Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, EiJente skrev:

selv jeg som ikke har barn blir irritert av å høre folk som tilbringer en halv dag med et barn, kalle seg mamma. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, EiJente skrev:

Isabel skriver på instagram nå at hun er klar for å få baby. Clickbait eller reelt? 

Hvis hun faktisk mener det, så håper jeg hun er klar over at kroppen kommer til å gå gjennom en stor forandring etter en graviditet. Hvordan er det egentlig med silikon og amming forresten? 

Silikon og amming går helt fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. mai 2016 at 19.24, Titan skrev:

Hun har fettsugd dem. Regner med de tok fett derfra. Hun ville vel ha tidenes tigh-gap.

Ha ha, hun er ikke sann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014

Siste innlegget angående 17 mai har hun på seg en veldig fin festdrakt. Hun skriver i kommentarfeltet at det er Sandnesdrakten men et googlesøk og den er ikke i nærheten av å ligne på den drakten..

Noen som vet hva slags drakt hun egentlig har på seg? Den var veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hubbabubba2014 skrev:

Siste innlegget angående 17 mai har hun på seg en veldig fin festdrakt. Hun skriver i kommentarfeltet at det er Sandnesdrakten men et googlesøk og den er ikke i nærheten av å ligne på den drakten..

Noen som vet hva slags drakt hun egentlig har på seg? Den var veldig fin.

Kan du legge ut en skjermdump av drakten som vises frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin drakt, men jeg finner ikke ut av hva slags drakt det er, men den henger i bakrunnen i denne artikkartikkelenelen, så man kan kanskje ringe butikken direkte og spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Får bare opp et bilde av en tegnet sjiraff og en feilmelding :sjokkbla:

ja? det er det vi snakker om ...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på bloggleserne sine som sine venner, så er det nesten litt trist spør du meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, May 16, 2016 at 13.56, LeilaS skrev:

Silikon og amming går helt fint. 

Nyere forskning viser at silikon går ut i kroppen og i morsmelk. 

Lurer på om alle de unge jentene som tar silikon tar innover seg at implantater må skiftes etter et visst antall år? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hubbabubba2014
1 time siden, EllaSays skrev:

Lurer på om alle de unge jentene som tar silikon tar innover seg at implantater må skiftes etter et visst antall år? 

Tull og tøys at silikonen går inn i morsmelken. Skulle likt å sett kildene på denne "forskningen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, EllaSays skrev:

dette stemmer ikke. implantatene nå har livsgaranti

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, EllaSays skrev:

Kilde takk? 

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marizz

Innrømmer at jeg nettopp var inne på bloggen så tenkte jeg kunne oppsummere litt av de siste innleggene, sånn flere slippee å gå inn :) 

-Et innlegg heter "paradise har ødelagt alt". Man skulle kanskje tro der har ødelagt livet hennes, men nei, det har ødelagt spenningen på selve tv-programmet. Hun påstår at hun allerede etter 3-4 episoder kunne se hvem som vant, og at hun vet ALT som skal skje. Både hvem som skal ut, inn og vinneren.

-Et innlegg er at de skal kjøpe HUS i Oslo på slutten av året eller begynnelsen av 2017. De skal visst også leie inn en proff for å innrede huset, sånn at det blir en ekslusiv og luksus helhelt i huset.(lol)

-Innlegget som heter "en endring til på kroppen min" handler om at hun skal ta piercing i navlen. Pierre er kjempeglad for han har mast om det lenge.

-Et innlegg heter "er dette fjortis av meg?" og har skapt mye nysgjerrighet hos meg iallfall. Innlegget handler iallefall om hun skal ta piercing i navlen eller ikke.(som dere ser sp er det litt feil rekkefølge på sammendragene jeg skriver, dette kom altså før "endring på kroppen min".

-"Han var utro 14 ganger" handler om programmet ex on the beach sverige. Hun forteller hva der handler om, og en fyr har visst vært utro 14 ganger.

Jeg skal ha fanen åpen, så om noen vil ha mer bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Siden jeg fikk en del poeng på innlegget med sammendragene, så kan jeg skrive litt flere siden jeg allerede har bloggen hennes åpen(alt for å unngå flere klikk:fnise:)

To ord: bitchfight og drama: De tilbringer 17.mai i Sverige, noe Isabel synes er litt trist for hun vil se ungene gå i tog, spise is og drikke champagne. Så kommer hun til selve poenget i teksten: fjorårets 17.maifeiring. Hun feiret 17.mai med en veninne og hennes gjeng, og det endte nesten i slåsskamp mellom to bestevenninner. Til slutt orket ikke isabel mer, så hun tok taxi hjem. End of story:fnise:

Jeg vil ha baby: Hun sier Pierre har en liten lillesøster, som gjorde at Isabel vil ha barn. Pierre ble litt stressa når Isabel sa hun vil ha baby NÅ. 

Nå er det pierres tur til å operere: Pierre trengte tannlegetime, og etter han ringte smilte han til Isabel og sa "nå er det min tur til å operere!" Han skulle da borre et hull i en tann. 

Nå kan jeg anmelde stalkeren: Hun er glad for at det har blitt forbudt å stalke. Hun er takknemlig for at hun ikke har opplevd stalkere på et ekstremt nivå, men noe har hun opplevd. En fyr spammer henne på facebook. Svarer hun ikke på facebook, skriver han til hun på mailen. Gjerne flere ganger daglig. Hun lurer på om han er en hyggelig fyr uten sosiale antenner, eller om at han er creep. Deretter legger hun ut noen skjermbilder av ting han har skrevet. 

Dette reddet forholdet vårt: Isabel sier hun i starten av forholdet deres var veldig sjalu og eiesyk. Hun mener videre at tid fra hverandre er viktig(haha sier hun, er ikke hun med han hele tiden?). Hun mener venninnetid, familietid osv er viktig. Hun kommer med andre tips også som gjøre ting for hverandre i hverdagen, kommunikasjon osv. synes personlig det var et veldig uinteressant innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, marizz skrev:

Nå kan jeg anmelde stalkeren: Hun er glad for at det har blitt forbudt å stalke. Hun er takknemlig for at hun ikke har opplevd stalkere på et ekstremt nivå, men noe har hun opplevd. En fyr spammer henne på facebook. Svarer hun ikke på facebook, skriver han til hun på mailen. Gjerne flere ganger daglig. Hun lurer på om han er en hyggelig fyr uten sosiale antenner, eller om at han er creep. Deretter legger hun ut noen skjermbilder av ting han har skrevet. 

Om jeg husker rett viste det skjermbildet at "stalkeren" hadde sendt henne typ 4 meldinger fordelt fra januar -mai :fnise:

Hardt å være kjendis!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Herregud!  Jeg virkelig dauer av alle de clickbaita hun legger ut!  Hun har overskriften "nå er det Pierres tur til å operere" men han skulle bare borre et hull i tanna? :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...