Gå til innhold

Harm & Hegseth


Angstkvinnen

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Hørte dagens podd. Lenge siden sist nå. Hegseth har snappet fra legevakten hvor en narkoman (slik jeg forstod det) ligger og spyr. Spiller så av dette i podden. For å gjøre narr. Akkurat HVOR nedrig får man bli? Er dette morsomt? Virkelig retardert oppførsel og jeg kan ikke skjønne at VG, som mediehus bundet av den ene og andre plakaten, kan kringkaste dette. Skam på Hegseth. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er utrolig herlige sammen og ser frem til poden deres (og Panelet) hver uke :lillesky2: Får bare la vær å følge dem dere som synes det har blitt så fælt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 18.21, xemiliex skrev:

Hørte dagens podd. Lenge siden sist nå. Hegseth har snappet fra legevakten hvor en narkoman (slik jeg forstod det) ligger og spyr. Spiller så av dette i podden. For å gjøre narr. Akkurat HVOR nedrig får man bli? Er dette morsomt? Virkelig retardert oppførsel og jeg kan ikke skjønne at VG, som mediehus bundet av den ene og andre plakaten, kan kringkaste dette. Skam på Hegseth. 

Ikke greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, xemiliex skrev:

Fint at du koser deg. Jeg synes imidlertid det er greit å belyse drittsekkoppførsel.

Send da i så fall en mail til produksjonen eller en av dem. De sitter ikke nødvendigvis og leser kvinneguiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2.10.2017 at 1:52 PM, kidnapkid said:

Det finnes vel knapt noe mer selvopptatt der ute på eteren enn den duoen der. 

Dette. Hadde sansen tidligere, men det hele har gått til hodet på dem. Helt OK å være homo, men det blir så endimensjonalt at det blir kleint her. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/2/2017 at 9:05 AM, ninajay said:

Send da i så fall en mail til produksjonen eller en av dem. De sitter ikke nødvendigvis og leser kvinneguiden.

Njaaa, de leser jodel av seg selv, jeg er ganske sikker på at i alle fall Morten googler seg selv og partneren daglig. Vegard er mer nervøs, han får kanskje en assistent til å gjøre det og kun gjenfortelle det positive :P 
Utover det er jeg helt enig, feedback bør gå til dem og produksjonen direkte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
22 minutter siden, 2ney skrev:

Hvorfor blir Isabel hengt ut, men ikke Sophie Elise???? 😉

Fordi SE og Morten er bestiser 🙄

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Supert innlegg i VG av Morten Hegseth i dag! 👏🏼👏🏼 Omhandler bloggermammaer som får alt sponset og at de tjener penger på barna sine! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sanandrea skrev:
 

Supert innlegg i VG av Morten Hegseth i dag! 👏🏼👏🏼 Omhandler bloggermammaer som får alt sponset og at de tjener penger på barna sine! 

Kronikk-Morten er tilbake! 👏🏼👏🏼👏🏼

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2018 den 8.55, Sanandrea skrev:
 

Supert innlegg i VG av Morten Hegseth i dag! 👏🏼👏🏼 Omhandler bloggermammaer som får alt sponset og at de tjener penger på barna sine! 

Veldig bra innlegg fra Hegseth! 

Endret av Cagoaa005
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ødelegger kronikkens forfatters troverdighet VELDIG at han utelater åpenbare eksempler som CBE og Funkygine (2 stk med EKSTREMT mange følgerne på eksempelvis Instagram) pga personlige interesser. Han må faktisk klare å se forbi vennskap (eller hva det nå er) i en slik kronikk. Enten må han nevne «alle» eller ingen.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, SKE87 skrev:
 

Det ødelegger kronikkens forfatters troverdighet VELDIG at han utelater åpenbare eksempler som CBE og Funkygine (2 stk med EKSTREMT mange følgerne på eksempelvis Instagram) pga personlige interesser. Han må faktisk klare å se forbi vennskap (eller hva det nå er) i en slik kronikk. Enten må han nevne «alle» eller ingen.

Det er jo ikke praktisk mulig å nevne alle og da er det jo en vurderingssak om noen skal nevnes ved navn overhodet. Men uansett så syns jeg det er flott at han setter fokus på dette og håper at snøballen nå begynner å rulle for fullt og at flere setter dette temaet på dagsordenen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SKE87 skrev:
 

Det ødelegger kronikkens forfatters troverdighet VELDIG at han utelater åpenbare eksempler som CBE og Funkygine (2 stk med EKSTREMT mange følgerne på eksempelvis Instagram) pga personlige interesser. Han må faktisk klare å se forbi vennskap (eller hva det nå er) i en slik kronikk. Enten må han nevne «alle» eller ingen.

Jeg forstår hva du tenker og er enig i at de burde vært med, men mellom linjene er de jo det...Fokuset på tema er det viktigste! Jo mer, jo bedre! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Monky skrev:
 

Og anne brith burde han nevnt

Følger så mange den bloggen da? Han snakker jo om bloggermødre i dag. Anne-Britt fikk vel barn før bloggens tid 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...