Gå til innhold

Anja Johansen


Trude.lutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Hun virker så sint/bitter hele tiden.

Dog flott at hun ikke eksponerer den minste.

Men det magebildet etter fødselen er fortsatt topp 10 "tåpeligste jeg har sett på SoMe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra hun ikke eksponerer ungen, men den bloggen har ikke det bittelille ekstra en gang, hun fremstår som negativ og bitter hele tiden, og alt er skrevet innbitt og følelsesløst. (spesielt, om hennes yrke er journalist) 

Det jeg ikke skjønner er hvordan halvhjertet blogging med relativt få lesere kan være en heltidsjobb..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel for en grunn hun ikke har mange lesere. Finnes ingen grunn til følge henne, og "guttevalpen Lavrans". Uansett supert at hun ikke bruker barnet til å få følgere.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns personlig bloggen er kjedelig,men hun har noengode verdier i hvert fall; som at hun ikke vil eksponere barnet og ikke tjene penger på sin avdøde kjæreste.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebildet teller ikke. Barnet kom jo 2,5 mnd før termin. Juks. Nå trener hun til å bli fitnes dame. Gjesp. Begynner å bli mange av dem der ute. Ingen som bare kan være normal??

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
19 minutter siden, Xstrella skrev:

Magebildet teller ikke. Barnet kom jo 2,5 mnd før termin. Juks. 

Nettopp derfor det ble så tåpelig. 

Snakk om prioriteringer. Men hun ble jo "kjendis" etter det🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke noe negativt å si om henne, hun virker som en god jente.

(nå leser jeg ikke bloggen hennes fast men detter innom innimellom)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker innom bloggen en gang i blant, men synes dessverre at den er ganske innholdsløs og kjedelig. Og full av skrivefeil i tillegg. Og det magebildet var en gigantisk skivebom spør du meg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, kjedelig, kjedelig......  Skjønner ikke hvordan hun kan leve av å være blogger.  Fra perioden med Team Solli hvor hun liksom skulle være Lavrans sin største støttespiller til den nye bloggvarianten vi ser nå etter at han har lagt opp. Hun kom seg frem i søkelyset ved å være selverklært "svømmefrue" og ved å alltid ha opplevd eller erfart ting som var dagsaktuelle fra å ikke kunne få barn, til å mobbe/ha blitt mobbet, til å bli trakassert i Forsvaret og i hverdagen som nybakt mamma. Og nå som han har sluttet å trene, så er det fitness for alle penga... Omg.

 

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker egentlig Anja Johansen. Synes hun fremstår som et godt forbilde i forhold til mange andre blogger. Har alltid skrevet på bloggen at hun spiser godis, drikker brus, spiser pizza osv, at hun er opp og ned når det gjelder trening, hun bruker ikke barnet sitt for å få lesere (som kanskje er noe av det beste med henne, hun virker opptatt av at barnet skal ha sitt eget privatliv), hun bruker ikke ADO på bloggen (og de få gangene hun har skrevet om han, så synes jeg det har virket ekte. Sittet med tårer i øynene hver gang). 

Nå er det lenge siden jeg har vært på bloggen til Anja, men etter en liten tur nå, så synes jeg dessverre den fremsto som ganske kjedelig. Kanskje derfor jeg har glemt den litt. Synes de fitnessgreiene virker litt tullete, selv om hun selvsagt må få holde på med hva hun vil. Synes også hun virker litt for opptatt av å overbevise om at hun ikke har noen problemer med at typen hennes er borte så mye. Jeg hadde ikke likt å bli stuck med alt det ansvaret for et barn over en så lang periode alene. Hun er jo alenemamma over ganske store perioder. Og det virker som hun synes det egentlig er slitsomt, men at hun fortsatt skal holde fast ved at hun "elsker å være alene" og ikke har noen problemer med at Lavrans reiser mye. Hun får også mye minus for altfor mange skrivefeil. Men alt i alt liker jeg henne :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For muntlig språk og overraskende mange skrivefeil ødelegger...leser hun ikke korrektur eller bruker korrekturprogram? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Blir litt nyskjerrig på hvorfor hun er på sykehus....?🤔🤓 Er en smule irriterende når bloggere (og folk på Facebook) skriver A, men ikke vil si B. Hva er da poenget med å si noe i det hele tatt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...