AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2081 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fortalte henne det igår kveld da hun kom hjem fra en tur ut, fant ut at fyren var gift han også og fortalte kona hans det først som var hovedmotivasjonen til at jeg bare bestemte meg for å si det. Sa jeg ville skilles og slik jeg ser det så er vårt ekteskap over, unnskyldningene kom men jeg sa bare at det er over og jeg hadde kontaktet advokat vil ha skilles og at hun burde kontakte advokat hun også. Hun sa jeg tror jeg drar til søstra mi ei stund værsågod sa jeg hun dreiv å gråt sine tårer når hun pakket en bag men har ingen sympati med henne. Kaster henne ikke ut men må innrømme at jeg er letta over å ikke ha henne i hus og at hun er hos søstra. Kjenner jeg får puste nå så kanskje jeg gjorde det rette. Anonymkode: 21180...a4a Gratulerer. Anonymkode: d9494...93a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 2. november 2021 #2082 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 13.12): Jeg fortalte henne det igår kveld da hun kom hjem fra en tur ut, fant ut at fyren var gift han også og fortalte kona hans det først som var hovedmotivasjonen til at jeg bare bestemte meg for å si det. Sa jeg ville skilles og slik jeg ser det så er vårt ekteskap over, unnskyldningene kom men jeg sa bare at det er over og jeg hadde kontaktet advokat vil ha skilles og at hun burde kontakte advokat hun også. Hun sa jeg tror jeg drar til søstra mi ei stund værsågod sa jeg hun dreiv å gråt sine tårer når hun pakket en bag men har ingen sympati med henne. Kaster henne ikke ut men må innrømme at jeg er letta over å ikke ha henne i hus og at hun er hos søstra. Kjenner jeg får puste nå så kanskje jeg gjorde det rette. Anonymkode: 21180...a4a Ja, dette var mye smartere enn å vente til julaften, det hadde kostet deg veldig mye mentalt. Sender deg en klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2083 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 13.12): Jeg fortalte henne det igår kveld da hun kom hjem fra en tur ut, fant ut at fyren var gift han også og fortalte kona hans det først som var hovedmotivasjonen til at jeg bare bestemte meg for å si det. Sa jeg ville skilles og slik jeg ser det så er vårt ekteskap over, unnskyldningene kom men jeg sa bare at det er over og jeg hadde kontaktet advokat vil ha skilles og at hun burde kontakte advokat hun også. Hun sa jeg tror jeg drar til søstra mi ei stund værsågod sa jeg hun dreiv å gråt sine tårer når hun pakket en bag men har ingen sympati med henne. Kaster henne ikke ut men må innrømme at jeg er letta over å ikke ha henne i hus og at hun er hos søstra. Kjenner jeg får puste nå så kanskje jeg gjorde det rette. Anonymkode: 21180...a4a Bra jobba! Håper det føler bra, og enda bedre med tiden. Og bra at du informerte kona på andre kanten, så kan hun selv bestemme om hun vil være sammen med en slik person. Anonymkode: b6b0b...0e9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2084 Del Skrevet 20. desember 2021 Opp Anonymkode: 3c47f...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2085 Del Skrevet 20. desember 2021 Har hatt sex med alle venninene hennes med unntak av de som er direkte motbydelige og udelikate Anonymkode: 87119...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2086 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hatt sex med alle venninene hennes med unntak av de som er direkte motbydelige og udelikate Anonymkode: 87119...1a3 Yeah right 🤭 Min kjæreste vet altfor mye. Har brettet ut aaaaltfor mye, på aaaaltfor kort tid. Den eneste hemmeligheten som er igjen, er hvor dårlig jeg faktisk er på livet, når jeg ikke er med han og skjerper meg maks. Føler meg som en bedrager. Og han hadde fortjent bedre. Men jeg prøver ganske aktivt å advare, med alt jeg forteller. Har ikke funket hittil. Han skjønner ikke. Anonymkode: a863e...30d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2087 Del Skrevet 21. desember 2021 At jeg tok abort i min ungdom. Har aldri angret på valget. Han er kristen og litt «lunken» til abort, men vi er uansett for gamle til å få barn. Jeg har ikke tenkt at jeg har informasjonsplikt, men han vet at jeg er veldig engasjert i at alle skal få velge selv og at jeg kjemper for abortloven. Anonymkode: 07c2b...7c9 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2088 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 19.43): At min tidligere elsker vil alltid være «the one that got away» for meg 💔 Anonymkode: 58085...47b Det kan være meg, jeg er iallfall i samme båt. Savner henne hver dag❤️ Anonymkode: 26225...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2089 Del Skrevet 22. desember 2021 Denne tråden gjør meg glad at jeg er singel. Anonymkode: 6c2fe...6e2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 22. desember 2021 #2090 Del Skrevet 22. desember 2021 flusa skrev (På 30.10.2021 den 9.38): Jeg har ingen hemmeligheter for mannen min. Han er min beste venn som jeg forteller alt til. Hadde ikke orket å hatt hemmeligheter..hemmeligheter er for folk man ikke kan stole på. Rimelig spesielt at du i skrivende stund bare hadde fått 3 likes for dette… sier en hel del. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. desember 2021 #2091 Del Skrevet 23. desember 2021 ClausSaus skrev (12 timer siden): Rimelig spesielt at du i skrivende stund bare hadde fått 3 likes for dette… sier en hel del. Okkei.. Jeg bryr meg ikke så mye om folk liker mine kommentarer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 23. desember 2021 #2092 Del Skrevet 23. desember 2021 flusa skrev (29 minutter siden): Okkei.. Jeg bryr meg ikke så mye om folk liker mine kommentarer Nei kanskje ikke. Men det er jo litt illevarslende da, at du faktisk tar til orde for ærlighet i et forhold og så blir møtt med en skuldertrekning fra forumet? Hva sier det om gjengen her – og kanskje også til en viss grad om samfunnet vi lever i? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. desember 2021 #2093 Del Skrevet 23. desember 2021 ClausSaus skrev (17 minutter siden): Nei kanskje ikke. Men det er jo litt illevarslende da, at du faktisk tar til orde for ærlighet i et forhold og så blir møtt med en skuldertrekning fra forumet? Hva sier det om gjengen her – og kanskje også til en viss grad om samfunnet vi lever i? Jeg prøver å ikke være dømmende når det kommer til andre mennesker. Hva andre sier,gjør,føler og tenker,er sin egen sak,ikke alle andres Formålet mitt her på forumet,er å ytre min egen mening,om andre setter pris på å høre mine meninger,er jo det hyggelig. Men det er ikke noe jeg bruker masse energi på Har lagt merke til at noen personer kan ha en ufin måte og snakke til andre på her inne,det er jo ikke greit. Men samtidig tenker jeg at jeg for min egen del ikke orker å tenke så mye over det, det er nok lettere for mange å ytre galle over nettet enn face to face. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slut Skrevet 23. desember 2021 #2094 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 10/30/2021 den 20.08): At jeg var avhengig av piller (opioder) i rundt 2 år. Ble til slutt lei, og sluttet på dagen. Ble dritsyk i en hel uke. Sa til kona at det bare var influensa. Vært clean i rundt 3 måneder nå. Anonymkode: cd0d6...d4b Fantastisk av deg å slutte på dagen! Det skal du være virkelig stolt av🥰 Er avhenging selv men tør ikke å slutte, er så redd for abstinensane jeg kommer til å få.. har holdt på med det i maaange flere år enn det du har.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2095 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg har vært i to lengre forhold og har aldri hatt hemmeligheter for partnerne mine. De gangene jeg gjorde en feil eller noe som de fleste ville holdt hemmelig, fortalte jeg det ganske raskt. Dette fordi den dårlige samvittigheten gnagde og jeg ønsket ikke å holde de for narr. Han ene var jeg utro mot, for å "ta igjen" fordi han var utro mot meg først. Det svartna helt for samvittigheten, jeg hadde tenkt til å holde det hemmelig, men klarte ikke. Var 18 år og umoden, i voksen alder ville jeg aldri vært utro igjen og aldri funnet på å ta hevn på den måten. I et forhold så er det viktig syns jeg, å ikke ha hemmeligheter. På en måte skulle jeg ønske jeg kunne ha hemmeligheter, men fikser det ikke på grunn av samvittigheten og det at jeg ønsker å være ærlig. Det er verdier som sitter ganske sterkt hos meg. Anonymkode: d10b3...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2096 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har vært i to lengre forhold og har aldri hatt hemmeligheter for partnerne mine. De gangene jeg gjorde en feil eller noe som de fleste ville holdt hemmelig, fortalte jeg det ganske raskt. Dette fordi den dårlige samvittigheten gnagde og jeg ønsket ikke å holde de for narr. Han ene var jeg utro mot, for å "ta igjen" fordi han var utro mot meg først. Det svartna helt for samvittigheten, jeg hadde tenkt til å holde det hemmelig, men klarte ikke. Var 18 år og umoden, i voksen alder ville jeg aldri vært utro igjen og aldri funnet på å ta hevn på den måten. I et forhold så er det viktig syns jeg, å ikke ha hemmeligheter. På en måte skulle jeg ønske jeg kunne ha hemmeligheter, men fikser det ikke på grunn av samvittigheten og det at jeg ønsker å være ærlig. Det er verdier som sitter ganske sterkt hos meg. Anonymkode: d10b3...21d Hvorfor svarer du når du ikke har noen hemmeligheter??!! arrogant Anonymkode: c1be6...9c5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2097 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har vært i to lengre forhold og har aldri hatt hemmeligheter for partnerne mine. De gangene jeg gjorde en feil eller noe som de fleste ville holdt hemmelig, fortalte jeg det ganske raskt. Dette fordi den dårlige samvittigheten gnagde og jeg ønsket ikke å holde de for narr. Han ene var jeg utro mot, for å "ta igjen" fordi han var utro mot meg først. Det svartna helt for samvittigheten, jeg hadde tenkt til å holde det hemmelig, men klarte ikke. Var 18 år og umoden, i voksen alder ville jeg aldri vært utro igjen og aldri funnet på å ta hevn på den måten. I et forhold så er det viktig syns jeg, å ikke ha hemmeligheter. På en måte skulle jeg ønske jeg kunne ha hemmeligheter, men fikser det ikke på grunn av samvittigheten og det at jeg ønsker å være ærlig. Det er verdier som sitter ganske sterkt hos meg. Anonymkode: d10b3...21d Premisset for tråden var "hemmeligheter som partner IKKE vet om". Da er det litt vel OT å skrive om dette her? Eller skulle det være en moralsk pekefinger til alle som har åpnet seg her om det de ikke tør/vil/kan fortelle en partner? Anonymkode: 4d301...3b3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2098 Del Skrevet 2. april 2022 Drikker 3 glass vin til frokost èn lørdag i måneden og har gjort det som tradisjon siden 2018 😊 Forteller ikke det til noen Anonymkode: a7090...f3c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2099 Del Skrevet 2. april 2022 At jeg har vært personlig konkurs etter depresjonen og angsten førte til at jeg tok de verste økonomiske valgene og tapte huset, bilen, jobben og alt annet. Er enormt skamfull og har aldri tenkt å la henne eller barna finne ut at jeg var verdens største idiot. Flyttet til ny by og fortalte mine foreldre og søsken at de aldri må fortelle hvor uansvarlig jeg var. Anonymkode: a3b6c...24e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2100 Del Skrevet 2. april 2022 . Anonymkode: d62c2...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå