Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At jeg aktivt runker 3 menn på jobben min. Det vet ikke mannen min.

Anonymkode: 4aeda...871

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg håper at mannen min er utro så jeg har en unnskyldning til å gå. Jeg vil ikke ha skylda for å bryte opp et ekteskap. 

Han driter i at jeg sliter pga overgrep og bare durer på med sexmas hver eneste dag.. 

Anonymkode: bb70c...090

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har bæsjet i dusjen. 

Dusjet da jeg kjente jeg måtte prumpe. Da pårumpen kom kjentes det ut som en våt prump og jeg sjekket med en gang dusjgulvet, jeg så ingenting. Jeg tok meg selv i rumpa for å sjekke om det var noe bæsj der, men jeg var helt ren. Tenkte ikke noe mer over det før mannen dagen etter finner en bæsjeklump på størrelse med en golfball bak shampoflaska. Det var fordi bæsjen hadde havnet bak shampoflaska at jeg ikke så den. 

Mannen synes selvsagt det er motbydelig og mistenker ungen vår. Ungen nekter, men far "skjønner" jo at ungen lyver. Ungen begynner å grine og jeg går for å ta en prat med ungen. Der sier jeg at jeg tror på han og sa at vi kan late som om dette aldri har hendt og at han snart har bursdag og da skal han få spillemaskinen han ønsker med spillene han ønsker.  Ungen slutter å gråte og jeg forteller faren at jeg har pratet med ungen og dette vil aldri skje igjen og at han er flau og ikke ønsker at dette skal tas opp igjen. 

Anonymkode: d62c2...f39

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dusjet da jeg kjente jeg måtte prumpe. Da pårumpen kom kjentes det ut som en våt prump og jeg sjekket med en gang dusjgulvet, jeg så ingenting. Jeg tok meg selv i rumpa for å sjekke om det var noe bæsj der, men jeg var helt ren. Tenkte ikke noe mer over det før mannen dagen etter finner en bæsjeklump på størrelse med en golfball bak shampoflaska. Det var fordi bæsjen hadde havnet bak shampoflaska at jeg ikke så den. 

Mannen synes selvsagt det er motbydelig og mistenker ungen vår. Ungen nekter, men far "skjønner" jo at ungen lyver. Ungen begynner å grine og jeg går for å ta en prat med ungen. Der sier jeg at jeg tror på han og sa at vi kan late som om dette aldri har hendt og at han snart har bursdag og da skal han få spillemaskinen han ønsker med spillene han ønsker.  Ungen slutter å gråte og jeg forteller faren at jeg har pratet med ungen og dette vil aldri skje igjen og at han er flau og ikke ønsker at dette skal tas opp igjen. 

*Det var å overdrive, stor klinkekule er nok mer dekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

😂😂😂 Trodde det var en mann først og bare ja.. 

Anonymkode: bb70c...090

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hahahaha 🤣🤣🤣

Anonymkode: e3b75...9ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slut skrev (På 23.12.2021 den 22.33):

Fantastisk av deg å slutte på dagen! Det skal du være virkelig stolt av🥰 Er avhenging selv men tør ikke å slutte, er så redd for abstinensane jeg kommer til å få.. har holdt på med det i maaange flere år enn det du har..

Hvordan går det med deg nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg er autist. Ingen av mine tidligere kjærester har forstått det heller. Jeg fungerer forholdsvis bra bare jeg tar visse forholdsregler og unngår bestemte situasjoner. Jeg har et stabilt og godt humør, i tillegg til at jeg er god verbalt og elsker sex og fysisk nærhet, så dermed fungerer jeg ok i et forhold. 

Jeg er ikke så god på hinting, da, så jeg er avhengig av at vi kommuniserer veldig direkte og åpent om hvordan vi har det, hva vi behøver og hva vi synes er vanskelig, men det tar jeg ansvar for at skjer og da fungerer det.

Hvis jeg en dag møter en jeg ønsker å gifte meg med, kommer jeg selvfølgelig til å si det, men foreløpig har jeg ikke truffet den rette. 

Anonymkode: 177e5...338

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor hen på jobben foregår runkingen?

Vet de om hverandre?

Hvor gammel er du og de?

Fingrer de deg også, eller gir deg noen form for nytelse? Jeg hadde blitt dritkåt selv hvis jeg ikke fikk noe tilbake 😉

Anonymkode: 8d0bb...dfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har bestemt meg for å gå fra ham og at jeg nå også har forelsket meg i en kollega.

Anonymkode: 0db53...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min største hemmelighet er at jeg synes det er slitsomt at vi har barn på hver vår kant. 

Elsker han, er glad i barna hans. Men det kompliserer alt veldig. Ekser på hver sin kant som skal tas hensyn til osv. 

Situasjonen er rett og slett slitsom, og jeg skulle ønske vi hadde alle barna sammen.

Anonymkode: 194a9...eb8

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (På 4/2/2022 den 15.28):

Hvordan går det med deg nå? 

Takk for at du spør. Går bra med meg men brukar opioder fortsatt.. desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

At jeg var på nudiststranda i ettermiddag og nøt solen i adams drakt.

Anonymkode: 0cb00...03f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 10.52):

Jeg tar mye ansvar, men jeg vet ærlig talt ikke om det er verdt å kjempe for. Kan hun endre væremåte totalt tro? Tvilsomt.

Jeg føler meg rett og slett ikke sett eller satt pris på, dette har jeg uttrykt, men til ingen nytte. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg nok dratt for lenge siden.

Jeg behandler henne som en prinsesse men blir behandlet som en narr tilbake, det meste jeg gjør er for å holde henne fornøyd for da er hun i det minste grei med barna, men dette ser/forstår hun ikke selv. Det sliter psykisk på meg å holde henne fornøyd, det kunne jeg fint levd med om jeg fikk noe tilbake, men den gang ei.

Det som gjør det ennå vanskeligere er at det ikke mangler på tilbud fra andre damer, ikke direkte sådan men det gis ganske tydelige tegn på at jeg er et såkalt catch.  Jeg er ganske attraktiv, i fin fysisk form, snill og har en god jobb. Det virker som dette blir lagt merke til av f. eks hennes og noen av mine venninner som jeg ofte får skryt av, av forskjellige grunner. Nå begynner det å bli mye oppmerksomhet fra en av venninnene hennes som er i en tilsvarende situasjon og det frister mer og mer å agere på følelser som begynner å komme. 

Jeg aldri vil være utro men om det ikke skjer endringer så tikker dette giftemålet mot slutten. 

Anonymkode: 2e19c...83b

Sexy! 😍

Anonymkode: e8a55...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ok det er bestemt, KG har overbevist meg. Jeg skal forbli singel!! Dette er jo bare sykt trist å lese, faen så dårlig mange behandler mennesker de liksom skal være glad i. Nei, dette var bare tragisk lesning. Men sikkert god underholdning for mange 

Anonymkode: 03e98...de6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/2/2022 at 2:16 PM, AnonymBruker said:

HORE kalles det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

HORE kalles det. 

Spørs om hun får betale det.

Anonymkode: fa78f...ce9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får ikke gehør for at jeg vil skilles, så nå har jeg funnet en fantastisk elsker som dekker alle mine behov og sex er ikke øverst på listen.

Anonymkode: 0db53...1bc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...