Gjest LionMan (Ikke innlogget) Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Hei alle sammen! Har dere noe godt tips til hva jeg kan gi til kona mi i julegave i år? Forrige jul fikk hun Apple Ipod + litt "leketøy" (som ikke lå under juletreet :o ), og året før det fikk hun diamantring i hvitt gull + noen småting... Hva kan jeg gi henne i år da, uten å skuffe henne? Er takknemlig for alle svar! ............ LionMan
Gjest LionMan (fortsatt... Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 Glemte å si at kona mi er 24 år... Kan være greit å vite det når man skal anbefale en gave... ........... LionMan
:-) anna Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Smykker er alltid en hit. Eventuelt en lekker klokke. Og tørr å plukke ut etter din egen smak. Om du hører på ekspeditrisene i gullsmedbutikker ender du opp med diskrete flyvertinnesmykker. Om ikke kjæresten din har den stilen er det bedre at du kjøper noe som du synes er pent. Den magiske formelen for presanger til kvinner er at det må være til henne personlig, (altså ikke vaffeljern) og helst noe som viser at du SER henne. (at du for eksempel husker at hun sa en spesiell ring var fin for to måneder siden, eller at hun drømmer om en langhelg i Paris.) En romantisk tur er alltid en hit. SPA-opphold er alltid en hit. Smykker får man aldri for mye av. Heller ikke vesker... men invester i en dyr, lekker en som hun ikke hadde tatt seg råd til å kjøpe selv.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Helgetur for dere begge, f.eks storby eller spa-hotell. Gavekort på fotpleie, aromaterapi, ansiktsbehandling e.l. Eksklusivt undertøy. Gode kremer. Rett og slett litt luksusting som man ikke kjøper selv. Hadde gjort meg glad i alle fall
glaciera Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Eksklusivt undertøy er bra, men da vil jeg minne deg om at menn og kvinner liker forskjellige ting. Har jobbet på Hennes og Mauritz mange juler, og hver desember solgte vi tonnevis med rødt og lilla blondeundertøy til ektemenn og kjærester. Hver januar fikk vi i retur tonnevis med rødt og lilla blondeundertøy, som ble byttet i hvitt, sort og lys rosa sateng av konene og kjærestene... (for dem som hadde vært forutseende nok til å få sakene plombert!) Hvis du kan vise at du har tenkt på og handlet gaven i god tid før jul er det veldig bra (panikkhandel frarådes, det gjennomskues alltid). Smykker er alltid fint, men hvis du har gitt diamanter "må" du nesten fortsette med det... Eller klinke til med noen helt unike smykker laget av en selvstendig smykkedesigner, eller finne noe helt spesielt i en eksklusiv antikkhandel for smykker. Prøv å høre etter små diskrete hint om hva hun ønsker seg, for hun kommer helt sikkert med noen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå