Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, made4u skrev:

De fleste av dere vil bli mødre, da er dere avhengig av en ordentlig mann, skal dere få en sådan så er det ren logikk at ved å fremstå feminine så øker dere sjansen for å finne en ordentlig mann betraktelig. Dere velges ut ut fra mange kriterier, selekteres bort dersom dere ikke fremstår som gode ektefeller og mødre for våre barn...

Sier seg selv egentlig!!

Du snakker som det er menn som har trumfkortet og er i posisjon til å velge og vrake hvilKen kvinne han vil ha.  I dyreriket er det hunnen som velger hannen til parring.  Slik er det hos mennesker også vil jeg påstå. 

Anonymkode: 35a98...e7b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nyx skrev:

Nei altså.. Det kan jo komme av at ihvertfall jeg selv rett og slett ikke leter etter en mann med ditt kvinnesyn. Jeg lever ikke som en slags salgsutstilling for menn, men jeg lever for min egen del :) 

Du vil sikkert ha deg en ok mann og barn, da burde du definitivt ta til deg at det styrker dine sjanser at du fremstår som mest mulig attraktiv for hannkjønn - jo større kompromisser en mann må måtte foreta for å velge deg, dess større sjanse er det for at du skal lage en tråd her på kvinneguiden om at han forlot deg til fordel for ei annen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker som det er menn som har trumfkortet og er i posisjon til å velge og vrake hvilKen kvinne han vil ha.  I dyreriket er det hunnen som velger hannen til parring.  Slik er det hos mennesker også vil jeg påstå. 

Anonymkode: 35a98...e7b

Tull, i dyreriket er det den sterkestes rett.

Men greit nok, i menneskeverden har dere større marked enn oss menn for sex, men ikke for alvorlige forhold.

Nå må du ikke glemme at det er tilnærmet like mange hunnkjønn som hannkjønn, og således tilnærmet mange av hvert kjønn både i forhold og som singel - ergo er det nær 50/50 vil jeg si, i og med at dere er like avhengig av oss som omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Du vil sikkert ha deg en ok mann og barn, da burde du definitivt ta til deg at det styrker dine sjanser at du fremstår som mest mulig attraktiv for hannkjønn - jo større kompromisser en mann må måtte foreta for å velge deg, dess større sjanse er det for at du skal lage en tråd her på kvinneguiden om at han forlot deg til fordel for ei annen etc.

Nå er det jo faktisk sånn at det ikke finnes noe fasitsvar på hvordan en kvinne blir mest mulig kvinnelig, det er jo helt individuelt hos både kvinner og menn. Det er ikke noe sunt å hige etter å være som alle andre vil at man skal være, det viktigste er å leve som man selv vil og ha selvtilliten til å være stolt over den man er. Selvtillit er populært i datingmarkedet, så en kvinne som ikke er komfortabel med hvordan hun ter seg som kvinne vil mest sannsynlig ikke føre henne noe sted. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, made4u skrev:

Tull, i dyreriket er det den sterkestes rett.

Men greit nok, i menneskeverden har dere større marked enn oss menn for sex, men ikke for alvorlige forhold.

Nå må du ikke glemme at det er tilnærmet like mange hunnkjønn som hannkjønn, og således tilnærmet mange av hvert kjønn både i forhold og som singel - ergo er det nær 50/50 vil jeg si, i og med at dere er like avhengig av oss som omvendt.

Men hvorfor er det så mange single menn? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, made4u skrev:

Jeg er ikke en av de metroseksuelle guttehvalpene som er av en generasjon etter meg, jeg blir rett og slett dårlig av å se hvor feminine dem fremstår.

Muskler her, grove arbeidshender også etter å ha løftet ca 3,5 tonn hver arbeidsøkt i fem år...

Så jeg er en av dem du for sjelden ser. Er du singel og nysgjerrig så er det jo lov å sende meg en melding og legge inn aksjer...

Hun bør vel kanskje pelle ut prisen hun har under leppa før hun får innpass i dameklubben din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvrespekt og gode verdier. Jeg vil ta en utdannelse, være selvstendig og bidra til samfunnet. Jeg vil fremme mine meninger og bidra til å forandre verden og andres syn på forskjellige ting. Jeg er veganer og feminist. Jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, men jeg tar hensyn til andres følelser. Noen dager er jeg feminin, andre dager er jeg maskulin. Men jeg er likevel en kvinne. Mitt utseendet bestemmer ikke hvor god jeg er som partner eller mor. Jeg kler meg slik jeg selv ønsker, uavhengig av hva du eller andre menn finner attraktivt. Kan forstå at kvinner som viser at de ikke er redde for å by på seg selv i alle aspekter i livet kan virke skremmende, men jeg lever livet til det fulleste. Jeg skal ikke være låst inne i en verden full av matlaging og husarbeid. 

Anonymkode: 44a3e...890

Halleluja! Støtter den fullt ut.

Anonymkode: 6f6ad...4fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
45 minutter siden, skruf skrev:

Personlig så liker jeg å vaske bilen og måke snø enn å støvsuge gulv... Jeg igjen synes det er helt ok å vaske kopper, mens han hater det, så ergo gjør jeg det. Man må fordele etter hva man liker best og hva man hater mest. 

Han er helt amøbe i å lage mat, ergo så lager jeg all mat. Jeg slutter før han på jobb, så dermed så kommer han hjem til dekket middagsbord. Han igjen er en racer på å steke biff, så dermed er lørdagsmiddagen nettopp han sin jobb.

Man må utfylle hverandre :) 

Jeg er også den type kvinne som liker best å jobbe ute enn å drive med huslig arbeid. Jeg er også skikkelig glad i å være masse ute i frisk luft og spesiellt omringet av natur. Men jeg kan naturligvis også ta vare på en del huslig arbeid om dette er nødvendig.  

Mannen min er mye flinkere til å lage mat, han har mye bedre sans for dette enn meg. Det samme gjelder baking og. Men jeg kan greit lage mat og, sjølv om det er tydelig at dette ikke er min beste side. ;)

Jeg er enig i at par vil utfylle hverandre, vi har alle våre svake og sterke sider. Og vi vil også være flinke med forskjellige ting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Black Amethyst skrev:

Jeg er også skikkelig glad i å være masse ute i frisk luft og spesiellt omringet av natur.

En sunn og spennende interesse, alltid likt friluftsliv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en blodharry type. 

Anonymkode: f849a...9c4

Du leste tankene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ElectricScum skrev:

Hun bør vel kanskje pelle ut prisen hun har under leppa før hun får innpass i dameklubben din.

Jeg foretrekker damer som ikke snuser eller røyker ja, selv om jeg sitter med en under leppa selv nå. Snus er ikke det jenter tar seg best ut med, hvorfor så mange av dere gjør det i dagens samfunn er for meg en gåte, er noe mandig med det og ikke det mest feminine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, made4u skrev:

Som hannkjønn gjør jeg mitt ytterste for å opprettholde ett spennende sexliv, pliktsex er av liten interesse for meg - selvfølgelig skal dama mi ville ha utbytte av det som skjer i senga og andre steder for den saks skyld.

Men jeg hater å gjøre husarbeid, fordi det blir jo skittent/rotete med en gang. "Mannearbeid" blir det langvarige resultater av, og det er selvfølgelig mye mer stimulerende alene av den grunn. Jeg klarer ikke å være seksuelt tiltrukket av menn som er evneveike, altså ikke klarer å gjøre husarbeid selv om de har både bein og armer som virker. Det blir i samme kategori som dem som aldri aldri dusjer, har lange skitne negler og tynt langt fett hår. 

Anonymkode: 7369e...140

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Enig ts! Trist å se at damene blir mer og mer maskuline, stor i kjeften og kler seg horete. Heldigvis finnes det en del av de feminine, rolige, snille og gode damene fortsatt. De må vi ta godt vare på👍🏻❤️

Jeg kan ikke fordra tatoveringer på damer. Greit med ei liten en men når de skal ha flere.. Grøss! Å de som snuser da😷

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
3 minutter siden, made4u skrev:

Anstendig kjole på hun i avartaren din... :)

Det er fordi jeg er en anstendig dame, som ikke ville datet deg om du var siste levende mannen på jordkloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, made4u skrev:

Du vil sikkert ha deg en ok mann og barn, da burde du definitivt ta til deg at det styrker dine sjanser at du fremstår som mest mulig attraktiv for hannkjønn - jo større kompromisser en mann må måtte foreta for å velge deg, dess større sjanse er det for at du skal lage en tråd her på kvinneguiden om at han forlot deg til fordel for ei annen etc.

Det må du også. Og holdninger som dine skremmer kvinner.

Anonymkode: f8525...43e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Enig ts! Trist å se at damene blir mer og mer maskuline, stor i kjeften og kler seg horete. Heldigvis finnes det en del av de feminine, rolige, snille og gode damene fortsatt. De må vi ta godt vare på👍🏻❤️

Jeg kan ikke fordra tatoveringer på damer. Greit med ei liten en men når de skal ha flere.. Grøss! Å de som snuser da😷

OG jeg kan ikke forra menn som kaller seg rompejeger, men snakker og kritiserer "vulgære" jenter. Dobbeltmoralen is strong in this one!

Anonymkode: f8525...43e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg hater å gjøre husarbeid, fordi det blir jo skittent/rotete med en gang. "Mannearbeid" blir det langvarige resultater av, og det er selvfølgelig mye mer stimulerende alene av den grunn. Jeg klarer ikke å være seksuelt tiltrukket av menn som er evneveike, altså ikke klarer å gjøre husarbeid selv om de har både bein og armer som virker. Det blir i samme kategori som dem som aldri aldri dusjer, har lange skitne negler og tynt langt fett hår. 

Anonymkode: 7369e...140

Du vet at det er utaktisk av en mann å gjøre husarbeid, seriøst altså. Statistikken viser at jo mer husarbeid en mann gjør, dess større sjanse er det for at han blir singel. Ergo vil en taktiker overlate mye til henne, det er ikke å være evneveik men snarere heller taktisk klokskap.

Så får man heller legge hendene rundt dama når hun står oppgitt fremfor vasken og vasker kjeler som er for store for oppvaskmaskinen, og si at "Kjære, jeg setter virkelig stor pris på at du tar så godt vare på meg og er så flink med husarbeid!" Med en bukett blomster med hjem dagen derpå og kanskje også eksklusiv konfekt, ja da blir hun medgjørlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OG jeg kan ikke forra menn som kaller seg rompejeger, men snakker og kritiserer "vulgære" jenter. Dobbeltmoralen is strong in this one!

Anonymkode: f8525...43e

Såså😂

Fordra*

Må få kalle meg rompejeger når jeg elsker kvinne romper❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...