Gå til innhold

Anja Johansen


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.1.2017 den 19.03, Mekkapekka skrev:

Blir litt nyskjerrig på hvorfor hun er på sykehus....?🤔🤓 Er en smule irriterende når bloggere (og folk på Facebook) skriver A, men ikke vil si B. Hva er da poenget med å si noe i det hele tatt!

Herregud ja, det er så irriterende. Så mange som gjør det på facebook, og folk biter på. Og så svarer vedkommende "sender deg pm" :balltre:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lunalee skrev:

Herregud ja, det er så irriterende. Så mange som gjør det på facebook, og folk biter på. Og så svarer vedkommende "sender deg pm" :balltre:

Ikke sant! Eller når de "sjekker inn" på legevakt og sykehus, men ikke svarer på kommentarene🙄 Er ikke bra for blodtrykket til nyskjerrigperer som meg😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

ALT for å få klikk. Og så for å bli fornærmet når noen stiller spørsmålstegn fordi man kun forteller "halve historien".

Gjesp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge det hun skriver på bloggen er hun ofte syk og småsyk og hanglete... Men ikke verre enn at dette Team jeg liker bikinifitness greiene SKAL gjennomføres. Jeg ser ikke poenget. Snorkekjedelig blogg! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir nesten litt bekymret når jeg leser ordene hennes. Håper for all del at det ikke er så alvorlig som det høres ut...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom bloggen fra tid til annen, og irriterer meg alltid over elendig skriftspråk. Både syntaks, semantikk og morfologi er helt ute, hun skriver dårlig. 

Det hun nå driver med er jo helt teit "noe er galt, men det er privat.. alt jeg vil si er at alt er mørkt og tungt. Er til og med på sykehus."  (Ikke sitering, bare et fritt sammensatt sammendrag med egne ord, min oppfatning)  

Tvilsomt om jeg noen gang legger turen innom der igjen. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at hun ikke vil dele det som er privat. Faktisk synes jeg det er en bra ting! 

Men måå hun da skrive i det vide og det brede rundt det?! Slike ting irriterer meg! Og jeg interesserer meg ikke for dama engang. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Helt greit at hun ikke vil dele det som er privat. Faktisk synes jeg det er en bra ting! 

Men måå hun da skrive i det vide og det brede rundt det?! Slike ting irriterer meg! Og jeg interesserer meg ikke for dama engang. 

Enig. Det finnes ingen unnskyldninger for å legge ut click-baites og lurerier. Gidder ikke lese bloggen mer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som clickbait og lurerier, mer som fortvilelse.

Leser bloggen og synes hun virker reflektert og som et fint menneske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gjesten29 skrev:

Virker ikke som clickbait og lurerier, mer som fortvilelse.

Leser bloggen og synes hun virker reflektert og som et fint menneske. :)

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro, Lavrans kjører på med Farmen-promo på instagram, og nå skriver hun at hun skal på Vixen.  Om man er i en alvorlig situasjon er jeg veldig for at man skal gjøre ting som gir deg energi (som å dra på Vixen), men det er noe som skurrer her ass..

Edit: vil bare presisere at man som leser ikke har noe krav på å få vite grunnen til oppholdet på Ullevål, men det er heller ikke nødvendig som blogger å skape inntrykk av at noe er alvorlig galt ved å si A men ikke B.

Endret av troikaen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart med 5 blogginnlegg og 8 Instagram-poster om noe man egentlig ikke vil snakke om....

Endret av Unika
Feilpost/feil sitering
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Unika skrev:

Rart med 5 blogginnlegg og 8 Instagram-poster om noe man egentlig ikke vil snakke om....

Haha, dette tenkte jeg og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppriktig bekymret når jeg leser bloggen. Håper det ikke er så alvorlig som det høres ut. Høres jo ut som om hun er dødelig syk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket så vidt innom og det høres veldig ille ut. Håper det ikke er så alvorlig som det høres ut, men om det ikke er det og hun velger å framstille det sånn er det nesten like ille

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...