Gjest Jmcclane Skrevet 28. september 2021 #1941 Del Skrevet 28. september 2021 Ominous skrev (3 minutter siden): Han hadde sikkert blitt litt sur🤷♀️🙈 kan ikke se for meg det hadde vert verdens undergang akkurat, men jeg synes det er mer flaut enn at det er så fæl og tung en hemmelighet å bære på. Så han vet ikke om brukeren din på kg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. september 2021 #1942 Del Skrevet 28. september 2021 Jmcclane skrev (5 minutter siden): Så han vet ikke om brukeren din på kg😅 Jeg holder ikke KG hemmelig, men jeg sender jo ikke dags rapporter heller 😅🙈 satser bare på han ikke ser denne tråden🤞 Som sakt, flaut, men ikke krise dette da😅 Hvis noe av det jeg skriver anonymt på nettet plager han så får han si fra heller😬👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jmcclane Skrevet 28. september 2021 #1943 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Ominous skrev (2 timer siden): Jeg holder ikke KG hemmelig, men jeg sender jo ikke dags rapporter heller 😅🙈 satser bare på han ikke ser denne tråden🤞 Som sakt, flaut, men ikke krise dette da😅 Hvis noe av det jeg skriver anonymt på nettet plager han så får han si fra heller😬👍 Han bruker sikkert masse penger på seg selv i hemmelighet også😅 Dessuten må du jo ty til litt lure triks hvis han ikke er flink nok til å shoppe små overraskelser til deg i hverdagen😊 Kjipt hvis du blåser av gaver og overraskelser i dyre dommer på han også får du bare filleting som du egentlig ikke har lyst på, hvis du får noe i det hele tatt😊 Da må man jo snike litt bak ryggen😅 Mannfolk er ofte dårlig på sånt😅 Endret 28. september 2021 av Jmcclane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inanna Skrevet 28. september 2021 #1944 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Alle damer gjør dette og pynter litt på prisen tror jeg😅 Både jeg og søstrene mine gjør det samme, venninner også. Endret 28. september 2021 av Inanna Skulle sitere Ominous, men det ble feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. september 2021 #1945 Del Skrevet 28. september 2021 Jmcclane skrev (16 minutter siden): Han bruker sikkert masse penger på seg selv i hemmelighet også😅 Dessuten må du jo ty til litt lure triks hvis han ikke er flink nok til å shoppe små overraskelser til deg i hverdagen😊 Kjipt hvis du blåser av gaver og overraskelser i dyre dommer på han også får du bare filleting som du egentlig ikke har lyst på, hvis du får noe i det hele tatt😊 Da må man jo snike litt bak ryggen😅 Mannfolk er ofte dårlig på sånt😅 Han kjøper masse fint til meg, senest i går fikk jeg en liten gave, så sånn er det absolutt ikke😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jmcclane Skrevet 28. september 2021 #1946 Del Skrevet 28. september 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Han kjøper masse fint til meg, senest i går fikk jeg en liten gave, så sånn er det absolutt ikke😃👍 Er du flink til å gjengjelde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. september 2021 #1947 Del Skrevet 28. september 2021 Jmcclane skrev (1 minutt siden): Er du flink til å gjengjelde da? Skal ærlig innrømme jeg kunne vert mye flinkere ja🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 28. september 2021 #1948 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg har ingen hemmeligheter for min partner. Jeg har delt alt. På godt og vondt. Første gang jeg har gjort det. Jeg stolte på han etterhvert. Ingen hemmeligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 28. september 2021 #1949 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men han tente meg på en måte ingen andre har greidd. Det er akkurat det, ikke sant. Det er noe med disse idiotene, sexen er bare helt....... Har vært bort i et par sånne, den ene er av alle ting i min ex-svigerfamilie. Det er akkurat som om fitta tar over kontrollen av hjernen når han nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1950 Del Skrevet 28. september 2021 At jeg er betatt av en kollega. Gleder meg til jobb hver dag for å møte ham, drømmer om han om natten, tenker på ham nesten hele tiden og gruer meg til helg fordi det da er flere dager til vi møtes igjen. Blir trist hvis han er borte fra jobb. Verken kollegaen eller samboeren min vet noe, og ingen av dem skal noen gang vite. Prøver å bare komme meg gjennom det og at forelskelsen skal blåse over. Kunne aldri vært utro. Anonymkode: efbaf...e90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 28. september 2021 #1951 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): At jeg er betatt av en kollega. Gleder meg til jobb hver dag for å møte ham, drømmer om han om natten, tenker på ham nesten hele tiden og gruer meg til helg fordi det da er flere dager til vi møtes igjen. Blir trist hvis han er borte fra jobb. Verken kollegaen eller samboeren min vet noe, og ingen av dem skal noen gang vite. Prøver å bare komme meg gjennom det og at forelskelsen skal blåse over. Kunne aldri vært utro. Anonymkode: efbaf...e90 fin historie. 🙂 jeg anerkjenner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1952 Del Skrevet 28. september 2021 At jeg inderst inne vil gifte meg med han,kom litt overraskende på meg ,siden vi var enige fra starten(to år siden)at vi bare skulle forlove oss etterhvert,ikke enda.MÅ ikke gifte meg og det blir uansett ikke før om noen år i mine tanker,har en magefølelsen av at det blir bryllup om noen år..❤️🌻 Anonymkode: ffa26...c7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1953 Del Skrevet 28. september 2021 Min samboer vet ikke at jeg for et år siden tok en DNA-test på MyHeritage. Han vet ikke at jeg etter nesten et års leting på internett har funnet min ukjente far. Jeg er et resultat av utroskap fra min fars side, og han er mye MYE eldre enn min mor. Er redd for hvordan min samboer skal reagere hvis han noen sinner får vite om dette. Han er super sjalu, og har anklaget meg for utroskap mange ganger. Han har også spekulert bak min rygg, om at grunnen til at jeg er «ustabil» (jeg er lett emosjonell og slet med å kontrollere sinnet mitt da jeg gikk gravid) er pga. min «ukjente» far. Dårlige gener kalte han det. Bak min rygg…. Anonymkode: e193d...707 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1954 Del Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At jeg er betatt av en kollega. Gleder meg til jobb hver dag for å møte ham, drømmer om han om natten, tenker på ham nesten hele tiden og gruer meg til helg fordi det da er flere dager til vi møtes igjen. Blir trist hvis han er borte fra jobb. Verken kollegaen eller samboeren min vet noe, og ingen av dem skal noen gang vite. Prøver å bare komme meg gjennom det og at forelskelsen skal blåse over. Kunne aldri vært utro. Anonymkode: efbaf...e90 Beste sexen jeg har hatt er med psykisk ustabile menn. Hva er greia med det egentlig?? Anonymkode: f3cce...c44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1955 Del Skrevet 28. september 2021 Han vet ikke at jeg er dypt deprimert og er trøtt av livet. Anonymkode: aa5a5...e63 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1956 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg liker ikke familien hans. Synes de er primitive. Anonymkode: 1525f...72c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1957 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg elsker eksmannen og er tidvis suicidal. Anonymkode: 0f340...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 30. september 2021 #1958 Del Skrevet 30. september 2021 Jmcclane skrev (På 28.9.2021 den 13.05): Han bruker sikkert masse penger på seg selv i hemmelighet også😅 Dessuten må du jo ty til litt lure triks hvis han ikke er flink nok til å shoppe små overraskelser til deg i hverdagen😊 Kjipt hvis du blåser av gaver og overraskelser i dyre dommer på han også får du bare filleting som du egentlig ikke har lyst på, hvis du får noe i det hele tatt😊 Da må man jo snike litt bak ryggen😅 Mannfolk er ofte dårlig på sånt😅 Det kan hende. Jeg fant nettopp ut at min brukte mange tusen på fiskestang og utstyr. Trodde slikt ikke kostet mye. Men då har jeg ingen grunn til å Være sint. Hyklerisk vil jeg ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1959 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 21.48): Beste sexen jeg har hatt er med psykisk ustabile menn. Hva er greia med det egentlig?? Anonymkode: f3cce...c44 Greia er kanskje at du selv har en mental forstyrrelse? Hvem andre er det som gidder å ha sex med psychoer? Anonymkode: 97e37...b6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #1960 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg vil få kreft og dø Anonymkode: f1362...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå