Gå til innhold

Når dreit du sist i buksa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.3.2017 den 2.32, GulSitron skrev:

Nå i dag. 

Kjæresten har en tendens til å bruke vinter og vår på do, uansett om andre melder sin trang til å gå på do. "Kommer straks" sier han og lar det gå 20min til.. Digg det, når man får akutt diaré og en real runde mageknip....

Det er det værste jeg vet, når man må holde seg fordi den føre skal bruke en halvtime på do!   Drit og bli ferdig, jeg har aldri brukt mer enn 5 min på å drite!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
8 minutter siden, Boomonster skrev:

Det er det værste jeg vet, når man må holde seg fordi den føre skal bruke en halvtime på do!   Drit og bli ferdig, jeg har aldri brukt mer enn 5 min på å drite!  

Har man spist noe sterkt kan man godt bli sittendes på do 10-15 min. Har hendt meg mange ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2016 den 4.33, AnonymBruker skrev:

Fortell, fortell. Hvor var du? Hva skjedde? Hvorfor kom du deg ikke på do, eller var det kanskje med vilje?

Anonymkode: 26693...2c5

Seriøst? Ta deg en pille a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca ett år siden..
Gikk på en kraftig penicillin-kur mot lungebetennelse, og ble advart på apoteket om at denne kunne virkelig slå ut magen, så var lurt å være forberedt, samt kjøpe mageregulerende... Og alt gikk fint de første dagene, helt til jeg en natt plutselig kjente at jeg måtte på do NÅ! Veien fra sofaen til doen ble dessverre for lang...

Anonymkode: 12087...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Boomonster skrev:

Det er det værste jeg vet, når man må holde seg fordi den føre skal bruke en halvtime på do!   Drit og bli ferdig, jeg har aldri brukt mer enn 5 min på å drite!  

I ekstreme tilfeller hvor jeg blir akutt dårlig i magen kan jeg sitte i 30min og nærmest ha pressrier eller trykketrang hele tiden.. Helt jævlig..

På normale dager bruker jeg kanskje 5min.

kjæresten der i mot kan bruke opptil 2,5timer på badet. Først sitter han på do i 30min, før han dusjer til det er tomt for varmtvann. Uavhengig om de han bor med skal dusje etter han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang jeg fikk sykt dårlig mage tror de var i starten da jeg var gravid .. trodde jeg skulle fise og kom den renneskita men satt heldigvis hjemme på kjøkkenet med Xn bare .. og engang da jeg var liten og fikk diaré og sto på skøyter ikke gøy 

Anonymkode: 53041...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

En gang sovna jeg ute i dritt(!)fylla, og da gikk det galt. T-skjorte og sokker ble ofret til grovrengjøring.   :flau:

Dessuten er det bokstavelig talt noe dritt å "prøvebore etter gass og plutselig finne olje"...   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på antibiotika.. det gikk ikke bra under benkpressen

Anonymkode: 69a76...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under et illebefinnende. Våknet opp uten minne om de siste 48 timene, full av blåmerker og hadde gjort på meg. Good times!

Anonymkode: a71b7...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cicero
På 27.10.2016 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Hvem i alle dager bæsjer på seg med vilje?? :overrasket:

Anonymkode: 8db5d...2d3

:klem: 

Har heldigvis ikke bæsja på meg i voksen alder, takk gud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22. mars 2017 den 2.32, GulSitron skrev:

Nå i dag. 

Kjæresten har en tendens til å bruke vinter og vår på do, uansett om andre melder sin trang til å gå på do. "Kommer straks" sier han og lar det gå 20min til.. Digg det, når man får akutt diaré og en real runde mageknip....

Er det et "mannefenomen"? Å sitte i årevis på do og gi blaffen i at andre er desperate? :angry: Typen min er på akkurat samme måte, og det er ikke alltid like gøy når man selv sliter med laktoseintoleranse :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en del år siden men gikk ihvertfall på skolen og hadde følt meg dårlig en stund. Sliter med irritabel mage fra før og skulle egentlig ha fremføring så vond mage og nervøsitet var ingen god kombo. Fikk et familiemedlem til å hente meg slik at jeg kunne dra hjem men på veien hjemover i bilen kjente jeg plutselig at jeg må på do NÅ. Kom hjem, løp ut av bilen men veien fra bilen og inn på do ble for lang så da gikk det galt.. 

Anonymkode: 2dcdf...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.12.2016 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Var på heisatur til utlandet og hadde vært full i flere dager. Våknet av at det var veldig vått i hotellsengen og lurte på om jeg hadde pisset i søvne. Det avkreftet jeg fort siden jeg fant ut at jeg bare hadde sovnet med en øl i hånden. I det jeg snur meg for å sove videre på den tørre siden så skulle jeg slippe en fis. Jeg presser på for å fise høyest mulig, kanskje klare å vekke noen osv.. da jeg til min store forskrekkelse fant ut at jeg hadde høyeksplosiv diare. Hadde det ikke vært for at boxer'en tok imot så hadde det nok sprutet flere meter. Igrunn ganske morsomt nå i ettertid.

Anonymkode: 9f1bb...b61

:fnise:

Anonymkode: a50cc...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

I vår tror jeg det var. Skulle slippe en fis men det fulgte visst med mer. 

Anonymkode: b1a18...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævla NSB med solslyng I sommer. Toget hadde stoppet, det var dødsvarmt, doen funket ikke og vi fikk ikke gå av toget heller. Da kom angstbæsjen og noe av det rømte ut i underbuksa. 

Anonymkode: 2c5f5...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i voksen alder. Et uhell selvfølgelig (blautfis som jeg trodde var vanlig fis) Det var ekkelt det. Klarer ikke å forstå at noen gjør dette med vilje, men de finnes vel de også.

Husker ikke hvor jeg var, men kjente hva som kom ut, og fortet meg hjem. Mesteparten lå enda i rumpesprekken, og jeg kjente meg sår. Tørket og vasket meg grundig. 

Anonymkode: 0638c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen år siden heldigvis. Våknet i senga med ting og tang i underbuksa (og lakenet) som jeg kunne ha vært foruten. 
Til mitt forsvar hadde jeg drukket meg bevisstløs kvelden før, og kebaben på hjemveien hjalp nok ikke så mye heller. 

Bortsett fra det har jeg ikke gjort i buksa siden bleiealderen. 

 

Anonymkode: 24414...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Dere som er AB, kan dere skrive om dere er kvinner eller menn. Jeg liker å lese historier om kvinner som bæsjer på seg, men ikke menn.

Anonymkode: 7bb79...88e

Hva i all verden skal det bety?

Anonymkode: 0638c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...