Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg blir rett og slett litt stressa når jeg tenker på alle julegavene som skal kjøpes. Kan ikke fordra å gå i butikker og ihvertfall ikke nå oppunder jul når det alltid er mye folk og kjas og mas. Også er det dyrt......*grue grue seg* Julen er en koselig høytid men syns det blir for mye stress med alle pakkene. Noen som føler det samme?
Gjest Madam Felle Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Hvorfor ikke kjøpe inn julegavene, før det blir stress å gå i butikkene? Forstår ikke hvorfor folk klager, når de likevel venter til siste liten med å handle inn julegaver. Hadde man blitt flinkere til å kjøpe inn litt då og då, ville det ikke blitt noe stress med det. Så nei, jeg stresser ikke med julegaver, syns faktisk det er kjempe kos å lete etter noe som passer til de jeg kjøper til.
Copy Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Jeg har kjøpt alle gavene på nettet. Har gjort det i flere år nå og alltid blitt tidlig ferdig. Det er kun barnas gaver igjen og de vil jeg kjøpe i butikken bare for å oppleve litt kaos :-)
Gjest Melk Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Må du kjøpe til så mange? Selv kjøper jeg til mannen min, mine foreldre og bror og bestemor. Kjøper ikke til noen venner, onkler, tanter, kusiner, barn av venner, kollegaer osv.
Saeria Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 En kan som Copy sier kjøpe gaver på nettet. En kan også skrive ned hva du skal gi til hver i gave, og så legge opp en handlerute som gjør at du kan få unne handelen på en mest mulig effektiv måte. En annen løsning er å handle litt en dag, og litt en annen, så slipper du å stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå