AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har en helt fantastisk snill og god samboer, vi har det fint på alle måter. Men for en liten stund siden kom det fram at min gamle "flamme" hadde blitt nysingel. Han kontaktet meg på snap spurte hvordan det gikk, videre fortalte han at han hadde blitt singel. Jeg fortalte at jeg var I ett forhold, blitt samboer og hadde det utrolig fint. Vi snappet til frem og tilbake, og jeg merket at jeg kjente kriblinger I magen når han sendte snap til meg. Det var vell da jeg burde ha stoppet kontakten mellom oss. Men jeg klarte ikke det. Jeg skrev aldri noe galt til ham, men vi hadde en flørtende tone. Tingen med ham er at vi ikke, eller jeg fikk ikke en avslutning.. Jeg var skikkelig betatt av han den gang vi hadde en greie, men greide aldri å innrømme det for ham og det endte med at jeg ignoerte følelsene mine fordi jeg var redd at han ikke gjengjelte de. Han var utrolig sjarmerende, akkuratt min type gutt utseendemessig, Vi hadde sex ett par ganger den gang, men jeg fant til slutt ut at jeg ikke kunne gjøre det mer fordi jeg fikk bare mer og mer følelser for ham. Så traff jeg min nåværende samboer og ting ble seriøst med en gang, så noen måneder senere fikk min gamle flamme seg kjæreste også.. Jeg tenkte ikke noe på han på flere måneder, jeg var helt oppslukt I kjæresten min. Og han var oppslukt I kjæresten sin også. Men 2-3 ganger I løpet av halvåret tenkte jeg på ham... Til min problemstilling.. Jeg har det utrolig fint med min samboer, forelskelsen er borte, men jeg ser virkelig for meg livet sammen med ham og jeg elsker ham. Men disse følelsene jeg kjenner på.. Betyr disse at jeg ikke elsker ham, egentlig..? Eller er det vanlig å få slike følelser? Anonymkode: 5a9bc...b99
Gjest Zalo2 Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Du skriver du var oppslukt i samboeren din i begynnelsen, veldig vanlig at forelskelsen slukner og man "bare" elsker hverandre uten de massive følelsene. Følelsene dine for denne gamle flammen hadde også sluknet om du hadde vært sammen med han en stund. Alt dette er temmelig vanlig.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Det kan ingen av oss vite. For min del, når jeg har vært i et forhold, har jeg aldri blitt skremt bort av at første stooore forelskelsen legger seg. Jeg liker egentlig tiden etterpå bedre, når man kjenner hverandre og er nær hverandre i stedet for den plagsomme forelskelsen som hele tiden blinder deg og maser på alle følelsene dine hele tiden. Det er så myye bedre når man føler at roen senker seg, og kan nyte de øyeblikkene hvor man rett og slett gjentatte ganger forelsker seg på nytt i sin partner hele veien og velger partneren sin hver dag. Gjennom tykt og tynt. Dette er muligens en av de testene som dukker opp i forhold der ute. Ingen andre enn du og kjæresten din kan velge hvor sterkt forholdet deres er i en slik test. Jeg og samboer har klar oss gjennom sånt.. Men finnes mange par som egentlig ikke skulle vært sammen in the first place, og de klarer seg ikke når utfordringer dukker opp Hvem er du og kjæresten din? Anonymkode: 2e8f3...459
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en helt fantastisk snill og god samboer, vi har det fint på alle måter. Men for en liten stund siden kom det fram at min gamle "flamme" hadde blitt nysingel. Han kontaktet meg på snap spurte hvordan det gikk, videre fortalte han at han hadde blitt singel. Jeg fortalte at jeg var I ett forhold, blitt samboer og hadde det utrolig fint. Vi snappet til frem og tilbake, og jeg merket at jeg kjente kriblinger I magen når han sendte snap til meg. Det var vell da jeg burde ha stoppet kontakten mellom oss. Men jeg klarte ikke det. Jeg skrev aldri noe galt til ham, men vi hadde en flørtende tone. Tingen med ham er at vi ikke, eller jeg fikk ikke en avslutning.. Jeg var skikkelig betatt av han den gang vi hadde en greie, men greide aldri å innrømme det for ham og det endte med at jeg ignoerte følelsene mine fordi jeg var redd at han ikke gjengjelte de. Han var utrolig sjarmerende, akkuratt min type gutt utseendemessig, Vi hadde sex ett par ganger den gang, men jeg fant til slutt ut at jeg ikke kunne gjøre det mer fordi jeg fikk bare mer og mer følelser for ham. Så traff jeg min nåværende samboer og ting ble seriøst med en gang, så noen måneder senere fikk min gamle flamme seg kjæreste også.. Jeg tenkte ikke noe på han på flere måneder, jeg var helt oppslukt I kjæresten min. Og han var oppslukt I kjæresten sin også. Men 2-3 ganger I løpet av halvåret tenkte jeg på ham... Til min problemstilling.. Jeg har det utrolig fint med min samboer, forelskelsen er borte, men jeg ser virkelig for meg livet sammen med ham og jeg elsker ham. Men disse følelsene jeg kjenner på.. Betyr disse at jeg ikke elsker ham, egentlig..? Eller er det vanlig å få slike følelser? Anonymkode: 5a9bc...b99 Hatt samme problem. Slo opp med kjæresten min pga gammel flamme. Endte med å være singel noen år. Fikk ikke tilbake min kjæreste og har heller ikke funnet noen rette før nå. Dropp den flammen. Jeg gjorde en feil og den feilen burde ikke du heller ta. Du elsker nok samboeren din, du hadde oppdaget det om du droppet han pga en gammel flamme, du nok hadde savnet han. Kanskje jeg tar feil, men det trur jeg ikke. Flere venninner av meg har gjort samme feil... Anonymkode: 88034...ef4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Forestill deg disse scenarioene grundig, ts: 1. Du flørter med eksen din og kjæresten din slår opp med deg. Forholdet har ikke klart å overleve noe slikt og er ikke liv laga. Alle forhold vil oppleve små forelskelser i ny og ne, det viktigste er hva man gjør ut av det. La oss si at du flørter med eksen din nå og mister kjæresten din i mårra. No way back. Aldri... Hadde det vært ok? 2. Du forteller eksen din at du ikke ønsker å ta inn gamle flammer inn i det nye livet og forholdet ditt, du ønsker ikke å bli kontaktet hver gang personen er singel fordi du er 100% sikker på at du vil satse der du er nå, uten tvil. Avbryt kontakten. Hva sier magefølelsen? Anonymkode: f2acc...443 4
Gjest MadameDeRosa Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Hvis alle tenkte som deg, ville ikke mange forhold ha vart.
Den mystiske Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 TS: Det lureste ville nok ha vært å glemme flammen din for så å fortsatt bygge på ditt nåværende forhold. Han elsker deg, og vil det være verdt det å avslutte? Altså, du vil da rett og slett "starte på nytt" med en mann du har(?) fantasier om? Personlig fortstår jeg opplegget. Allikevel, så bør fornuften si mer, i mine øyne. Til slutt, i og med at du har hatt en heftig flørt med flammen, så tyder det på at han vil noe mer enn å ta en kaffe. Trå forsiktig, og vis lojalitet til samboeren din.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Hvis jeg hadde vært kjærlesten din, hadde jeg løpt. Han fortjener noe opp i dette, ang sitt eget kjærlighetsliv så fortjener vel kjæresten din å være nr.1 for deg. Om du ikke klarer å tilby han den type kjærlighet så bør du heller la han være fri og finne det et annet sted. Anonymkode: 3af03...3a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå