Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lothe er helt besatt av alt som har med mandighet å gjøre. I annenhver setning må han påpeke "eg e mann" eller "da e ikkje mannfolkarbeid" osv. En ekte mann oppfører seg ikke slik. Lothe har ingen naturlig autoritet. Han er som en liten 3-åring som ikke gidder ditt og ikke gidder datt. Slitsom type. 

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lothe er helt besatt av alt som har med mandighet å gjøre. I annenhver setning må han påpeke "eg e mann" eller "da e ikkje mannfolkarbeid" osv. En ekte mann oppfører seg ikke slik. Lothe har ingen naturlig autoritet. Han er som en liten 3-åring som ikke gidder ditt og ikke gidder datt. Slitsom type. 

Du igjenn? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan tenke meg at siden han har det imaget, så passer tv2 på å forsterke dette ved å sende alle klipp hvor han nevner det :ler: . Om faktisk han sier sånt like ofte som det blir fremstilt om, eller om det bare er å gjøre seg til/skuespill, det vet vi jo ikke. 

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hun i farmen? Hahaha!! Hva hadde skjedd hvis hun ble skitten? :O 

Da hadde hun dødd på seg tror jeg! :hoho: Hadde sikkert begynt å grine bare hun knakk en negl.

Ikke overbegeistret for Linni heller, men hun er 1000 ganger bedre enn S.E. Lurer på når utfordrerne kommer og hvem de andre blir. :) 

• Liker 1
Skrevet

Ikke veldig overraskende førstekjempevalg det der nei...

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke veldig overraskende førstekjempevalg det der nei...

Kansje han slipper ut av farmen slik at han kan gjenoppta "coachingen" sin! Ta en potet... 

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 8
Skrevet

Anonymkode: c924c...797

• Liker 3
Skrevet

Står i TV-guide-appen at førstekjempen raskt legger en plan for å hevne seg, så lurer på hva Jarl finner på. :) 

Skrevet

Bare jeg som synes Gaute er utrolig klein? Spesielt når han kliner til med personlig tid på farmen hver onsdag... Jeg hadde absolutt ønsket at farmen heller varte et kvarter kortere.... 

• Liker 8
Skrevet

Jeg må bare få sagt det - jeg får vondt av hvordan de andre mannfolkene der inne behandler Tore. "Vi er jo fire mannfolk her på gården", alltid er det bare de fire andre som regnes med når ting skal gjøres og når de skal være sosiale. Jeg håper han er sterk nok til å ikke la det gå inn på seg. Synes han virker som en veldig fin fyr. 

Skrevet
Akkurat nå, Dlarah skrev:

Bare jeg som synes Gaute er utrolig klein? Spesielt når han kliner til med personlig tid på farmen hver onsdag... Jeg hadde absolutt ønsket at farmen heller varte et kvarter kortere.... 

Nå får det være nok! Gaute er en hederskar av de sjeldne! 

Anonymkode: 5c9d7...c70

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Står i TV-guide-appen at førstekjempen raskt legger en plan for å hevne seg, så lurer på hva Jarl finner på. :) 

Hvis dette stemmer lukter det sabotasje av ukesoppdraget.

Jarl sa selv at han kommer til å velge Tore, fordi det er kun kunnskap han kan ta han i. Er ikke så sikker på det akkurat.....

• Liker 3
Skrevet

Litt lei av å lese om "rekord i melkespann" nå. Sier jo seg selv at ingen andre har holdt ut så lenge når den de har kjempet mot har gitt seg tidlig. Hvorfor skal noen stå å holde videre på to melkespann etter at motparten har tapt? Gidder jo ikke stå videre i 10 minutter ekstra bare for å sette en rekord!

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye spetakkel for noen vedpinner...men heier på Aylar her

• Liker 3
Skrevet

Nå fikk Gaute sjansen til å vise at han har trent. :trene:
:laugh:

• Liker 4
Skrevet

Haha, jeg digger Petter! :hoho: 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har mistet signaler og jeg også digger Petter men jeg ser ikkno. sukk

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
28 minutter siden, Salka skrev:

Da hadde hun dødd på seg tror jeg! :hoho: Hadde sikkert begynt å grine bare hun knakk en negl.

Ikke overbegeistret for Linni heller, men hun er 1000 ganger bedre enn S.E. Lurer på når utfordrerne kommer og hvem de andre blir. :) 

Huff ja stakkars lille søte negl. :fnise:

Enig Linni er mye bedre. S.E oppfører seg som ei jævla usikker jentunge. Typisk wannabe ei barbiedukke. Hun burde snart være over den småjente fasen nå. 

Skrevet

Den "dype" samtalen til Jarl var skikkelig pute-tv. Stakkars Tore som måtte lide seg gjennom det greiene der. Jeg bare venta på at han skulle sende kameraet et megetsigende blikk sånn a la The Office.

Anonymkode: ca50d...8d3

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...