Gå til innhold

Når dreit du sist i buksa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 24.3.2017 den 1.34, GulSitron skrev:

I ekstreme tilfeller hvor jeg blir akutt dårlig i magen kan jeg sitte i 30min og nærmest ha pressrier eller trykketrang hele tiden.. Helt jævlig..

På normale dager bruker jeg kanskje 5min.

kjæresten der i mot kan bruke opptil 2,5timer på badet. Først sitter han på do i 30min, før han dusjer til det er tomt for varmtvann. Uavhengig om de han bor med skal dusje etter han. 

Eh, har han fordøyelsesproblemer, eller liker han å lese på do? Har hørt man kan få hemoroider av å sitte for lenge.

Anonymkode: 0638c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, har han fordøyelsesproblemer, eller liker han å lese på do? Har hørt man kan få hemoroider av å sitte for lenge.

Anonymkode: 0638c...7e3

Han er en eks nå da, men magen var vel i ulage hele tiden, noe som ikke er så rart når alt han spiste var fastfood. 

Hemoroider er ikke uvanlig dersom man sitter lenge på do. Det har jeg opplevd selv de gangene min mage ikke har spilt på samme lag som meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går kveld, huff... Litt for heftig kveld på byen, også spiste jeg kebab. Rakk heldigvis å komme meg nesten hjem før det gikk galt. 

Anonymkode: 5c9a9...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldei skjedd egentlig bortsett fra en gang jeg hadde vært ute på byen og blitt matforgiftet + fyllesyk. Lå i sengen med ny samboer og ting var enda litt flaut iforhold til promping og sånne ting. da jeg kjente at: beveger meg en millimeter nå så driter jeg på meg. Jeg sa til samboern at han måtte ned på butikken med en eneste gang å kjøpe farris til meg fordi jeg var så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Han gjorde heldigvis det med en gang og med en gang han var ute av døra og jeg skulle reise meg for å gå på do så rant det brunt vann ut av rumpa mi og jeg løp på do og rakk det akkurat. Måtte vaske madrassen og bytte laken før han kom tilbake. Var heldigvis bare en flekk på størrelde med en 20 kroning, men fyy faen. Jeg var sikker på at jeg kom til å drite på meg forran han. Alt gikk bra heldigvis, han merket ingenting. Værste stress momentet i mitt liv!! 

Anonymkode: db6ef...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som mener at sex er det beste av alt har aldri vært virkelig pissatrengt og dritatrengt og endelig få kommet på do.

Anonymkode: ca16a...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle feire 16 års dagen min med noen venninner. Vi rana barskapet til bestefaren og drakk oss dritings,og ble så full at jeg dreit i buksa. Husker at ei venninne kledde av meg og dusjet meg, for så å legge meg. Det var flaut🤪

Anonymkode: acac0...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2016 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Hva skal man egentlig med internett når det er dette det fokuseres på...

Anonymkode: 5847e...69b

Fordi uten internett kan man ikke skrive det, slik at folk kan lese det

Anonymkode: 72d2a...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist må ha vært før jeg har noe minne av det. Aldri gjort det etter jeg nådde skolealder i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 2.12.2016 den 17.39, Gjest AnonymBrunkrem skrev:

En prump som viser seg å være litt mer enn bare en prump er noe som skjer titt og ofte, så de episodene regner jeg ikke med en gang. Men sist gang jeg virkelig dreit på meg var jeg på vei hjem fra et eller annet sted jeg ikke husker. Det var ganske seint på kvelden, og jeg spaserte langs hovedveien - med bilene susene forbi. Måtte så sinnsykt på do at det gjorde vondt i magen, men samtidig kunne jeg ikke åpenlyst "holde meg" med alle bilene som kjørte forbi. Det ville vært for åpenbart. Så til slutt lot jeg det bare stå til, og dreit nonchalant i buksa samtidig som jeg spaserte videre som ingenting. Det var uansett en solid kabel som var på gang, så jeg hadde ingen bekymringer for at det skulle vise igjennom buksa eller noe sånn. Og om jeg skal være helt ærlig, så var det både litt deilig og litt spennende. Deilig fordi det var kalt ute, og en varm kabel der bak var derfor absolutt ikke å forakte. Spennende fordi jeg dreit på meg i full offentlighet, noe jeg ellers kun opplever i mine verste mareritt. Jeg angret dog litt da jeg kom hjem, og innså at jeg hadde en helvetes vaske- og kastejobb foran meg. Men alt i alt vil jeg påstå at jeg ble en erfaring rikere, en terningkast-fire-erfaring. 

Fantastisk 💩

Anonymkode: 5c9a9...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 17.39, Gjest AnonymBrunkrem skrev:

En prump som viser seg å være litt mer enn bare en prump er noe som skjer titt og ofte, så de episodene regner jeg ikke med en gang. Men sist gang jeg virkelig dreit på meg var jeg på vei hjem fra et eller annet sted jeg ikke husker. Det var ganske seint på kvelden, og jeg spaserte langs hovedveien - med bilene susene forbi. Måtte så sinnsykt på do at det gjorde vondt i magen, men samtidig kunne jeg ikke åpenlyst "holde meg" med alle bilene som kjørte forbi. Det ville vært for åpenbart. Så til slutt lot jeg det bare stå til, og dreit nonchalant i buksa samtidig som jeg spaserte videre som ingenting. Det var uansett en solid kabel som var på gang, så jeg hadde ingen bekymringer for at det skulle vise igjennom buksa eller noe sånn. Og om jeg skal være helt ærlig, så var det både litt deilig og litt spennende. Deilig fordi det var kalt ute, og en varm kabel der bak var derfor absolutt ikke å forakte. Spennende fordi jeg dreit på meg i full offentlighet, noe jeg ellers kun opplever i mine verste mareritt. Jeg angret dog litt da jeg kom hjem, og innså at jeg hadde en helvetes vaske- og kastejobb foran meg. Men alt i alt vil jeg påstå at jeg ble en erfaring rikere, en terningkast-fire-erfaring. 

Fantastisk 💩

Anonymkode: 5c9a9...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt over en mnd siden tror jeg. Satt hjemme og koste meg. Trodde det var en fis. Plutselig ble jeg varm i endetarmen, og jeg skjønte det var mer enn fis.

spratt opp, kom meg på do, og kasta trusa i søpla. 🤢

Anonymkode: 0638c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2019 den 13.47, WCKD skrev:

Sist må ha vært før jeg har noe minne av det. Aldri gjort det etter jeg nådde skolealder i hvert fall!

Da er du heldig. Jeg har gjort det 4 ganger i voksen alder.

Anonymkode: 0638c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute med en pasient på kjøretur. Vi stoppet for å kjøpe mat, og jeg slapp det jeg trodde var en fis (på god avstand fra pasienten). Det var dessverre svært fuktig, og jeg måtte sitte i min egen drit en halvtime 😬Knep rumpa sammen for å forhindre at lukta sev ut. Dette er flere år siden, og jeg vet ennå ikke om han merket noe. 

Anonymkode: 53074...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp og hadde egentlig veldig vondt i magen og skulle fise i senga.. det var ikke en fis for å si der sånn.. måtte skifte på senga kom heldigvis ikke mye før jeg rakk å løpe på do 😂😂 men Fy så flaut.. jeg sa ikke til mannen at jeg bæsja en teskje bløtt i senga. Jeg sa bare at vi skifter på senga just in case 😂 men han var ikke noe bedre han, lå med diaré og oppkast også feis han i søvne og våknet av at han bæsja på seg.. han hadde heldigvis boxer på seg men vi bytta på senga da også 😂 jeg lå nemlig naken

Anonymkode: 79886...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skjer meg kanskje et par ganger i året. Det er i hovedsak pga. urolig mage etter mye "nerver", uro og angst. Føles helt jævli ut, flaut som bare det, men har tilsynelatende kommet unna med det uten at noen har merket det. Er stort sett gående hjemme med sykdom uansett.

Ikke at det akkurat er noe moralbooster likevel.

Anonymkode: 9fe3c...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som håndtverker og var ute på oppdrag til en kunde. Sto å snakka med kunden og måtte nyse. Samtidig som jeg nøs kom det en fjert. Nys to kom og da var ikke bare luft, kjente det ble varmt å vått. Ble avsluttet det oppdraget gitt. Lokta skikkelig diare. Dro rett hjem. 

Dagen ettermåtte jeg til samme kunde, noe pinlig kan du si. 

Anonymkode: 8b925...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjedde for noen uker siden, var heldigvis alene hjemme. Reiv av noen bønner, og på den siste kom det mer enn bare luft. Et sjansespill det der. 

Anonymkode: 31163...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på en kinesisk restaurant med noen venner av familien. Jeg kjente at det kom, så jeg stilte meg litt lenger borte i lokalet til vi skulle dra. Ville ikke sitte ved bordet. I bilen på vei hjem var det ubehagelig å sitte på rumpa, men jeg latet som ingenting. Vet ikke om noen kjente lukt. Jeg var riktignok tre år eller noe.

Anonymkode: bc795...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...