Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Å så kleint :ler: Det som er kjedelig når barna blir så store. Men han er jo en mini versjon av en mann og de pleier jo ikke huske så veldig bra :hoho: Krysser fingra for det. :P 

Husker min nevø da han var rundt samme alder fant mens kalenderen min på ipaden og lurte på hva det var for noe :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Jill skrev:

Ja, det ordner seg nok, men det er jo så kjedelig å vente! :sprettoy:

Hehe, er vel ofte sånn at når en stresser litt ned og ikke tror det går, så går det. :fnise: 

Det blir nok kos! Satser på litt ferie og avslapning gjør susen for at spiren sitter OG blir sittende! :laugh: 

-----

I helgen bæsjet jeg litt på leggen.. Passet nevøen min på 9 og så skulle jeg vise ham et bilde på telefonen min. *Svop* så hadde han trykket seg ut på leting etter spill, og fant selvsagt appen min gravid og barn. "Men tante, hva skal du med det? Du er da ikke det." "Eeeem... neida, men det kan være kjekt å ha....." Da døde jeg litt! Det var litt sent på kveld, så håper han var så trøtt at han glemmer det. Om han sladrer til min bror så kan jeg bare gå å grave meg ned.. :daane: Da blir det garantert spredt til resten av familien og så blir det et evig mas! 

:fnise: Ups.... 

Gikk det greit eller? Borte glemt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kakaoen skrev:

Å så kleint :ler: Det som er kjedelig når barna blir så store. Men han er jo en mini versjon av en mann og de pleier jo ikke huske så veldig bra :hoho: Krysser fingra for det. :P 

Husker min nevø da han var rundt samme alder fant mens kalenderen min på ipaden og lurte på hva det var for noe :ler: 

 

5 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

:fnise: Ups.... 

Gikk det greit eller? Borte glemt? 

 

Jeg har ikke hørt noe ennå hvertfall. Så krysser fingrene for at det er glemt! Håper bare han ikke kommer på det neste gang familien er samlet og han ser meg. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet noe så langt i dag i trusa. Så nå må det vel gi seg snart?! :duskedame:

Samboeren begynner å bli litt utålmodig nå... :humpe: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jill skrev:

Ikke kommet noe så langt i dag i trusa. Så nå må det vel gi seg snart?! :duskedame:

Samboeren begynner å bli litt utålmodig nå... :humpe: :fnise:

De mannfolka altså ;) haha! 

Jeg blødde i ca 1 uke eller litt mere.... Påfulgt av soppinfeksjon for alle hormonene i kroppen :bond:
Og når det da ble EL så skulle man plutselig :humpe: til alle døgnets tider?!?! 

Ikke han i mot i allefall :legrine:

"Ulempen" er vel at han nå kommer snikende inntil både morgen, ettermiddag og kveld ;) Håper vel at det skulle bli sånn dagligdags greie da vettu :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

De mannfolka altså ;) haha! 

Jeg blødde i ca 1 uke eller litt mere.... Påfulgt av soppinfeksjon for alle hormonene i kroppen :bond:
Og når det da ble EL så skulle man plutselig :humpe: til alle døgnets tider?!?! 

Ikke han i mot i allefall :legrine:

"Ulempen" er vel at han nå kommer snikende inntil både morgen, ettermiddag og kveld ;) Håper vel at det skulle bli sånn dagligdags greie da vettu :strix:

Jeg spottet og småblødde 1,5 uke før SA og så holdt det på 1,5 uke etter SA. Men i går var det ingenting! :danse: Nedturen er at forventet mens er i dag.. Hvertfall sånn grovt regnet etter siste mens og når jeg ble gravid. Men tok EL-test i går og den viste fortsatt en svak strek. Kan ikke skjønne at det skal ta så langt tid å få ut det lille jeg hadde av hcg. :klo: 

Nå er det snart helg. Skal bruke opp noen feriedager fremover så i morgen er det fridag. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Jill skrev:

Jeg spottet og småblødde 1,5 uke før SA og så holdt det på 1,5 uke etter SA. Men i går var det ingenting! :danse: Nedturen er at forventet mens er i dag.. Hvertfall sånn grovt regnet etter siste mens og når jeg ble gravid. Men tok EL-test i går og den viste fortsatt en svak strek. Kan ikke skjønne at det skal ta så langt tid å få ut det lille jeg hadde av hcg. :klo: 

Nå er det snart helg. Skal bruke opp noen feriedager fremover så i morgen er det fridag. :hoppe: 

Fridag her og :tommelopp: 
I morgen også ! :D Hurra meg rundt! 
Meeeeen, går ei lang arbeidshelg i vente dog :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

Fridag her og :tommelopp: 
I morgen også ! :D Hurra meg rundt! 
Meeeeen, går ei lang arbeidshelg i vente dog :dry:

Jeej! :bolledeig: 

Åh, glad jeg slipper å jobbe i helgene og hele døgnet som det ser ut som du gjør av og til. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jill skrev:

Jeej! :bolledeig: 

Åh, glad jeg slipper å jobbe i helgene og hele døgnet som det ser ut som du gjør av og til. :) 

Forbanna turnus-jobbing :dry:

Jobber som bussjåfør, og vi kjører jo til midnatt... Alle skal få komme hjem vettu :tommelopp: 

Kjenner det er altfor mye akkurat nå dog... Så det blir nok å kutte i stillingen etter hvert.... I allefall dersom jeg skulle få lov til å bli 2barns mamma :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2016 den 8.48, Jill skrev:

Jeg spottet og småblødde 1,5 uke før SA og så holdt det på 1,5 uke etter SA. Men i går var det ingenting! :danse: Nedturen er at forventet mens er i dag.. Hvertfall sånn grovt regnet etter siste mens og når jeg ble gravid. Men tok EL-test i går og den viste fortsatt en svak strek. Kan ikke skjønne at det skal ta så langt tid å få ut det lille jeg hadde av hcg. :klo: 

Nå er det snart helg. Skal bruke opp noen feriedager fremover så i morgen er det fridag. :hoppe: 

Hei fra snikleser!

Kjedelig at du måtte gjennom en SA.. Jeg opplevde det selv tidligere i høst, da vi var i uke 10. Ang. hcg, så testet jeg positivt på graviditetstester i 5 1/2 uke etter SA. Fikk mensen nøyaktig fire uker etter SA, men fikk altså positive tester i over ei uke etterpå. Poenget er at du ikke trenger å tenke så mye på det - mensen kommer uansett :) 2 dager etter første negative g-test fikk jeg positiv el-test og da ble jeg gravid igjen. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2016 den 11.07, tr.heimspia83 skrev:

Forbanna turnus-jobbing :dry:

Jobber som bussjåfør, og vi kjører jo til midnatt... Alle skal få komme hjem vettu :tommelopp: 

Kjenner det er altfor mye akkurat nå dog... Så det blir nok å kutte i stillingen etter hvert.... I allefall dersom jeg skulle få lov til å bli 2barns mamma :hjerter_rundt:

Ååå,  da skjønner jeg. Kan bli mye med to unger det ja. :) 

1 time siden, Acerola skrev:

Hei fra snikleser!

Kjedelig at du måtte gjennom en SA.. Jeg opplevde det selv tidligere i høst, da vi var i uke 10. Ang. hcg, så testet jeg positivt på graviditetstester i 5 1/2 uke etter SA. Fikk mensen nøyaktig fire uker etter SA, men fikk altså positive tester i over ei uke etterpå. Poenget er at du ikke trenger å tenke så mye på det - mensen kommer uansett :) 2 dager etter første negative g-test fikk jeg positiv el-test og da ble jeg gravid igjen. 

Lykke til!

Hei hei :goodbye:

Uff, vet du hvor høy hcgen var da du hadde SA? Har lest at syklusen kan endre seg etter SA også. TR har ikke kommet. Den kommer nok, men er jo så gørr å vente. :sFun_sleeping:  Må nok ta en EL-test i kveld, bare sånn for sikkerhetsskyld.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR ennå. El-test i går var tilnærmet hvit. Om jeg ikke hadde snudd og vendt på den i lyset hadde jeg ikke sett at der var en svak, svak strek. 

Fått gjort litt i helgen av huslige sysler, men kjenner jeg begynner å bli liitt stressa nå når det bare er 12 dager igjen til jul og alt for lite er på plass! Da blir jeg sånn her: :pasha: Skal heldigvis til foreldrene våre på aftenene så slipper å tenke på det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går dagene og el-testene i surr for meg her. Men tror jeg tok en test på mandag og at den var blank. Så i går når jeg skulle legge meg oppdaget jeg (TMI!!) gummiutflod. Så da ble jeg et øyeblikk usikker på om dette var el-slim siden det skal kunne strekkes i det vide og breie. Men etter litt iherdig googling kom jeg til at det var det nok ikke. Tok uansett en el-test som viste en svak strek igjen. Så kanskje er det noe på gang. TR er ikke å se noe sted. Har fått litt mer kviser enn til vanlig, men det kan jo selvsagt være det shitty kostholdet mitt også. ;) Synes det murrer litt på høyresida utenfor magen i dag så vi får se hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gud det er så nervepirrende å drive å analysere alle krinkler og kroker rundt EL :P Been there done that :plystre:  Lurer på hvordan det var å prøve å bli gravid før internett kom jeg :hoho: Det høres så rolig og bedagelig ut. Sikkert ingen som fikk noia og overanalyserte da :P 

Men da skjer det kanskje noe snart da :jepp: Fikk du knallpositiv el test før denne SA episoden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kakaoen skrev:

Å gud det er så nervepirrende å drive å analysere alle krinkler og kroker rundt EL :P Been there done that :plystre:  Lurer på hvordan det var å prøve å bli gravid før internett kom jeg :hoho: Det høres så rolig og bedagelig ut. Sikkert ingen som fikk noia og overanalyserte da :P 

Men da skjer det kanskje noe snart da :jepp: Fikk du knallpositiv el test før denne SA episoden?

 

I know! Trodde ikke jeg kom til å bli sånn. :fnise:  Må jo ha vært litt slitsomt før i tiden, 10 timer til legen er her, bare slapp av i mens. :P Jeg tok ikke el-test før SAen, vi hadde bare flaks som traff el. :nigo: Tok ny el-test i dag, men streken var svakere enn i går.. :dry: Mer gummi-utflod og enda mer vondt på høyresiden min nå i kveld! Kjennes ut som rare menssmerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom dagboken din nå, utrolig leit at det ble SA:sukk:Men nå skal jeg i alle fall krysse fingrene for deg når syklusen kommer ordentlig i gang! Satser på at EL er like rundt hjørnet:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. Er jo ikke uvanlig med litt rar syklus etter SA har jeg skjønt :klo: Og det er ikke alle disse el testene funker veldig godt på. Da jeg tok de så fikk jeg aldri så positiv el test som man skal ha. Altså sterkere test strek enn kontroll strek, om jeg husker rett :sjenert:  Er vel faktisk over 5 år siden jeg drev med det maset :hakeslepp: Gadd aldri bruke det da vi skulle lage lillebror. Var traumatisert fra da vi laget storebror :hoho: Men den gangen uansett så kjente jeg at jeg hadde EL selv om testen ikke var positiv nok. For jeg har alltid EL smerter, og de skifter side hver måned :P 

Er ikke hcg som enda henger igjen i kroppen da? For EL testene reagerer jo på hcg også :sjenert: 

Håper du får en fin dag :nigo: Snart helg :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mumsy skrev:

Leste igjennom dagboken din nå, utrolig leit at det ble SA:sukk:Men nå skal jeg i alle fall krysse fingrene for deg når syklusen kommer ordentlig i gang! Satser på at EL er like rundt hjørnet:biggrin:

Takk! Det satser jeg også på den er. :) 

32 minutter siden, Kakaoen skrev:

Hmm.. Er jo ikke uvanlig med litt rar syklus etter SA har jeg skjønt :klo: Og det er ikke alle disse el testene funker veldig godt på. Da jeg tok de så fikk jeg aldri så positiv el test som man skal ha. Altså sterkere test strek enn kontroll strek, om jeg husker rett :sjenert:  Er vel faktisk over 5 år siden jeg drev med det maset :hakeslepp: Gadd aldri bruke det da vi skulle lage lillebror. Var traumatisert fra da vi laget storebror :hoho: Men den gangen uansett så kjente jeg at jeg hadde EL selv om testen ikke var positiv nok. For jeg har alltid EL smerter, og de skifter side hver måned :P 

Er ikke hcg som enda henger igjen i kroppen da? For EL testene reagerer jo på hcg også :sjenert: 

Håper du får en fin dag :nigo: Snart helg :lur: 

Ja, SAen tuller nok til ting og det kan godt hende jeg fortsatt har hcg som henger igjen. Men siden jeg fikk en blank el-test her om dagen tenkte jeg at det var gått ut. Jeg har aldri tenkt over om jeg har el-smerter, så de er mest sannsynlig ikke veldig sterke. Men har ikke lyst å gå glipp av neste el, så jeg får teste på videre. ;) 

Jaa! I dag skal vi ha juleavslutning med jobben med julemat og så er det ny fridag i morgen! Fin dag til deg også! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at TR hadde kommet. Var lettere forvirret når jeg våknet. :fnise: Men det hadde hun altså ikke. Og i følge appen min skal jeg i teorien gå inn i den fruktbare perioden nå. :nordvesta: Håper virkelig det stemmer! Må ta en el-test senere for å se om det skjer noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...