Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hvorfor forteller du ikke det? Er det din dom eller hans du er mest redd for? Husk at det stort sett er kvinner som ikke kan leve uten perfeksjon. De fleste menn setter pris på at det et annet menneske med feil og mangler de har i hus. 

Har alltid følt på et ekstremt forventningspress fra folk rundt meg, noe som nok har gjort meg til en anspent perfeksjonist. Tanken på at han skal se at noe plutselig ikke falt like lett for meg som alltid, er skremmende. Han er min største supporter og fan, og jeg er livredd for å miste anerkjennelse i hans øyne. Jeg vet den masteren ikke var viktig for ham i det hele tatt, men han var så støttende og mente at dette var kjempelett for meg, og da det hele ble tungt, følte jeg at jeg ikke kunne skuffe. 

Jeg har en master fra et annet land, men den er ikke gyldig i Norge, så da får jeg bare holde på som jeg gjør, frem til jeg finner en bedre løsning.

Anonymkode: 36e01...a58

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

...Hvor mye tid jeg egentlig tilbringer på KG..:ph34r:

Samme her.. :ninja:

Han vet jeg er mye her inne, men tror han hadde fått hakeslepp om han hadde visst akkurat hvor mye :sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kysset en jeg traff på et julebord for 5-6 år siden...angrer og kommer aldri til å gjøre noe slikt igjen. 

Anonymkode: 4057d...923

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fireball skrev:

Lettere å skille seg fordi man ønsker litt tid for seg selv med Netflix? Ærlig talt, håper du tuller. Alle trenger tid for seg selv; selv som gift.

Hvorfor kan man ikke si at man trenger tid for seg selv? Hvorfor må man juge om at man er et annet sted? 

Hvis man ikke kan si til kjæresten at man trenger alenetid, også utenfor hjemmet, er det noe som skurrer i forholdet i utgangspunktet...

 

Anonymkode: 7b3cd...68f

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er frilans i et utøvende yrke, så i mange tilfeller har ikke utdanningen så veeeldig mye å si, så lenge jeg er dyktig. Men masteren teller som ansiennitet i noen tilfeller, og da kan lønnsforskjellen være på 150000+, men folk i bransjen sjekker sjelden papirer og slikt. Tjener så innmari lite i dette yrket, så jeg skammer meg ikke over å kreve den lønnen, for jeg er meget dyktig, på toppen av faget mitt i Norge. Men man blir jo redd for å bli tatt i å gjøre det. Kjenner flere som gjør det, og har ikke hørt om noen som har blitt tatt ennå.

Anonymkode: 36e01...a58

Kan jeg spørre hvilket yrke? Kunstnerisk? Musikk? Eller kanskje skuespiller?

Anonymkode: 7b3cd...68f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan man ikke si at man trenger tid for seg selv? Hvorfor må man juge om at man er et annet sted? 

Hvis man ikke kan si til kjæresten at man trenger alenetid, også utenfor hjemmet, er det noe som skurrer i forholdet i utgangspunktet...

 

Anonymkode: 7b3cd...68f

Det kan jeg være enig i.

Jeg siterte brukeren som mente det da var bedre å skille seg; ja, man burde selvsagt være ærlig, men alternativet burde ikke være å skille seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lettere å bare skille seg? Du ødelegger respekten din til deg selv og partneren din med å holde på sånn. Hadde det vært motsatt, hadde dere begge skreket om urettferdighet og mannssjåvinisme til kuene kom hjem. La gutta få sjansen til å leve sammen med noen som er glade i dem!

Anonymkode: 5c112...7e8

Unnskyld  meg atte hva ? Ok, best å følge ditt gode råd og skille meg for å sove på hotell en natt. Absolutt verst det . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg smugrøyker, at jeg har hatt langt flere sexpartnere enn han tror, og at jeg har regelmessige seksuelle fantasier om en felles venn.

Anonymkode: f8ac8...ec9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor enormt stor gjeld jeg har uten mulighet til å betjene den. Og hvor vanvittig nær jeg er å ta mitt eget liv, både grunnet dette og en haug gammelt grums jeg ikke har hjerte til å fortelle ham om:icon_frown:

Anonymkode: c49ba...ad0

:klem:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Dere med behov for alenetid og hotellopphold, kan dere ikke bare bo hver for dere? Er en grunn til at jeg aldri skal bo sammen med en mann igjen :fnise:

Deilig å bare være kjærester uten at man nødvendigvis må bo sammen og gå oppå hverandre hele tiden . Dette bevarer kjærligheten og spenningen mer også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser smågodt på jobben, for der får jeg ha det i fred :fnise:

Anonymkode: d9494...93a

  • Liker 33
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt kjæresten min at jeg har hatt ett forhold til en venn av broren og svigerinnen min. Det er veldig pinlig når vi besøker bror og svigerinne og denne vennen deres er det samtidig.

Bror og svigerinne vet om det, så jeg er vettskremt for at han skal få vite det.

Anonymkode: 0f6a7...265

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg hadde sex med en annen i starten av forholdet vårt.

 

 

Anonymkode: 18489...472

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den største?

Tja. 

En lang periode i forholdet vårt hadde jeg et crush på en av hans beste venner.

De første par årene i forholdet vårt faket jeg orgasmer. 

Jeg fantaserer om andre mens vi har sex. 

Vet ikke hva som er værst? 

Anonymkode: b423d...103

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av smågodtsmugspiserne. Kjæresten min jobber helgevakter og jeg gleder meg alltid til de helgene, for da kan jeg spise smågodt i stedet for mat hele helga.

Anonymkode: c41ef...4d7

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg revurderer vårt forhold akkurat nå fordi jeg har mistet troen på fremtiden sammen med ham. Alt det han sa i starten er borte. De gode ordene er borte. Vi gjør ikke annet enn å sitte hjemme, spise og ha sex selv om jeg foreslår flere ting. Han involverer meg ikke i sitt liv og jeg har ikke hilst på noen mennesker fra hans hverdag. Jeg gir og har gitt mer. Nå begynner jeg å tvile, men holder igjen litt til for å se om det blir en endring.

Anonymkode: 0fa06...f93

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...