Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At jeg vet om utroskapen hennes og at hun får skillsmisse papirene den 24 desember, pent pakket inn med utskrift av skype samtalene hun glemte å slette.

Anonymkode: 21180...a4a

Da håper jeg ikke dere har barn som du vil ødelegge julen for. Hevn er ikke alltid det beste. Skal du virkelig gå og ruge på dette i nesten to måneder, mens du later som ingenting?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (7 minutter siden):

Da håper jeg ikke dere har barn som du vil ødelegge julen for. Hevn er ikke alltid det beste. Skal du virkelig gå og ruge på dette i nesten to måneder, mens du later som ingenting?

Tøfft.  Men som hun sier her, gi faen hvis det er barn med i bildet.

Anonymkode: 4cb63...434

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tøfft.  Men som hun sier her, gi faen hvis det er barn med i bildet.

Anonymkode: 4cb63...434

Nei ingen barn ellers så hadde jeg ikke gjort det og ja to måneder er ingenting med tanke på hvor lenge hun har gått bak ryggen min.

Så leke snill ektemann en stund til og skal bare gi henne pakken si at jeg vil ha skillsmisse, så kommer broren min å henter meg han veit om det.

Og ja det er vanskelig kjenner jeg får frysninger når hun smiler og tar på meg men skal nok holde ut.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er meg som står bak at all godis i huset forsvinner på mystisk vis.

Anonymkode: a912b...cf5

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei ingen barn ellers så hadde jeg ikke gjort det og ja to måneder er ingenting med tanke på hvor lenge hun har gått bak ryggen min.

Så leke snill ektemann en stund til og skal bare gi henne pakken si at jeg vil ha skillsmisse, så kommer broren min å henter meg han veit om det.

Og ja det er vanskelig kjenner jeg får frysninger når hun smiler og tar på meg men skal nok holde ut.

Uansett om dette er reelt eller oppspinn kommer det ikke til å ligge igjen som et godt minne i sinnet ditt. Dette er ikke ment nedlatende, men: mann deg opp. Gjør dette på en voksen måte.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

linsejesus skrev (4 minutter siden):

Uansett om dette er reelt eller oppspinn kommer det ikke til å ligge igjen som et godt minne i sinnet ditt. Dette er ikke ment nedlatende, men: mann deg opp. Gjør dette på en voksen måte.

Uenig.

Anonymkode: 745e7...b6c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

linsejesus skrev (55 minutter siden):

Voksent er det ikke nei men jeg har allerede plenty med mentale bilder oppi huet takket være henne og jeg vet hvem fyren er.

Så jo dette er måten jeg vil gjøre det på og har vært igjennom fasene der jeg har vært såret og sint og taklet det alene før jeg fortalte broren min om det.

Og var hun såpass misfornøyd med meg så kunne hun ha vært voksen å snakket med meg om ting. men nei da lettere å farte rundt å knulle bak ryggen min isteden.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Du har sett for mye på exit. Dette er bare teit og latterlig. Leke dramaqueen til jul? Slå opp og gå. Lev videre

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mousj skrev (1 time siden):

Du har sett for mye på exit. Dette er bare teit og latterlig. Leke dramaqueen til jul? Slå opp og gå. Lev videre

Jeg skal tenke på det skal innrømme at det er vanskelig å holde kjeft om det spesielt når hun poster bilder av meg og henne på FB der hun skriver om hvor mye hun er glad i meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har sterilisert meg, vi prøver hardt og få barn men det vil seg ikke.

Hun har begynt å snakke om prøverør, jeg er lunken til det.

Anonymkode: 8e2fe...871

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Voksent er det ikke nei men jeg har allerede plenty med mentale bilder oppi huet takket være henne og jeg vet hvem fyren er.

Så jo dette er måten jeg vil gjøre det på og har vært igjennom fasene der jeg har vært såret og sint og taklet det alene før jeg fortalte broren min om det.

Og var hun såpass misfornøyd med meg så kunne hun ha vært voksen å snakket med meg om ting. men nei da lettere å farte rundt å knulle bak ryggen min isteden.

Du må fortelle hvordan hun reagerte.

Gjør hva du enn vil, bare pass på at du gjør en handling du kan stå for i fremtiden. 

Anonymkode: 3c47f...29f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har mye penger i fond, aksjer og på konto. Vi har separat økonomi fordi han har et helt annet forbruksmønster enn meg. Der jeg sparer så mye som mulig, svir han av omtrent hvert øre🤣 

Og så vurderer jeg slankeoperasjon. Det tør jeg ikke å si til han. 

Anonymkode: 74277...498

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At jeg har sterilisert meg, vi prøver hardt og få barn men det vil seg ikke.

Hun har begynt å snakke om prøverør, jeg er lunken til det.

Hva faen!

Du er et ondt menneske! Fortell henne at du ikke vil ha barn, da! 

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lovis Fenja skrev (11 minutter siden):

Hva faen!

Du er et ondt menneske! Fortell henne at du ikke vil ha barn, da! 

Nei,fordelen er mye  sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei,fordelen er mye  sex.

Så lenge det varer! Etterhvert dreier sex seg for henne kun om å prøve og bli gravid, så det du faktisk gjør er å ødelegge ditt eget sexliv på sikt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

At jeg har mye penger i fond, aksjer og på konto. Vi har separat økonomi fordi han har et helt annet forbruksmønster enn meg. Der jeg sparer så mye som mulig, svir han av omtrent hvert øre🤣 

Og så vurderer jeg slankeoperasjon. Det tør jeg ikke å si til han. 

Anonymkode: 74277...498

Herlig!🙈..Alltid morsomt med smarte jenter med idioter til menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lovis Fenja skrev (28 minutter siden):

Så lenge det varer! Etterhvert dreier sex seg for henne kun om å prøve og bli gravid, så det du faktisk gjør er å ødelegge ditt eget sexliv på sikt. 

Tror du hun slutter å vil ha sex?  Skjønner ikke hva du mener med å ødelegge mitt sex liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (25 minutter siden):

Herlig!🙈..Alltid morsomt med smarte jenter med idioter til menn...

Sikkert en mann som utgir seg for å bære dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må fortelle hvordan hun reagerte.

Gjør hva du enn vil, bare pass på at du gjør en handling du kan stå for i fremtiden. 

Anonymkode: 3c47f...29f

Joda helt ærlig så vil jeg jo bare si at jeg vet at du har vært utro i to år, trodde jeg var nok for deg og at jeg vil skilles siden jeg tydeligvis ikke er nok.

Jeg forstår helt ærlig talt ikke hvorfor bare ..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen hemmeligheter for mannen min. Han er min beste venn som jeg forteller alt til.

Hadde ikke orket å hatt hemmeligheter..hemmeligheter er for folk man ikke kan stole på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...