AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2001 Del Skrevet 8. oktober 2021 On 10/5/2021 at 12:10 PM, AnonymBruker said: Også noe aftersunantrekk nokså gjennomsiktige, og ulike bodylignende treningsantrekk av typen singlet med stropper og… Anonymkode: c0a01...0ce HVA er aftersunantrekk?? Anonymkode: 58773...684 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2002 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg er lei av kona. Det er ikke lenger noen gnist i mellom oss selv om jeg prøver å holde den i gang, det virker som hun er lei meg også. Så fort hun kommer hjem fra jobb er det rett på med joggebuksa og slenger seg i sofaen, der sitter hun med iPaden og klager over den slitsomme hverdagen. Det er noe svært lite sexy over det. Hun orker ikke engang å pynte seg litt for meg lenger, det virker som om jeg ikke betyr noe for henne, jeg er bare en mann som hun tilfeldigvis bor sammen med. Å ja, jeg bidrar med husarbeid, lager mat osv. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye lenger jeg orker. Hadde jeg hatt økonomi til det hadde jeg dratt, da kunne hun fortsatt med å sitte uflidd med iPaden, kanskje hun hadde angret seg etter hvert. Anonymkode: 2e19c...83b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2003 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er lei av kona. Det er ikke lenger noen gnist i mellom oss selv om jeg prøver å holde den i gang, det virker som hun er lei meg også. Så fort hun kommer hjem fra jobb er det rett på med joggebuksa og slenger seg i sofaen, der sitter hun med iPaden og klager over den slitsomme hverdagen. Det er noe svært lite sexy over det. Hun orker ikke engang å pynte seg litt for meg lenger, det virker som om jeg ikke betyr noe for henne, jeg er bare en mann som hun tilfeldigvis bor sammen med. Å ja, jeg bidrar med husarbeid, lager mat osv. Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye lenger jeg orker. Hadde jeg hatt økonomi til det hadde jeg dratt, da kunne hun fortsatt med å sitte uflidd med iPaden, kanskje hun hadde angret seg etter hvert. Anonymkode: 2e19c...83b Ta ansvar, og legg til rette en familiemøte. Det er viktig at det kan løses, og unngå å leve i en slik tilværelse. Hva med å bryte opp for dere begge, og tilrettelegge en bedre liv sammen ett annet sted. Anonymkode: 73e92...a2d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2004 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 14.57): HVA er aftersunantrekk?? Anonymkode: 58773...684 Beachwear er omtrent det samme, og sikkert et vanligere uttrykk. Dvs lette klær du chiller i om ettermiddagen etter å ha vært på stranda hele dagen. Typ florlette kjoler og bukser. Anonymkode: c0a01...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2005 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta ansvar, og legg til rette en familiemøte. Det er viktig at det kan løses, og unngå å leve i en slik tilværelse. Hva med å bryte opp for dere begge, og tilrettelegge en bedre liv sammen ett annet sted. Anonymkode: 73e92...a2d Jeg tar mye ansvar, men jeg vet ærlig talt ikke om det er verdt å kjempe for. Kan hun endre væremåte totalt tro? Tvilsomt. Jeg føler meg rett og slett ikke sett eller satt pris på, dette har jeg uttrykt, men til ingen nytte. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg nok dratt for lenge siden. Jeg behandler henne som en prinsesse men blir behandlet som en narr tilbake, det meste jeg gjør er for å holde henne fornøyd for da er hun i det minste grei med barna, men dette ser/forstår hun ikke selv. Det sliter psykisk på meg å holde henne fornøyd, det kunne jeg fint levd med om jeg fikk noe tilbake, men den gang ei. Det som gjør det ennå vanskeligere er at det ikke mangler på tilbud fra andre damer, ikke direkte sådan men det gis ganske tydelige tegn på at jeg er et såkalt catch. Jeg er ganske attraktiv, i fin fysisk form, snill og har en god jobb. Det virker som dette blir lagt merke til av f. eks hennes og noen av mine venninner som jeg ofte får skryt av, av forskjellige grunner. Nå begynner det å bli mye oppmerksomhet fra en av venninnene hennes som er i en tilsvarende situasjon og det frister mer og mer å agere på følelser som begynner å komme. Jeg aldri vil være utro men om det ikke skjer endringer så tikker dette giftemålet mot slutten. Anonymkode: 2e19c...83b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2006 Del Skrevet 15. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tar mye ansvar, men jeg vet ærlig talt ikke om det er verdt å kjempe for. Kan hun endre væremåte totalt tro? Anonymkode: 2e19c...83b Det vet du ikke før dere prøver. Du sier ikke hvor lenge dere har vært gift, men dere skylder nok hverandre og barna i det minste å prøve. Om det går så er det verdt det, hvis ikke så vet du hvertfall at forholdet ikke kan reddes. Anonymkode: 8cac1...d6a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2007 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tar mye ansvar, men jeg vet ærlig talt ikke om det er verdt å kjempe for. Kan hun endre væremåte totalt tro? Tvilsomt. Jeg føler meg rett og slett ikke sett eller satt pris på, dette har jeg uttrykt, men til ingen nytte. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg nok dratt for lenge siden. Jeg behandler henne som en prinsesse men blir behandlet som en narr tilbake, det meste jeg gjør er for å holde henne fornøyd for da er hun i det minste grei med barna, men dette ser/forstår hun ikke selv. Det sliter psykisk på meg å holde henne fornøyd, det kunne jeg fint levd med om jeg fikk noe tilbake, men den gang ei. Det som gjør det ennå vanskeligere er at det ikke mangler på tilbud fra andre damer, ikke direkte sådan men det gis ganske tydelige tegn på at jeg er et såkalt catch. Jeg er ganske attraktiv, i fin fysisk form, snill og har en god jobb. Det virker som dette blir lagt merke til av f. eks hennes og noen av mine venninner som jeg ofte får skryt av, av forskjellige grunner. Nå begynner det å bli mye oppmerksomhet fra en av venninnene hennes som er i en tilsvarende situasjon og det frister mer og mer å agere på følelser som begynner å komme. Jeg aldri vil være utro men om det ikke skjer endringer så tikker dette giftemålet mot slutten. Anonymkode: 2e19c...83b om det er negativ effekt du får tilbake, så må du iallfall ta ansvar for deg selv. Det er jo ikke heldig du skal leve under slike omstendigheter. Det er viktig at du kommer på banen og gjør de grepene du kan, det som er viktigst er at dere starter å kommunisere, men jeg tror ikke det finnes løsninger som skal gjøres i hjemmet, til det trenger dere å ta turer ut. Dere må dra dit dere sammen kan finne ro... For å frigjør dere så er det dere må iallfall starte å planlegge korte helgeturer sammen. Fordi da handler det om det dere gjør sammen og må tenke sammen. Det er jo ett usunt mønster når det du beskriver er det som dagen skal inneholde når dere faktisk er sammen hjemme. Anonymkode: 73e92...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2008 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): om det er negativ effekt du får tilbake, så må du iallfall ta ansvar for deg selv. Det er jo ikke heldig du skal leve under slike omstendigheter. Det er viktig at du kommer på banen og gjør de grepene du kan, det som er viktigst er at dere starter å kommunisere, men jeg tror ikke det finnes løsninger som skal gjøres i hjemmet, til det trenger dere å ta turer ut. Dere må dra dit dere sammen kan finne ro... For å frigjør dere så er det dere må iallfall starte å planlegge korte helgeturer sammen. Fordi da handler det om det dere gjør sammen og må tenke sammen. Det er jo ett usunt mønster når det du beskriver er det som dagen skal inneholde når dere faktisk er sammen hjemme. Anonymkode: 73e92...a2d Takk for svar. Vi har ikke dårlig kommunikasjon, vi snakker om alt. Også det jeg har skrevet her, det bare virker som om jeg alltid er laveste prioritet. Jeg forstår en hektisk hverdag fort bare blir sånn, men det er sårt å så og si aldri føle seg begjært og sett av den som skulle elske deg høyest. Jeg føler jeg har tatt de grepene jeg kan, det kan være at jeg rett og slett er så lei at jeg synes nå det er hennes tur til å kjempe for forholdet. Det kan da ikke utelukkende være mitt ansvar å holde hjemmet lykkelig? Dette har jeg også sakt til kona før, da er det et par dager hvor hun overspiller før alt er tilbake i samme sporet. Jeg elsker henne, men min tenning på henne er i fritt fall og jeg har ikke inntrykk av at hun tenner noe særlig på meg heller selv om hun av og til vil ha sex. Vi er relativt unge, så det er tidlig å miste lysten på partneren. Begjær og lyst er for meg viktig i et forhold, om ikke det er til stede kan jeg like godt være samboer med en annen mann. Anonymkode: 2e19c...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2009 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Vi har ikke dårlig kommunikasjon, vi snakker om alt. Også det jeg har skrevet her, det bare virker som om jeg alltid er laveste prioritet. Jeg forstår en hektisk hverdag fort bare blir sånn, men det er sårt å så og si aldri føle seg begjært og sett av den som skulle elske deg høyest. Jeg føler jeg har tatt de grepene jeg kan, det kan være at jeg rett og slett er så lei at jeg synes nå det er hennes tur til å kjempe for forholdet. Det kan da ikke utelukkende være mitt ansvar å holde hjemmet lykkelig? Dette har jeg også sakt til kona før, da er det et par dager hvor hun overspiller før alt er tilbake i samme sporet. Jeg elsker henne, men min tenning på henne er i fritt fall og jeg har ikke inntrykk av at hun tenner noe særlig på meg heller selv om hun av og til vil ha sex. Vi er relativt unge, så det er tidlig å miste lysten på partneren. Begjær og lyst er for meg viktig i et forhold, om ikke det er til stede kan jeg like godt være samboer med en annen mann. Anonymkode: 2e19c...83b Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd familieterapi. Hadde ikke det fungert så hadde jeg faktisk dratt. Jeg var i en ligende situasjon for noen år siden. Mannen bodde i fillete joggeklær hjemme, ble latere med å stelle seg og tok aldri initiativ til sex og intimitet mer.Han sluntret unna med alt av husarbeid og jeg fikk plutselig en ekstra " tenåring" å ta vare på. Han blånektet å være med på noe familieterapi eller oppsøke psykolog for " jeg burde elske han som han var". Det er faktisk vondt når man legger så mye tid i å pynte seg og hold seg i form også ser partneren så utrolig ustelt og sjuskete ut. Jeg endte opp med å gå og har aldri angret. Anonymkode: aa5a5...e63 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2010 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd familieterapi. Hadde ikke det fungert så hadde jeg faktisk dratt. Jeg var i en ligende situasjon for noen år siden. Mannen bodde i fillete joggeklær hjemme, ble latere med å stelle seg og tok aldri initiativ til sex og intimitet mer.Han sluntret unna med alt av husarbeid og jeg fikk plutselig en ekstra " tenåring" å ta vare på. Han blånektet å være med på noe familieterapi eller oppsøke psykolog for " jeg burde elske han som han var". Det er faktisk vondt når man legger så mye tid i å pynte seg og hold seg i form også ser partneren så utrolig ustelt og sjuskete ut. Jeg endte opp med å gå og har aldri angret. Anonymkode: aa5a5...e63 En god klem til deg og takk for at du forstår. Ja, vondt er riktig ord. Anonymkode: 2e19c...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2011 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Vi har ikke dårlig kommunikasjon, vi snakker om alt. Også det jeg har skrevet her, det bare virker som om jeg alltid er laveste prioritet. Jeg forstår en hektisk hverdag fort bare blir sånn, men det er sårt å så og si aldri føle seg begjært og sett av den som skulle elske deg høyest. Jeg føler jeg har tatt de grepene jeg kan, det kan være at jeg rett og slett er så lei at jeg synes nå det er hennes tur til å kjempe for forholdet. Det kan da ikke utelukkende være mitt ansvar å holde hjemmet lykkelig? Dette har jeg også sakt til kona før, da er det et par dager hvor hun overspiller før alt er tilbake i samme sporet. Jeg elsker henne, men min tenning på henne er i fritt fall og jeg har ikke inntrykk av at hun tenner noe særlig på meg heller selv om hun av og til vil ha sex. Vi er relativt unge, så det er tidlig å miste lysten på partneren. Begjær og lyst er for meg viktig i et forhold, om ikke det er til stede kan jeg like godt være samboer med en annen mann. Anonymkode: 2e19c...83b hvis jeg tolker dette riktig, så er dere begge kvinner? Anonymkode: 73e92...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2012 Del Skrevet 15. oktober 2021 Satte du pris på henne når hun pyntet seg? Ga du henne komplimenter? Viste du henne at du synes hun var fin og hadde lyst på henne? Hvis ikke, så tror jeg hun har gitt opp og løpet er kjørt. Anonymkode: ed1bc...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2013 Del Skrevet 15. oktober 2021 At jeg har vært utro mot han fem ganger. Anonymkode: 1279b...540 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2014 Del Skrevet 15. oktober 2021 Han vet ikke at jeg vet han har vært utro! Anonymkode: 18c8d...d82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2015 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han vet ikke at jeg vet han har vært utro! Anonymkode: 18c8d...d82 Bare innrøm du har vært utro. Det vil iallfall fri deg. Kanskje du tenker du ville bedre bo en anna, det er bedre det enn å være utro. Anonymkode: 73e92...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2016 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg har hatt sex med venninna mens ho lå og sov i samme seng Anonymkode: 3f563...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2017 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bare innrøm du har vært utro. Det vil iallfall fri deg. Kanskje du tenker du ville bedre bo en anna, det er bedre det enn å være utro. Anonymkode: 73e92...a2d Du misforstår! HAN har vært utro mot meg, ikke jeg. Anonymkode: 18c8d...d82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2018 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 31.8.2020 den 13.59): Hvordan gjorde du det? Anonymkode: 5d977...d7c Hun fikk en sms som ikke kunne spores Anonymkode: 06cd7...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2019 Del Skrevet 15. oktober 2021 Alterego666 skrev (På 31.8.2020 den 16.05): Crafty! Av og til trenger mannfolk bare et lite spark i baken. Han skulle gå fra henne, men så var det alltid en grunn til å utsette det. Det kalles å være konfliktsky… Så da tok jeg affære til slutt… Ble aldri mistenkt. Og i dag er han sjeleglad for at det ble sånn det ble. Anonymkode: 06cd7...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #2020 Del Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har hatt sex med venninna mens ho lå og sov i samme seng Anonymkode: 3f563...39c Ehh? Det er voldtekt! Anonymkode: b6b0b...0e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå