AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1961 Del Skrevet 30. september 2021 At jeg av og til legger meg naken i dusjen og tisser over meg selv, fra magen til ansiktet. Så dusjer jeg. Anonymkode: 2a23f...e76 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1962 Del Skrevet 30. september 2021 At jeg har mye penger på bok. Han er bekymringsløs og rotete, kan komme ned forslag om å kjøpe ditt og datt, pusse opp der, reise på lange dyre greier osv fordi han ville tenkt at vi var steinrike. Og jeg vil bare leve i en liten enebolig og leve et rolig liv, et miljøvennlig liv, med normale ferier og uten handlemani. Anonymkode: 7eecd...cd0 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1963 Del Skrevet 30. september 2021 Han vet ikke hvor mye jeg sliter psykisk. Jeg har prøvd å snakke med han om det tidligere, men han blir så fortvilet og har så lyst til å fikse meg. En del av problemet mitt generelt er at jeg strekker meg veldig langt for å unngå at andre har det ubehagelig, og det inkluderer å skjule egne problemer og utfordringer for at han ikke skal bekymre seg. Det er et mønster jeg utviklet i barndommen. Jeg skulle ønske jeg kunne være åpen om det, for som regel trenger jeg bare at han holder rundt meg mens jeg gråter det ut. Det har skjedd et par ganger, og det har virkelig vært som balsam for sjelen min. Anonymkode: 417a1...f12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1964 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hemmeligheten min er at jeg sitter med en tanke om å gjøre det slutt med dama. Hun skal alltid delta på fest og drikking. Har ei venninne selv som er UTROLIG pen og hun har ingen behov for alkohol i hverdagen. Akkurat ei slik dame som jeg kunne tenkt meg. 🙂 Anonymkode: 98c9b...03e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1965 Del Skrevet 1. oktober 2021 Han vet ikke at jeg til tider syns han er egoistisk. Jeg forteller han det ikke fordi jeg syns at det må være lov å være litt egoist nå og da. Problemet er bare at jeg ikke er slik selv og setter han først 9 av 10 ganger. Så får litt sjokk noen ganger 😂 Ser vell mest på det som et meg problem fordi jeg hadde hatt godt av å være mer egoistisk og ta mer plass. Anonymkode: 49745...f47 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. oktober 2021 #1966 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg har ingen hemmeligheter for sambo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. oktober 2021 #1967 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg hadde en hemmelighet for alle- 3 typene jeg har hatt i mitt liv. Den første store. Men siste, gjennom 30 år, jeg har fortalt han om derre ungdomstingen. Nei, dette er et menneske, jeg har kjent siden jeg var 16 år. Vi er begge enige om at vi hadde noe spesielt sammen. Når vi møtes i da, det er ikke kyss og klem. Han har en kjempefin dame. 3 barn. Jeg har møtt han innimellom. Han elsker meg, men vet at vi har forskjellige planer for framtiden. Jeg vil heller ikke være med han. Han ser ikke hva jeg trenger. Samtidig. Dette er den eneste personen som ser hvordan jeg har det. Nei, det blir ikke oss. Men han så meg. Ingen andre har gjort det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. oktober 2021 #1968 Del Skrevet 1. oktober 2021 Men jeg har fortalt dette til sambo. Ingen hemmeligheter. Første gang i livet. Jeg stolte på sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1969 Del Skrevet 1. oktober 2021 1 hour ago, Helene said: Jeg hadde en hemmelighet for alle- 3 typene jeg har hatt i mitt liv. Den første store. Men siste, gjennom 30 år, jeg har fortalt han om derre ungdomstingen. Nei, dette er et menneske, jeg har kjent siden jeg var 16 år. Vi er begge enige om at vi hadde noe spesielt sammen. Når vi møtes i da, det er ikke kyss og klem. Han har en kjempefin dame. 3 barn. Jeg har møtt han innimellom. Han elsker meg, men vet at vi har forskjellige planer for framtiden. Jeg vil heller ikke være med han. Han ser ikke hva jeg trenger. Samtidig. Dette er den eneste personen som ser hvordan jeg har det. Nei, det blir ikke oss. Men han så meg. Ingen andre har gjort det. Hæ? Dette var bare helt uforståelig. Anonymkode: 595d9...791 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1970 Del Skrevet 1. oktober 2021 At jeg har en fire år gammel sønn i Filippinene som jeg betaler tre tusen i bidrag til hver måned. Mye penger der. Moren var au-pair hos oss i noen måneder. Jeg var også der nede mens min kone trodde jeg var på kurs/arbeidsopphold i Sverige, tok blodprøvetest så det var ingen tvil. Jeg har også mye mer penger enn min kone vet, hun har ikke godt av å vite det heller for de ville bare forsvunnet i dyrere bolig, kjøpesentre, spa, interiørskit, venninneturer, restaurantbesøk, veske og skopar nr 30, 31, 32, 33... Anonymkode: a912b...cf5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1971 Del Skrevet 1. oktober 2021 At jeg er notorisk utro, selv om vi er gift, å har heller ikke dårlig samvittighet for hun er utrolig dårlig i senga å bare ligger der, å gjør ingen innsats, de andre har jeg deilig sex med. Anonymkode: 0006d...3ad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1972 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg kan være på diverse rusmidler i ukesvis av gangen uten at kona merker det. Det inntas i moderate mengder og jeg blir aldri sløvet, synlig beruset osv. Jeg de siste 2 ukene brukt 8.000 på kokain. Anonymkode: 2e19c...83b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 1. oktober 2021 #1973 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg og mannen har en avtale om at vi prøver de nye matvarene i butikken sammen. Denne gangen klarte jeg ikke å vente, så jeg kjøpte sukkerfri Q-sjokolademelk selv. Da han kom hjem med en noen dager senere måtte jeg late som det var første gang jeg vurderte smaken på den. Jeg kommer aldri til å innrømme at jeg jukset 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1974 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg er gift og har barn, men er fortsatt forelsket i en jeg gikk i klasse med på skolen for 15 år siden. Vi har aldri pratet eller hengt sammen, så han fikk aldri vite at jeg likte ham. Dessuten trodde jeg at han var for fin for meg. Så jeg lot ham være i fred. Jeg har aldri klart å slutte å tenke på ham, selv når jeg har vært i forhold med andre. Han har vært singel hele tiden, tror jeg. Det er så rart for jeg kjenner ham ikke engang, så man kan jo ikke kalle det forelskelse. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han likevel. Det er utrolig upraktisk. Anonymkode: 7644a...753 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2021 #1975 Del Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At jeg har en fire år gammel sønn i Filippinene som jeg betaler tre tusen i bidrag til hver måned. Mye penger der. Moren var au-pair hos oss i noen måneder. Jeg var også der nede mens min kone trodde jeg var på kurs/arbeidsopphold i Sverige, tok blodprøvetest så det var ingen tvil. Jeg har også mye mer penger enn min kone vet, hun har ikke godt av å vite det heller for de ville bare forsvunnet i dyrere bolig, kjøpesentre, spa, interiørskit, venninneturer, restaurantbesøk, veske og skopar nr 30, 31, 32, 33... Anonymkode: a912b...cf5 Sønnen din kommer til å arve deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1976 Del Skrevet 1. oktober 2021 Ryuk skrev (41 minutter siden): Jeg og mannen har en avtale om at vi prøver de nye matvarene i butikken sammen. Denne gangen klarte jeg ikke å vente, så jeg kjøpte sukkerfri Q-sjokolademelk selv. Da han kom hjem med en noen dager senere måtte jeg late som det var første gang jeg vurderte smaken på den. Jeg kommer aldri til å innrømme at jeg jukset Haha, dette har jeg også gjort 😅 Han: "Se hva jeg fant på butikken i dag!" Jeg: "Oiii, spennende!" *har allerede kjøpt og spist flere ganger* Anonymkode: b6b0b...0e9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. oktober 2021 #1977 Del Skrevet 1. oktober 2021 min største hemlighet ovenfor min kone er at jeg egentlig liker å høre på danseband når jeg kjører på tur. det er ikke til å holde ut. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1978 Del Skrevet 1. oktober 2021 Just now, SidFernwilter said: min største hemlighet ovenfor min kone er at jeg egentlig liker å høre på danseband når jeg kjører på tur. det er ikke til å holde ut. Hvorfor hører du på det hvis du ikke holder ut? 🤦♀️ Anonymkode: 595d9...791 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 1. oktober 2021 #1979 Del Skrevet 1. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor hører du på det hvis du ikke holder ut? 🤦♀️ Anonymkode: 595d9...791 hemligheten er ikke til å holde ut. følg med'a! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #1980 Del Skrevet 1. oktober 2021 SidFernwilter skrev (12 minutter siden): min største hemlighet ovenfor min kone er at jeg egentlig liker å høre på danseband når jeg kjører på tur. det er ikke til å holde ut. Hadde hun mobba deg om hun fant det ut? Anonymkode: b6b0b...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå