AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg strikker votter, og får alltid store hull på hver side av tommelen. Helt i begynnelsen altså. Det hjelper ikke at jeg henter opp en ekstra maske og strikker sammen. Hva gjør jeg galt? Det samme skjer uavhengig av om jeg strikker tovavotter eller selbuvotter. Og når skaden er skjedd, finnes det noen måte å reparere det pent på? Anonymkode: 28c19...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Del Skrevet 3. november 2016 Strikk strammere masker i det området (bruk evt mindre pinne akkurat i de områdene der det blir hull) Anonymkode: 5e916...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Del Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg strikker votter, og får alltid store hull på hver side av tommelen. Helt i begynnelsen altså. Det hjelper ikke at jeg henter opp en ekstra maske og strikker sammen. Hva gjør jeg galt? Det samme skjer uavhengig av om jeg strikker tovavotter eller selbuvotter. Og når skaden er skjedd, finnes det noen måte å reparere det pent på? Anonymkode: 28c19...611 Vreng votten og trekk i garntrådene fra baksiden, til hullene blir borte. Fest det overflødige av garntrådene Anonymkode: 5e916...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. november 2016 #4 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg syr med det garnet jeg har brukt. Ser det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Del Skrevet 3. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strikk strammere masker i det området (bruk evt mindre pinne akkurat i de områdene der det blir hull) Anonymkode: 5e916...16b Lurt! 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vreng votten og trekk i garntrådene fra baksiden, til hullene blir borte. Fest det overflødige av garntrådene Anonymkode: 5e916...16b Blir det da en lang maske på innsiden? Hvordan får jeg festet den på en ordentlig måte da? 14 minutter siden, HappyWaffle skrev: Jeg syr med det garnet jeg har brukt. Ser det ikke Er det jeg har prøvd, men spesielt fint blir det jo ikke. Det blir bare til at jeg "syr" frem og tilbake over hullet noen ganger. Har jeg flerfarget mønster, vises det litt gjennom også.. Anonymkode: 28c19...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Del Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurt! Blir det da en lang maske på innsiden? Hvordan får jeg festet den på en ordentlig måte da? Anonymkode: 28c19...611 Blir den veldig lang, kan du klippe den, før du syr garntrådene godt fast på baksiden (gjerne sy med tynn ulltråd). Anonymkode: 5e916...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå