Gå til innhold

Hva kan man kjøpe i julegave til kollegaer?


Blekkulf

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er en relativt nyutdannet lærer og har på den harde måten lært at det er vanlig med en liten oppmerksomhet til de man deler kontor med. Hva i alle dager kan man kjøpe? Er det nok å pakke inn ei eske med toffifee? Og hva skal man skrive på kortet? Takk for et godt samarbeid i året som har gått?

 

haha, det er vanskelig å begynne i arbeidslivet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Hva som er vanlig, kommer nok an på hvilken arbeidsplass du er på. Men siden jeg antar at du med «på den harde måten» mener at du ikke gjorde det i fjor, så regner jeg med at du fikk noe fra de samme kollegaene da, uten at du hadde noe å gi selv. Det du i så fall fikk, skulle jo gi en pekepinn om hvilket nivå man legger seg på. 

Hvis det ikke er på den måten, så ville jeg tenkt at noe i størrelsesorden 20-40 kroner må være nok. Da er det jo litt begrenset hva man får, men en minijulestjerne (hvis du har mulighet til å frakte dem uten at de fryser) eller en marsipangris kan kanskje passe?  Og på kortet? Tja: «God jul og godt nyttår ønskes deg og dine»?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe noen billige, små glass og fylle de med godis eller brente mandler? Og sette et bånd rundt og skrive en hilsen ala det du selv foreslo i hovedinnlegget, samt legge til at du ønsker en god jul og et godt nyttår. Her er eksempel på slike glass jeg tenker på til en billig penge: http://www.lagerhaus.no/kjokken-servering/kjokkenoppbevaring/glasskrukker/burk-skruvlock-1-5-dl

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider