AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har ofte sett at folk i epostmeldinger skriver en j i slutten av eposten. Jeg regner med at det er en skrivefeil og ikke noe slag jeg ikke har fått med meg. Hva har de ment å skrive? Anonymkode: cfcb3...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Del Skrevet 27. oktober 2016 Mac er ikke som en vanlig PC. Den legger til den bokstaven. Uten at jeg vet hvorfor. Anonymkode: e5283...a29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Del Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ofte sett at folk i epostmeldinger skriver en j i slutten av eposten. Jeg regner med at det er en skrivefeil og ikke noe slag jeg ikke har fått med meg. Hva har de ment å skrive? Anonymkode: cfcb3...93c Det samme har jeg erfart i flere eposter nylig. Men jeg vet ikke hva det betyr Anonymkode: b3920...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. oktober 2016 #4 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg tror det skal være en smily. Hvis man har satt opp at man vil ha e-postene sine som ren tekst så bli av en eller annen grunn gjort om til J. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er smiley tegn som av en eller annen grunn blir til J. Anonymkode: 48ac9...d2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 27. oktober 2016 #6 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Vet ikke om det gjelder alle epostklienter, men i hvert fall outlook konverterer smileys til J. Endret 27. oktober 2016 av Synne-Marie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. oktober 2016 #7 Del Skrevet 28. oktober 2016 Så J må jeg visst ta positivt, greit å vite:) og jjj er da trippel smily ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 7. november 2016 #8 Del Skrevet 7. november 2016 Her er svaret på hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå