Gjest Sunhands Skrevet 22. oktober 2016 #1 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg fant denne oppskriften på nett: http://okobaby.com/2015/04/15/diy-ammeinnlegg/ Tror dere det funker med et lag ull i midten og et lag flanell på hver side? Eller bør det egentlig være flere lag?
Gjest Dorey Skrevet 22. oktober 2016 #2 Skrevet 22. oktober 2016 Bare vær forberedt på at hvis du har mye melk så fungerer bare engangs.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #3 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg ville kanskje sydd det sånn at det er flanell på en side, og ull på annen? Eller enda bedre, sy forskjellige innlegg, de i bare flanell - de skal være innerst nærmest pupp og kan vaskes på 60 grader, og de i ull utenpå, for varmen. For ull kan jo kanskje ikke vaskes på 60 grader men det burde ammeinnlegg gjerne kunne, for å minske faren for brystbetennelse. Jeg selv kjøpte innlegg i flanell - mange, for å kunne bytte ofte og vaske, og sydde innlegg i ull - noen få, de trenger ikke å vaskes like ofte når de ikke brukes innerst. Og brukte bare de. Nå hadde jeg ikke så mye lekkasjer imellom amminger, og mens jeg ammet, samlet jeg det som lekket fra annen pupp i en kopp, kjekt å spare på. De engangs fikk jeg aldri sans før, de blir ekle, kalde og harde når de er bare litt våte. Og jeg var heldig og hadde ikke fått brystbetennelse en eneste gang. Anonymkode: 8176e...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå