LeilaS Skrevet 23. juni 2016 #521 Del Skrevet 23. juni 2016 24 minutter siden, Cesil skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. juni 2016 #522 Del Skrevet 23. juni 2016 25 minutter siden, Cesil skrev: Jeg studerer juss og jeg vil bare understreke for sånne småbarn at de ikke kommer så lite som et trappetrinn videre med anmeldelsene sine, de har ingen gode nok holdepunkter eller grunnlag for påstandene sine. Så de kan egentlig bare holde kjeft :D Ikke bry deg om sånt, du :-) Dette kommenterer mennesket bak http://lailaan.blogg.no/ på Isabelles innlegg vedr. anmeldelsen. Kjenner jeg blir helt svett. Er det innstillingen til ei som kanskje skal bli advokat en gang? Shit da. Kan ikke fatte og begripe hvorfor slike ekle mennesker får bli advokat eller hva de skal bli. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. juni 2016 #523 Del Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Shit da. Kan ikke fatte og begripe hvorfor slike ekle mennesker får bli advokat eller hva de skal bli. Det spørs jo hva denne advokatspiren skal ha som spesialfelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 23. juni 2016 #524 Del Skrevet 23. juni 2016 Isabel nekter å svare på hvor i Oslo hun bor, eller om hun leier eller har kjøpt. Argumentet er at det er ubehagelig for henne å tenke på at mange vet hvor hun bor. Kjære vene. Alle skjønner jo at det er fordi hun synes det er flaut å si at hun leier en liten leilighet på Carl Berner. Hadde de kjøpt seg en stor kåk på Frogner eller noe, så hadde hun jo ropt det ut til alle. Statusjeger. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 23. juni 2016 #525 Del Skrevet 23. juni 2016 Den 13/06/2016 at 23.09, Blablaa skrev: Haha derfor det er ekstremt med clickbait innlegg på insta nå😂😂 har IKKE gått inn på bloggen, men så hun la ut bilde av seg selv i bikini og skrev 29 kilo. Haha så var det en under som skrev at det handlet om bagasjen😂 Haha takk til alle de som "spoiler" hva clickbaitet handler om på insta Følger henne ikke men kommer opp innimellom på den der man kan se anbefalt innhold. Usj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 23. juni 2016 #526 Del Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor sier hun at det aldri blir lagt ut bilde?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 23. juni 2016 #527 Del Skrevet 23. juni 2016 Hun svarer ikke på om de har kjøpt eller leier fordi de leier.. ingen skriver kontrakt og kjøper leilighet samme dag som man er på visning. Klokken 12:00 dagen etter visning kan man starte budgivningen. Jeg fryder meg over å se at hun holder en jevn 5 plass på lista.. sakte men sikkert går det nedover. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinmom95 Skrevet 23. juni 2016 #528 Del Skrevet 23. juni 2016 Hadde det vært meg som ble hengt ut som gal for tusenvis av mennesker, så hadde jeg krevd erstatning ! Melka kvinnemenneske for alle klikkpengene hun har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 23. juni 2016 #529 Del Skrevet 23. juni 2016 5 timer siden, mjauritz skrev: Jeg tror vi henger litt etter når det kommer til lover angående netthets. spesielt av bloggere! Hun har jo nesten 100.000 (betalte) følgere på instagram! Og en del på bloggen! De aller fleste som følger henne er unge jenter, og når politet bare henlegger sakene og hun latterliggjør det på bloggen så sender jo det ut signalet om at netthets er ok! Jeg har inntrykk av at mange av disse bloggerne ikke forstår hvor stort nedslagsfelt de selv har i forhold til de enkelte leserne. Mange bloggere står permanent i offerrollen, og evner ikke å se at de selv driver nettmobbing når de henger ut folk i bloggen sin. I tillegg så har de et redaktøransvar i forhold til hva de publiserer, og jeg vil anta at kravene til bloggerne som faktisk har en platform er noe høyere når det gjelder hva de skriver i sin blogg enn til lesere som skriver kritiske kommentarer. De snakker kun om nettmobbing, hets og sjikane som om det kan er noe som de som bloggere opplever, mens deres lange tirader om uskyldige utenforstående får stå uimotsagt sannhet i bloggen for evig tid. Og så er det bloggerne som vi ha sympati? De sitter jo med bukta og begge endene og kan skralte og valte som de vil med kommentarer i bloggen sin. Det blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 23. juni 2016 #530 Del Skrevet 23. juni 2016 52 minutter siden, TallulahBGood skrev: Jeg har inntrykk av at mange av disse bloggerne ikke forstår hvor stort nedslagsfelt de selv har i forhold til de enkelte leserne. Mange bloggere står permanent i offerrollen, og evner ikke å se at de selv driver nettmobbing når de henger ut folk i bloggen sin. I tillegg så har de et redaktøransvar i forhold til hva de publiserer, og jeg vil anta at kravene til bloggerne som faktisk har en platform er noe høyere når det gjelder hva de skriver i sin blogg enn til lesere som skriver kritiske kommentarer. De snakker kun om nettmobbing, hets og sjikane som om det kan er noe som de som bloggere opplever, mens deres lange tirader om uskyldige utenforstående får stå uimotsagt sannhet i bloggen for evig tid. Og så er det bloggerne som vi ha sympati? De sitter jo med bukta og begge endene og kan skralte og valte som de vil med kommentarer i bloggen sin. Det blir for dumt! Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 23. juni 2016 #531 Del Skrevet 23. juni 2016 Sorry jeg har ikke lest de siste sidene og vil ikke klikke meg inn på bloggen, ei heller har jeg nok data til å surfe så mye igjen. Kan noen kort summert fortelle hva som har skjedd ang hets og de greiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 23. juni 2016 #532 Del Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, MXB skrev: Sorry jeg har ikke lest de siste sidene og vil ikke klikke meg inn på bloggen, ei heller har jeg nok data til å surfe så mye igjen. Kan noen kort summert fortelle hva som har skjedd ang hets og de greiene? Jeg tenker det ikke er noe poeng å dvele ved denne saken lenger, så kan du heller lese bakover i tråden når du har tilgang til mer nett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. juni 2016 #533 Del Skrevet 23. juni 2016 5 timer siden, Honey Dew skrev: Det spørs jo hva denne advokatspiren skal ha som spesialfelt Jaja, men uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. juni 2016 #534 Del Skrevet 23. juni 2016 5 timer siden, ssophie skrev: Isabel nekter å svare på hvor i Oslo hun bor, eller om hun leier eller har kjøpt. Argumentet er at det er ubehagelig for henne å tenke på at mange vet hvor hun bor. Kjære vene. Alle skjønner jo at det er fordi hun synes det er flaut å si at hun leier en liten leilighet på Carl Berner. Hadde de kjøpt seg en stor kåk på Frogner eller noe, så hadde hun jo ropt det ut til alle. Statusjeger. Nettopp! Blir så teit. Hun hadde jo garantert lagt ut skryte bilder overalt hvis det var en toppleilighet på Frogner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. juni 2016 #535 Del Skrevet 23. juni 2016 5 timer siden, ssophie skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. juni 2016 #536 Del Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, MXB skrev: Sorry jeg har ikke lest de siste sidene og vil ikke klikke meg inn på bloggen, ei heller har jeg nok data til å surfe så mye igjen. Kan noen kort summert fortelle hva som har skjedd ang hets og de greiene? Isabel og Pierre var på byen og satt seg ned på et bord med noen. De tullet litt med de, noe som gjorde at Isabel ble blodig fornærmet! Hun tok bilde av henne og la ut bilde på Instagram. Hun skrev under bildet at hun ville advare alle mot denne jenta. Hun var en psyko kjerring som hadde stalka og plaget de hele kvelden. Hun ble også kastet ut. I følge denne "psyko kjerringen" så er dette bare tull og Isabel overdriver noe vilt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 23. juni 2016 #537 Del Skrevet 23. juni 2016 9 timer siden, Cesil skrev: Jeg studerer juss og jeg vil bare understreke for sånne småbarn at de ikke kommer så lite som et trappetrinn videre med anmeldelsene sine, de har ingen gode nok holdepunkter eller grunnlag for påstandene sine. Så de kan egentlig bare holde kjeft :D Ikke bry deg om sånt, du :-) Dette kommenterer mennesket bak http://lailaan.blogg.no/ på Isabelles innlegg vedr. anmeldelsen. Kjenner jeg blir helt svett. Er det innstillingen til ei som kanskje skal bli advokat en gang? Vikarlærer samtidig med juss-studier? Hun skriver i alle fall at hun er vikarlærer på en ungdomsskole. Men, altså, selvsagt er det skadelig for "sraad" å bli anmeldt, og bevisene er jo der selv om juss-studenten sier noe annet. Selve hendelsesforløpet kan være vanskelig å bevise, men bildet på Instagram og beskyldningene både der og på bloggen, var ganske grove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 24. juni 2016 #538 Del Skrevet 24. juni 2016 12 timer siden, LeilaS skrev: Nettopp! Blir så teit. Hun hadde jo garantert lagt ut skryte bilder overalt hvis det var en toppleilighet på Frogner. Kjapt søk på 1881 viser at det ikke akkurat er Oslos vestkant det er snakk om. Mye mulig dette er gamle adressen, but still. Mer et strøk som passer henne 😂✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 24. juni 2016 #539 Del Skrevet 24. juni 2016 27 minutter siden, L´issi skrev: Kjapt søk på 1881 viser at det ikke akkurat er Oslos vestkant det er snakk om. Mye mulig dette er gamle adressen, but still. Mer et strøk som passer henne 😂✌️ Dem bor ikke på Grønland i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. juni 2016 #540 Del Skrevet 24. juni 2016 1 time siden, EiJente skrev: Dem bor ikke på Grønland i det minste Sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg