Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, skruf skrev:

Jeg lurer på det samme når det kommer til menn..

Før var menn nettopp menn. De kledde seg stilig, hadde skjegg og brylkrem. De var prototypen på en mann, luktet Old Spice og hadde arbeidshender og arbeidsmuskler. De var Menn med stor M. 

Nå derimot må du lete langt mellom hver gang du finner en ekte Mann, nå florerer det med femidotter som kler seg feminint og bruker sminke.

Hva pokker skjedde liksom?!?

Jeg er ikke en av de metroseksuelle guttehvalpene som er av en generasjon etter meg, jeg blir rett og slett dårlig av å se hvor feminine dem fremstår.

Muskler her, grove arbeidshender også etter å ha løftet ca 3,5 tonn hver arbeidsøkt i fem år...

Så jeg er en av dem du for sjelden ser. Er du singel og nysgjerrig så er det jo lov å sende meg en melding og legge inn aksjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jøss, Scarlett Johansson feks, hun er jo driiitsliten og full av crack liksom 😂

Anonymkode: 75162...5eb

Ja, hun er jo også det du typisk assosierer med "kvinner med tatoveringer"... 

Anonymkode: 2ab8a...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkeligheten selv i fortiden var ikke som på film. Bondekjærringene i Norge var ikke lenge mye elegante, og særlig ikke med 8 unger hengene i skjørtene altså. Den fortiden som du romantiserer er noe du har sett på film.

Anonymkode: 53287...1ad

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, made4u skrev:

Jeg er ikke en av de metroseksuelle guttehvalpene som er av en generasjon etter meg, jeg blir rett og slett dårlig av å se hvor feminine dem fremstår.

Muskler her, grove arbeidshender også etter å ha løftet ca 3,5 tonn hver arbeidsøkt i fem år...

Så jeg er en av dem du for sjelden ser. Er du singel og nysgjerrig så er det jo lov å sende meg en melding og legge inn aksjer...

Hvem tror du at du er egentlig?! Er ikke du skallet også da? Uff, pinlig.

Anonymkode: 6aade...cf9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem tror du at du er egentlig?! Er ikke du skallet også da? Uff, pinlig.

Anonymkode: 6aade...cf9

Har raket av alt der oppe ja, har mer hår på haken og kinnbenene hvor jeg har tre dagers stubber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, made4u skrev:

Har raket av alt der oppe ja, har mer hår på haken og kinnbenene hvor jeg har tre dagers stubber.

Bedre å rake av alt hvis man blir tynn i håret enn hentesveis!

Glattbarberte menn er så ufattelig mere sexy enn menn med hentesveis. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? Hva slags kvinnfolk liker en mann med sånne holdninger? Og til opplysning til dere som er interesserte i ham, han liker ungsau og er åpen om det også, selv om han kunne vært faren deres.

Anonymkode: 4c708...ea0

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, skruf skrev:

Bedre å rake av alt hvis man blir tynn i håret enn hentesveis!

Glattbarberte menn er så ufattelig mere sexy enn menn med hentesveis. 

Hentesveis har aldri vært aktuelt her.

Som 44 åring må jeg nesten forvente høyere hårfeste og at man like gjerne kan ta alt. Er lettvint da, aldri brukt mindre tid på badet - har null i frisørutgifter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvrespekt og gode verdier. Jeg vil ta en utdannelse, være selvstendig og bidra til samfunnet. Jeg vil fremme mine meninger og bidra til å forandre verden og andres syn på forskjellige ting. Jeg er veganer og feminist. Jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, men jeg tar hensyn til andres følelser. Noen dager er jeg feminin, andre dager er jeg maskulin. Men jeg er likevel en kvinne. Mitt utseendet bestemmer ikke hvor god jeg er som partner eller mor. Jeg kler meg slik jeg selv ønsker, uavhengig av hva du eller andre menn finner attraktivt. Kan forstå at kvinner som viser at de ikke er redde for å by på seg selv i alle aspekter i livet kan virke skremmende, men jeg lever livet til det fulleste. Jeg skal ikke være låst inne i en verden full av matlaging og husarbeid. 

Anonymkode: 44a3e...890

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Dere er flinkere med det huslige og barn, vi skal ta de tunge løftene, skifte dekk og gjøre mannlige plikter som å bruke hammer og skrujern m.m.

Hadde tatt seg ut om mannen stod og vasket gulvet mens damen fikset bilen, ser ikke bra ut slik i mine øyne.

Personlig så liker jeg å vaske bilen og måke snø enn å støvsuge gulv... Jeg igjen synes det er helt ok å vaske kopper, mens han hater det, så ergo gjør jeg det. Man må fordele etter hva man liker best og hva man hater mest. 

Han er helt amøbe i å lage mat, ergo så lager jeg all mat. Jeg slutter før han på jobb, så dermed så kommer han hjem til dekket middagsbord. Han igjen er en racer på å steke biff, så dermed er lørdagsmiddagen nettopp han sin jobb.

Man må utfylle hverandre :) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Hva slags kvinnfolk liker en mann med sånne holdninger? Og til opplysning til dere som er interesserte i ham, han liker ungsau og er åpen om det også, selv om han kunne vært faren deres.

Anonymkode: 4c708...ea0

Ser ikke noe galt i egne holdninger, gjengir bare hvordan ståa er.

Jeg behandler damer respektfullt, alltid høflig overfor representanter av det motsatte kjønn, uavhengig av hvem dem er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skruf skrev:

Personlig så liker jeg å vaske bilen og måke snø enn å støvsuge gulv... Jeg igjen synes det er helt ok å vaske kopper, mens han hater det, så ergo gjør jeg det. Man må fordele etter hva man liker best og hva man hater mest. 

Han er helt amøbe i å lage mat, ergo så lager jeg all mat. Jeg slutter før han på jobb, så dermed så kommer han hjem til dekket middagsbord. Han igjen er en racer på å steke biff, så dermed er lørdagsmiddagen nettopp han sin jobb.

Man må utfylle hverandre :) 

Korrekt! :)

Tidvis så må jeg også trå til på deres arenaer, og omvendt, helt urimelig er jeg ikke og er fleksibel for tilpassninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, made4u skrev:

Dere er flinkere med det huslige og barn, vi skal ta de tunge løftene, skifte dekk og gjøre mannlige plikter som å bruke hammer og skrujern m.m.

Hadde tatt seg ut om mannen stod og vasket gulvet mens damen fikset bilen, ser ikke bra ut slik i mine øyne.

Hvilke tunge løft snakker du om? Hvor ofte skifter man vanligvis hjul på bilen? Hva er så mannlig med å kunne bruke hammer og skrutrekker? Det er mange kvinner som ikke har en mann. Er vi av den grunn hjelpeløse når det gjelder slike ting som for eksempel å sette opp en bokreol og den type arbeid?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvrespekt og gode verdier. Jeg vil ta en utdannelse, være selvstendig og bidra til samfunnet. Jeg vil fremme mine meninger og bidra til å forandre verden og andres syn på forskjellige ting. Jeg er veganer og feminist. Jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, men jeg tar hensyn til andres følelser. Noen dager er jeg feminin, andre dager er jeg maskulin. Men jeg er likevel en kvinne. Mitt utseendet bestemmer ikke hvor god jeg er som partner eller mor. Jeg kler meg slik jeg selv ønsker, uavhengig av hva du eller andre menn finner attraktivt. Kan forstå at kvinner som viser at de ikke er redde for å by på seg selv i alle aspekter i livet kan virke skremmende, men jeg lever livet til det fulleste. Jeg skal ikke være låst inne i en verden full av matlaging og husarbeid. 

Anonymkode: 44a3e...890

Enig, det å presse noen inn i en rolle kun på grunnlag av kjønn er for meg helt idiotisk. Vi lever i en verden der det er åpent for å være den man er, og man er ikke mer mann eller kvinne bare fordi man er opptatt av tradisjonelle verdier.

Jeg hadde ikke passet inn i verden der jeg må gjøre visse oppgaver fordi jeg er kvinne og om jeg måker snø for eksempel så er jeg ikke feminin nok. Blir litt for dumt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, made4u skrev:

Korrekt! :)

Tidvis så må jeg også trå til på deres arenaer, og omvendt, helt urimelig er jeg ikke og er fleksibel for tilpassninger.

Det høres bra ut ! Noen tilpasninger trenger man.  :skravle:   :kokk:  Du er nok en god gutt innerst inne selv om du liker å provosere feministene ! :tongue: 

Anonymkode: d54fd...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner liker ikke å leve som slaver i hjemmet og senga, vi er individer akkurat som menn! :) Der har du svaret ditt. 

Anonymkode: 7369e...140

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner liker ikke å leve som slaver i hjemmet og senga, vi er individer akkurat som menn! :) Der har du svaret ditt. 

Anonymkode: 7369e...140

Som hannkjønn gjør jeg mitt ytterste for å opprettholde ett spennende sexliv, pliktsex er av liten interesse for meg - selvfølgelig skal dama mi ville ha utbytte av det som skjer i senga og andre steder for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, made4u skrev:

 

Tro meg når jeg sier at løsslupne damer som er utfordrende kledd og med tatoveringer ikke sender riktig signaler om å kunne bli en god ektefelle og mor, hvis hun i tillegg jager karriere så er det klart at man vil stå overfor bedre valg. Hvordan kan dere forvente ta vi skal se dere med respekt når dere ikke vil ivareta dere selv og deres egne interesser...

Det er jo nettopp det disse damene gjør.  De ivaretar seg selv og sine egne interesser, om det ikke pleaser deg too bad 😅

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså.. Det kan jo komme av at ihvertfall jeg selv rett og slett ikke leter etter en mann med ditt kvinnesyn. Jeg lever ikke som en slags salgsutstilling for menn, men jeg lever for min egen del :) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres bra ut ! Noen tilpasninger trenger man.  :skravle:   :kokk:  Du er nok en god gutt innerst inne selv om du liker å provosere feministene ! :tongue: 

Anonymkode: d54fd...f2d

Bestemor var frelsesarmee-soldat, den som ledet søndagskolen faktisk.

Så tipp hvem som var gullungen på søndagsskolen og som fikk flere stjerner i søndasskoleboken noen annen... Så ja, jeg er en grei gutt å ha med å gjøre, som har lært å te seg samt har tatt til seg en konsekvent oppdragelse uten rom for de store utskeielser før jeg fikk høre det.

Endte dog ikke opp som kristen selv, så er absolutt ikke av religiøse grunner jeg skiller mellom kjønnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...