Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hemmeligheten min akkurat nå er at jeg føler trang til å forlate mann og barn. Jeg suger på å være mamma og tror de hadde hatt det bedre uten meg, eller med noen andre (selv om det hadde drept meg å se noen andre ta min plass).

Anonymkode: b6b0b...0e9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ehh? Det er voldtekt!

Jeg tok det som at personen mente at han hadde hatt sex med venninna til dama mens dama sov, ikke at han hadde sex med en sovende person.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (Akkurat nå):

Jeg tok det som at personen mente at han hadde hatt sex med venninna til dama mens dama sov, ikke at han hadde sex med en sovende person.

Det er korrekt antatt😊

Anonymkode: 3f563...39c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg har en enorm selvforakt. Hater mitt eget utseende og tenker ofte det er ekkelt at han tar på meg og liker meg fordi ingen kan like en så ekkel person. 

Vurderer noen ganger å slå opp fordi jeg synes han fortjener bedre. Føler det nesten er flaut å gå ute sammen fordi jeg folk må tenke "hvordan fikk den stygge feite kjerringa tak i han hunken der?". For mannen min er virkelig fin. 

Men han sier han elsker meg hver dag og er tydeligvis tent på meg for han vil ha sex så og si hver dag. Så jeg later som ingenting og spiller med. Elsker jo han høyere enn høyest❤ bare føler han er for bra for meg og burde valgt ei som er tynnere og penere enn meg.

Anonymkode: 194a9...eb8

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det irriterer meg at tissen hans er for kort og ikke blir ordentlig stiv,  jeg ofte faker orgasme og onanerer i dusjen etterpå… 

Sexen er egentlig veldig bra, skulle bare ønske den var litt større og stivere 😕 

Anonymkode: e5dc4...2d0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 8.55):

Han vet ikke at jeg har en enorm selvforakt. Hater mitt eget utseende og tenker ofte det er ekkelt at han tar på meg og liker meg fordi ingen kan like en så ekkel person. 

Vurderer noen ganger å slå opp fordi jeg synes han fortjener bedre. Føler det nesten er flaut å gå ute sammen fordi jeg folk må tenke "hvordan fikk den stygge feite kjerringa tak i han hunken der?". For mannen min er virkelig fin. 

Men han sier han elsker meg hver dag og er tydeligvis tent på meg for han vil ha sex så og si hver dag. Så jeg later som ingenting og spiller med. Elsker jo han høyere enn høyest❤ bare føler han er for bra for meg og burde valgt ei som er tynnere og penere enn meg.

Anonymkode: 194a9...eb8

Så trist at du tenker sånn om deg selv! Syns det høres ut som du kanskje skal ha noen å snakke med? En psykolog f.eks. Du fortjener å tenke så mye bedre om deg selv, du hadde jo aldri snakket sånn til noen andre ❤️

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 20.42):

Hemmeligheten min akkurat nå er at jeg føler trang til å forlate mann og barn. Jeg suger på å være mamma og tror de hadde hatt det bedre uten meg, eller med noen andre (selv om det hadde drept meg å se noen andre ta min plass).

Tror ikke du suger så mye som du skal ha det til. Vi suger litt alle sammen til tider 😅 De har det helt sikkert ikke bedre uten deg. Snakk om det! Med mannen din og med en terapeut enten alene eller sammen med mannen din 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2021 den 0.02):

Han vet ikke hvor mye jeg sliter psykisk. 

Jeg har prøvd å snakke med han om det tidligere, men han blir så fortvilet og har så lyst til å fikse meg. En del av problemet mitt generelt er at jeg strekker meg veldig langt for å unngå at andre har det ubehagelig, og det inkluderer å skjule egne problemer og utfordringer for at han ikke skal bekymre seg. Det er et mønster jeg utviklet i barndommen. Jeg skulle ønske jeg kunne være åpen om det, for som regel trenger jeg bare at han holder rundt meg mens jeg gråter det ut. Det har skjedd et par ganger, og det har virkelig vært som balsam for sjelen min.

Anonymkode: 417a1...f12

Fortell han hvordan du har det og hva du trenger. Jeg er på samme måte. Trenger bare å bli lyttet til og holdt rundt når ting er løselig. Men sitter nok litt i ryggmargen vår, spesielt menn tror jeg, at de alltid skal komme med løsninger. Godt ment, men ikke alltid det man trenger ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 22.53):

Jeg vil få kreft og dø

Anonymkode: f1362...db5

Kjære deg, ring legen og få noen å snakke med ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

At det irriterer meg at tissen hans er for kort og ikke blir ordentlig stiv,  jeg ofte faker orgasme og onanerer i dusjen etterpå… 

Sexen er egentlig veldig bra, skulle bare ønske den var litt større og stivere 😕 

Anonymkode: e5dc4...2d0

Kanskje han ikke er stiv nok fordi han runker? Isåfall er det lov å be han utsette runken til etter sex 😉

Anonymkode: 3e2e1...350

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

At jeg synes han har blitt kjedelig, lat og tykk. 
At det er så mye jeg vil si til han og snakke om, feks om sexlivet vårt, som jeg nok dessverre aldri kommer til å tør, siden han bare ler det bort.

Jeg har fantasier og ønsker, som han ikke ønsker å ta del i eller å gi meg lov til. Jeg føler han begrenser meg seksuelt. Jeg er kåt og han kunne knullet meg hver dag. Dessverre har han sin lyst og behov tydeligvis falt litt grunnet alder nok. 

Jeg tenker på dette hver dag. Men kommer ingen vei med det. 

Anonymkode: 22bf1...2ff

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg vet om utroskapen hennes og at hun får skillsmisse papirene den 24 desember, pent pakket inn med utskrift av skype samtalene hun glemte å slette.

Anonymkode: 21180...a4a

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

At jeg vet om utroskapen hennes og at hun får skillsmisse papirene den 24 desember, pent pakket inn med utskrift av skype samtalene hun glemte å slette.

Klasse! 😂

Anonymkode: 26225...6ee

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

...hun får skillsmisse papirene den 24 des

Mener du seperasjonspapirene? 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At det er så mye jeg vil si til han og snakke om, feks om sexlivet vårt, som jeg nok dessverre aldri kommer til å tør, siden han bare ler det bort.

Jeg har fantasier og ønsker, som han ikke ønsker å ta del i eller å gi meg lov til. Jeg føler han begrenser meg seksuelt. Jeg er kåt og han kunne knullet meg hver dag. Dessverre har han sin lyst og behov tydeligvis falt litt grunnet alder nok. 

Jeg tenker på dette hver dag. Men kommer ingen vei med det. 

Det er så vanskelig å kommunisere seksuelt. Jeg kunne også tenkt meg mye oftere sex, og mye frekkere. Hun skjønner ikke hvor sexy hun er for meg. Jeg ville elsket at hun tok av seg trusa og lot meg lukte på den. Gjerne daglig 😳. At hun gjorde mye frekkere ting med og for meg. Det hadde vært så sinnsykt deilig. Men hun har så utrolige oppdiktede begrensninger. Ikke mulig å diskutere. Men hun er flott og deilig.Men tenker bare at vi kunne hatt så utrolig mye moro dersom vi kunne snakket om sex like lett som om pålegget på ei brødskive. 

Anonymkode: c0a01...0ce

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

.. Jeg ville elsket at hun tok av seg trusa og lot meg lukte på den. Gjerne daglig 😳

Har du spurt etter dette? Det høres jo enkelt ut å få til. 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Godstolen/Sofaen og mye god mat og drikke, er skummel i det lange løp om man ikke passer på.  Selv ble jeg "restartet" etter  en hjertestans.  Passer på å spise sunt og holde meg i form, har fått et mye bedre liv.

Hun vet ikke at jeg er på datingsider å "flørter" med andre. Helt åpen om at jeg er sambo, og søker spenning, kos og sex. Flere damer som napper, både single og opptatte. Så at menn er verre enn kvinner på utroskap i dag, er bare bullshit.

Anonymkode: 4cb63...434

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er så vanskelig å kommunisere seksuelt. Jeg kunne også tenkt meg mye oftere sex, og mye frekkere. Hun skjønner ikke hvor sexy hun er for meg. Jeg ville elsket at hun tok av seg trusa og lot meg lukte på den. Gjerne daglig 😳. At hun gjorde mye frekkere ting med og for meg. Det hadde vært så sinnsykt deilig. Men hun har så utrolige oppdiktede begrensninger. Ikke mulig å diskutere. Men hun er flott og deilig.Men tenker bare at vi kunne hatt så utrolig mye moro dersom vi kunne snakket om sex like lett som om pålegget på ei brødskive. 

Ja, det er veldig vanskelig. Han har kalt meg sexgal, så da får jeg hvertfall ikke lyst å åpne meg noe mer. Hater at jeg har så lyst til å utforske mer, men ikke han. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...