Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du kjøpt/skal du kjøpe julegaver på nett?

I så fall- hva skal du kjøpe og hvor fra?

Jeg har bestilt noen bøker fra Amazon, og vurderer gavepakker fra Strawberrynet.

Kunne godt tenke meg å gjøre flere julegaveinnkjøp over nett, men har litt idetørke for øyeblikket, og det begynner vel å haste litt om varene skal rekke fram til jul

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm...faktisk ikke tenkt på dette som en mulighet! er jo forsåvidt lurt, i og med at du ofte kan få ting billigere her. men begynner å bli knapt med tid nå..

Skrevet

Hmm...faktisk ikke tenkt på dette som en mulighet! er jo forsåvidt lurt, i og med at du ofte kan få ting billigere her. men begynner å bli knapt med tid nå..

Skrevet

Jeg har faktisk gjort det i år, Bestilte et tegnebrett på Komplett.no . Kjøpte det i oppkrav, er ikke så keen på å bruke VISA over nett (sikkert ikke farlig, men ... :-) )

Håper det kommer frem tidsnok da... ellers få samboern min bare et bilde av det på julekvelden, så får han vente til etter jul med å pakke opp på orn'tli.

Skrevet

JA, og HURRA for netthandel.

Bøker og musikk og spill.......... tast inn og det kommer rett i postkassen uten å måtte stå i kø og bli surere og surere........

Bare det å kunne forhåndsbestille filmer og bøker på internett er jo en gave i seg selv.

Julehandelen min har fått et helt annet skjær over seg nå om dagen..... tra la la :P

Skrevet

Ja, bestiller fra komplett.no og fra amazon.co.uk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...