Gå til innhold

Fuglar som ikkje er fuglar


Knut Berg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Knut Berg skrev:

Velkomen om du har noko på hjarta. Men helst i normal skrift.

Jeg siterte fra Wikipedia. Så du ikke mitt foregående innlegg med forslag?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Jeg siterte fra Wikipedia.

Og derfor blei skrifta slik? Forresten siterte du vel ikkje frå Wikipedia, men det er ikkje poenget.

Det eg meiner, er at du og andre er velkomen til å diskutere, kritisere, kome med tillegg etc. i denne tråden, men det bør vere forståelege resonnement sett inn i ein samanheng, ikkje korte setningar eller sitat som heng i lause lufta.
Til dømes kom du med ei lenkje til "nattvåk" i Ordnett. Jaha, og kva så? Kva var poenget, det sa du ingenting om? Tankelesing er både vanskeleg og slitsamt, og samtalen blir fort "goddag mann – økseskaft" når den eine skal vere så løyndomsfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knut Berg skrev:

Og derfor blei skrifta slik? Forresten siterte du vel ikkje frå Wikipedia, men det er ikkje poenget.

Det eg meiner, er at du og andre er velkomen til å diskutere, kritisere, kome med tillegg etc. i denne tråden, men det bør vere forståelege resonnement sett inn i ein samanheng, ikkje korte setningar eller sitat som heng i lause lufta.
Til dømes kom du med ei lenkje til "nattvåk" i Ordnett. Jaha, og kva så? Kva var poenget, det sa du ingenting om? Tankelesing er både vanskeleg og slitsamt, og samtalen blir fort "goddag mann – økseskaft" når den eine skal vere så løyndomsfull.

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese mer enn overskriften, ville du ha sett at nattvåk er en virkelig fugl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese mer enn overskriften, ville du ha sett at nattvåk er en virkelig fugl. 

Du er glad i halvkvedne viser. Eg kan gjette at du dermed meiner at nattevåk ikkje skal med på lista mi, men du seier det ikkje. Å nei, ein-linjes innlegg der ein må gjette seg til halvparten, det er ditt varemerke.
La meg til avslutning bare seie at visst er nattevåk og nattvåk ganske like ord, men då eg godkjende nattevåk gjorde eg det fordi bordet fangar: på lista frå før stod natteravn, medan fuglen nattravn også finst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.11.2016 den 5.26, Arabella skrev:

Er lokkedue og fredsdue blitt nevnt?

Lokkedue må med! Bra! 
Fredsdue er nemnt før – og forkasta. I den grad  dei eksisterer, er dei  ekte fuglar som mellombels går under det namnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 2.11.2016 den 17.49, Knut Berg skrev:

Finst det mange fuglar som berre tilsynelatande er fuglar?
Åltså ikkje hønemor (= overbeskyttande mor), for den eigentlege hønemora finst jo også.
Ta med kva ordet tyder eller bruksområde. Mine tre:

brødgjøk: tåpeleg mann
burugle: ei ljot kvinne (=stygg av utsjånad); ofte ei attergløyme
fengselsfugl: ein (som ofte er) fange på soning

Tillegg; oppdatert liste med 50 "fuglar":
avisand, beinlause fugler, Bergans meis, birhane, blå nonne, brilleugle, brødgjøk, burugle, bæremeis, eksosrype, fengselsfugl, geværhane, glohane, grønn stær, grå stær, gullfugl, gullhøne, hermegås, knehøne, leirdue, leirgjøk, lokkedue, lommelerke, lårhøne, marihøne, masekråke, morgenfugl, motorsykkelrype, natteravn, nattevåk, nattugle, pengegribb, sandnesgauk, skravlehøne, skravlekråke, skravlepapegøye, sladregjøk, sladrehøne, snapphane, snushane, snømåke, sommerfugl, spottegjøk, spøkefugl, suppegjøk, tullehøne, ugagnskråke, ulykkesfugl, urokråke, værhane

Her:

 

Bilderesultat for duck with mustasj

 

Bartender  :hoho:

Anonymkode: 66bfb...4b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2016 den 4.24, Knut Berg skrev:

Lokkedue må med! Bra! 
Fredsdue er nemnt før – og forkasta. I den grad  dei eksisterer, er dei  ekte fuglar som mellombels går under det namnet.

Vi har jo fuglen storlom...

Så, hva med slalom?

Anonymkode: 66bfb...4b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2016 den 4.31, Knut Berg skrev:

Det viser seg at gaptrost er synonym med gråtrost, og dermed er det ein ekte fugl som blir brukt som bilete, slik som sangfugl. Så derfor kjem han ikkje med på lista. Lista er for dei som ikkje er fuglar.

Det er ukjent for meg; men det som eg ikkje veit, kan fylle mange bøker.
Lommeur var artig, og det kunne ha vori ein kandidat om tiur hadde vori eit samansett ord. Det er det ikkje.

Men takk for bidraga! 

Gapatrost  og gaptrost er to forskjellige ord. De skrives ikke likedan.

Anonymkode: 66bfb...4b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det ikke gaptrast btw @Knut Berg?

Google foreslår dette når jeg skriver ditt ord gaptrost.

Anonymkode: 66bfb...4b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/24/2017 den 17.45, AnonymBruker skrev:

Så, hva med slalom?

Anonymkode: 66bfb...4b3

Slalom er det engelske ordet for norsk "slalåm" (skrå bakke). Slalom er ikke noe norsk ord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

Tull-sjur?

Anonymkode: 66bfb...4b3

Flott, den må med!
(Tidlegare er nemnt kaklehøne; det er eigentleg ei høne som kaklar. Slalom er ikkje norsk. Kri-sti-ann-sann høyrest ikkje ut som ein fugl, heller ikkje fonn-dy (fondue). Overgås o.l. er ei verbform, ingen fugl.)

Anonymkode: d5066...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vet ikke hvor du kommer fra, hvilken dialekt du har og hvorfor du ser deg selv som den ubestridte dommer i spørsmål om fugler som ikke er fugler. Kristiansand og gjennomgås høres etter min mening ut som fugler selv om de ikke er fugler.

Mener du at de ikke er fugler selv om de ikke er fugler? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...