Gå til innhold

Hva koster det?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg skal starte med kontrolert stimulering om noen mnd. men jeg har aldri hørt hva disse medisinene kommer på.

Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike mediseniner kan koste alt fra nesten ingen tilng til veldig mye.

De jeg brukte forrige mnd kostet 70-80 kr. Mens de jeg bruker denne måneden koster 1.500,- før EL Pluss kr. 1,000,- i stimulerende hormnoner etter EL. Finnes sikkert dyrere også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker hva de heter. Jeg trodde at det ble brukt samme type med. på "alle" som skulle ha kontrollert stimulering!?

Det kan da umulig være så mange typer på samme behandling?

Skal i allefall ta noen sprøyter for å modne egga, og kanskje nesespray. (tragisk at jeg ikke vet akkurat hva det heter!! Men av en eller anna merkelig grunn får jeg meg ikke til å spørre å grave så mye. Blir liksom helt skjelven når jeg er på klinikken. Huff.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker hva de heter. Jeg trodde at det ble brukt samme type med. på "alle" som skulle ha kontrollert stimulering!?

Det kan da umulig være så mange typer på samme behandling?

Skal i allefall ta noen sprøyter for å modne egga, og kanskje nesespray. (tragisk at jeg ikke vet akkurat hva det heter!! Men av en eller anna merkelig grunn får jeg meg ikke til å spørre å grave så mye. Blir liksom helt skjelven når jeg er på klinikken. Huff.)

Kanskje du skal ta Synarela nesespray og Gonal F sprøyter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...