marie og "Team jeg liker"... bikinifitness   Men hver sin smak. Nydelig forlovede har hun også som er 5 år yngre. Håper det ordner seg og at alt går bra med den syke, og at hun kommer i gjenge igjen. Mye blogging men mye svada. Er liksom ikke noe poeng, en grunnstamme 

 

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kommentar til moderering.

Minner om at spørsmål om moderering tas på PM eller Ris og ros.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23. januar 2017 den 1.15, ssophie skrev:

Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt.

Tror nok ikke det er hun som er innlagt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2017 den 1.15, ssophie skrev:

Er hun innlagt? Jeg har vært innlagt på Ullevål en del ganger de siste årene, og hver gang har jeg vært nødt til å gå i sykehusklær. Det har vært helt uavhengig av avdeling og lengde på innleggelsen. Merkelig at hun går rundt der i sivil og uten veneflon, dersom hun er innlagt.

Man kan fint være pasient uten veneflon og sykehusklær. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

En mnd på sykehus nå. Team Anja er lagt ned også. Skriver mye, men ikke om årsaken. Vil ikke dele alt visst....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt av Anja. Hun har gått gjennom det verste et menneske kan oppleve,og nå enda mer trøbbel. Noen får liksom alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...