Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Nå sitter jeg på skolen og plukker ut alle rosinene av go'morgen yoghurten...Er det bare meg som gjør det?

Hater rosiner *grøsse*

(tenke hvordan jeg sliter når jeg får bolle i selskaper og oppdager at det er rosiner inne ETTER jeg har tatt an stor bit!! :hår: )

Måtte bare si det :wink:

Skrevet

haha! snakker du om...

Du pleier jo å demontere hele go'morgen yoghurten, du....rosiner er godt, spise alle deeeee....tørket banan er goooodt, spise alle deee...

(tror du er den eneste som kan bruke en time på å spise en sånn :tunge1: )

Jeg husker, jeg husker, kaninen min :wink:

Skrevet

Jeg plukker ut alle rosinene, fruktbitene og bananbitene!

anbefales på det sterkeste!:)

Skrevet

Hehe...

Eg plukka ut rosinene eg og! Derfor gidde eg aldri ha med meg Go Morgen på jobb. Folk syns eg er rar pluss at eg ikkje får tid til å spele mattis. :roll:

Synd at dei må ødelegge den fantastiske youghurten med rosinene. Kanskje vi kan skrive brev til Tine og be dei lage en uten rosiner og?

Dei lagar jo appelsinjuice med og uten fruktkjøtt. :wink:

Skrevet

God ide!! Hadde det eksistert en uten rosiner hadde jeg nok også kjøpt den mye oftere enn jeg gjør i dag!

Hehe! Bollene er jo også med og uten rosiner!

Tine leser sikkert brevene de får også, husker dere for en liten stund tilbake da en mann skrev til Tine og sa han var mektig misfornøyd med litago? Det står på kartongen at den skal vendes opp ned, det hadde mannen gjort ETTER han åpna den! Han mente det var Tine sin misvisende informasjon på kartongen sin feil! :hoho:

Husker ikke helt hva Tine svare, men de hadde nå hverfall svart!

Skrevet
God ide!! Hadde det eksistert en uten rosiner hadde jeg nok også kjøpt den mye oftere enn jeg gjør i dag!

Det FINNES en uten rosiner! Den oransje God morgen-yoghurten (er det aprikos smak tro?)

Den er iallfall veldig god! Müslien smaker også veldig godt, men den er litt annerledes enn den vanlige. Veldig sprø og med en anelse søtsmak (honning tror jeg).

Men det viktigste av alt er at den som sagt er uten de ekle rosinene! Jeg plukker nemlig også ut dem dersom jeg finner noen.. :D

Skrevet

Bra at jeg ikke er alene om å plukke de ut :wink:

(problemet mitt er at jeg bare liker melonsmaken :ler:)

Skrevet

Veit at det fins en uten rosiner, men eg syns ikkje den er noko god.... :cry:

Syns alle dei med rosiner i er god uten rosin. Koko.

Stakkars oss og alle problema våre. Viss eg hadde fortalt ditte til mamma, ville ho sagt: "Dokke skal vere glad dokke har mat i det heile tatt! De e ikkje alle so har de."

:ler:

Skrevet
Hei alle!

Nå sitter jeg på skolen og plukker ut alle rosinene av go'morgen yoghurten...Er det bare meg som gjør det?

Hater rosiner *grøsse*

(tenke hvordan jeg sliter når jeg får bolle i selskaper og oppdager at det er rosiner inne ETTER jeg har tatt an stor bit!! :hår: )

:Nikke: heeelt enig,syns og det er kjempe ekkelt,plukker ut absolutt alle :)
Skrevet

-- det er grunnen til at jeg ikke tar boller i selskap :ler:(men jeg har gjemt mange rosiner i hånden og andre passelige steder opp gjennom årene gitt...) :oops:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nå synes jeg at dette skeier ut til å bli rene rosin-hetsen, altså.

Skrevet
Nå synes jeg at dette skeier ut til å bli rene rosin-hetsen, altså.

Hehe...

Neida... Det er vel en liten "Nei-til-rosiner-i-youghurt-og-bollar"- kampanje vi har på gang her. :ler:

Eg syns i alle fall rosiner på graut er godt!

Gjest Ninakanin
Skrevet

nei DET er ekkelt!

eneste stedet jeg ikke liker rosiner faktisk, haha! :ler:

Skrevet
Det er vel en liten "Nei-til-rosiner-i-youghurt-og-bollar"- kampanje vi har på gang her. :ler:

Jeg melder meg i tilfelle på her!

Ja til Nei-til-rosiner-i-yoghurt-og-boller-og-andre-bakverk! :ler:

Skrevet

Ja til Nei-til-rosiner-i-yoghurt-og-boller-og-andre-bakverk!

-Bippe

-Samantha

Ja til rosiner i alt!!! Utenom grøt..

-NinaKanin

Skrevet

He he, vi leder Samantha! :danse:

Ædda bædda Ninakanin...! :tunge1:

Skrevet

heeeey, jeg er OGSÅ mot rosiner!! Så da er vi tre mot en :wink:

Skrevet
Hei alle!

Hater rosiner *grøsse*

Jeg er akkurat som deg! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...