Gå til innhold

jeg leser i flere tråder at man latteliggjør "gammeldagse holdninger"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå som kreft i livmoren øker helt ned i 20 års alder så burde alle knipe sammen. Det er kjent at hyppige og mange sexpartnere kan gi celleforandringer. Dette er alarmerende og skulle ønske det var IN å være jomfru lengst mulig. Og IN å ha minst mulig partnere. Jeg er der. Minst mulig og kun med den rette. Ergo myyyye tørke, men det er helt greit. Heller meg selv enn ons med ekle menn som smitter med sykdom.

Anonymkode: a3f66...dc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UhuruPeak
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar at en kvinne med mange sexpartnere er en ingen andre menn vil ha noe mer enn enn engangsgreie med. 

 

Anonymkode: 07aee...18e

Men her kan det jo likeså godt være tilfellet at personen med mange sexpartnere, ikke er en engangsgreie for andre, men sjøl ikke har ønsket å ha et langvarig forhold til mange av disse partnerene. For eksempel fordi de "duger" til sex men ikke til selskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, made4u skrev:

Synes ikke det er rart at menn vil ha ei med få sexpartnere. Få partnere vil si at hun antagelig ikke er særlig erfaren, og jo mindre erfaring hun har, jo lengre tid vil det ta før hun skjønner hvor dårlig mannen faktisk er i senga. 

og hva får deg til å tro at vi bryr oss om hvordan jentene oppfatter oss i senga, jeg mener, så lenge vi får vårt fra flyfillene som har seriøse problemer med å få seg annet enn å spre bena for en natt, så er vi fornøyd - hun kan angre om hun vil, who cares?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, made4u skrev:

og hva får deg til å tro at vi bryr oss om hvordan jentene oppfatter oss i senga, jeg mener, så lenge vi får vårt fra flyfillene som har seriøse problemer med å få seg annet enn å spre bena for en natt, så er vi fornøyd - hun kan angre om hun vil, who cares?

Fy faen for noen ufyselige mannfolk dere i tråden er!

Moralens høye voktere med en egen moral som er på bunnivå.

Anonymkode: ad6fe...f59

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, whatever10 skrev:

Han er bare ærlig. Det hadde vært dobbelt moral om han sa han ikke brydde seg. men kun gikk etter jomfruer.

Nei, det er løgn ikke dobbeltmoral.

Anonymkode: 34b9c...2cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er lettere for kvinner å få sex.  

Anonymkode: 07aee...18e

Hmm vil ikke det da være naturlig at de har mer sex? Hmm bunner dette i at du er misunnelig på kvinner med flere sexpartnere enn deg selv?...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for noen ufyselige mannfolk dere i tråden er!

Moralens høye voktere med en egen moral som er på bunnivå.

Anonymkode: ad6fe...f59

Forventet du at hannkjønn bryr se med hvordan ei som sprer bena for enhver og som bare er ett engangsligg oppfatter han i senga? Ærlig talt da, henne ligger man ikke med for å tilfredsstille henne, er mer tøm og røm og for egen del...

Vet du hvor sterkt vi ser ned på slike jenter? Nei, tydeligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar at en kvinne med mange sexpartnere er en ingen andre menn vil ha noe mer enn enn engangsgreie med. 

 

Anonymkode: 07aee...18e

Og merkelig nok kan man også finne seg en mann som vil gifte seg med deg. Merkelig det der ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er dog glad for at det finnes jenter som er lett på tråden og som ikke har selvrespekt nok eller forstand til å bry seg om hvordan omverden ser dem, enkle ligg for enkeltnetter altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, made4u skrev:

Forventet du at hannkjønn bryr se med hvordan ei som sprer bena for enhver og som bare er ett engangsligg oppfatter han i senga? Ærlig talt da, henne ligger man ikke med for å tilfredsstille henne, er mer tøm og røm og for egen del...

Vet du hvor sterkt vi ser ned på slike jenter? Nei, tydeligvis...

 

1 minutt siden, made4u skrev:

Vi er dog glad for at det finnes jenter som er lett på tråden og som ikke har selvrespekt nok eller forstand til å bry seg om hvordan omverden ser dem, enkle ligg for enkeltnetter altså...

Som sagt, menn med moral på et bunnivå!

Anonymkode: ad6fe...f59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager kjære deg, dette er ønsketenkning. Jeg har lest så mye om at de kjekkeste gutta drar damene, du er ikke en av de. 

 

Anonymkode: 2ccc1...010

Er jeg sikkert ikke, men har opplevd masse på sexfronten likevel, så har vært heldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, made4u skrev:

Forventet du at hannkjønn bryr se med hvordan ei som sprer bena for enhver og som bare er ett engangsligg oppfatter han i senga? Ærlig talt da, henne ligger man ikke med for å tilfredsstille henne, er mer tøm og røm og for egen del...

Vet du hvor sterkt vi ser ned på slike jenter? Nei, tydeligvis...

Hvorfor er det verre å spre beina enn å vifte med pikken?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, made4u skrev:

Er jeg sikkert ikke, men har opplevd masse på sexfronten likevel, så har vært heldig. :)

Keep dreaming. 

Anonymkode: 2ccc1...010

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, made4u skrev:

Er jeg sikkert ikke, men har opplevd masse på sexfronten likevel, så har vært heldig. :)

Så da er jo du en mannlig flyfille. Du er rett og slett en flyfant.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, UhuruPeak skrev:

Men her kan det jo likeså godt være tilfellet at personen med mange sexpartnere, ikke er en engangsgreie for andre, men sjøl ikke har ønsket å ha et langvarig forhold til mange av disse partnerene. For eksempel fordi de "duger" til sex men ikke til selskap? 

Finnes jo langvarige sexforhold også for de som ikke vil ha forhold. Jeg tror jeg aldri har hørt noen jenter si de ønsker å pule så mange som mulig så om en jente har mange sexpartnere så går jeg utifra at det er ufrivillig.

10 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hmm vil ikke det da være naturlig at de har mer sex? Hmm bunner dette i at du er misunnelig på kvinner med flere sexpartnere enn deg selv?...

Forstår ikke hva jeg skal være misunnelig på. Altså jeg kan godt være misunnelig på menn som er mer attraktive enn meg, men det er jo fordi de drar damene jeg vil ha. En dame med mange sexpartnere har jo ikke konkurrert mot meg, hun har jo bare liggget med mange menn.

6 minutter siden, Jolene skrev:

Og merkelig nok kan man også finne seg en mann som vil gifte seg med deg. Merkelig det der ;)

Jeg snakker selvsagt generelt og ikke om enkelttilfeller. Gratulerer med giftemålet.

Anonymkode: 07aee...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes jo langvarige sexforhold også for de som ikke vil ha forhold. Jeg tror jeg aldri har hørt noen jenter si de ønsker å pule så mange som mulig så om en jente har mange sexpartnere så går jeg utifra at det er ufrivillig.

Forstår ikke hva jeg skal være misunnelig på. Altså jeg kan godt være misunnelig på menn som er mer attraktive enn meg, men det er jo fordi de drar damene jeg vil ha. En dame med mange sexpartnere har jo ikke konkurrert mot meg, hun har jo bare liggget med mange menn.

Jeg snakker selvsagt generelt og ikke om enkelttilfeller. Gratulerer med giftemålet.

Anonymkode: 07aee...18e

Men du sier jo at det er ille for kvinner å ha sexmed mange pga bedre tilgang. Er da verre å ha karret seg til mye sex pga dårlig tilgang, noe du mener menn har. Er ikke det mer patetisk å kjempe seg til å få sex?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Men du sier jo at det er ille for kvinner å ha sexmed mange pga bedre tilgang. Er da verre å ha karret seg til mye sex pga dårlig tilgang, noe du mener menn har. Er ikke det mer patetisk å kjempe seg til å få sex?

Nei, det er da ikke noe patetisk i å være en sjarmerende mann, å ha gode sosiale evner, være selvsikker,  ta vare på kroppen og ha høy sosial status. 

All respekt til mennene med mange pene partnere.

Anonymkode: 07aee...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvorfor er det verre å spre beina enn å vifte med pikken?

Det har med forventninger å gjøre.

Er forventet at vi hannkjønn skal kunne utforske dette med sex mer enn hva hunnkjønn skal, for oss trenger jo ei heller sex bety noe som helst, jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dyppe fanten i ei som jeg virkelig ikke fordrar som person, hvis hun var sexy nok så hadde det vært en ønske situasjon å få mulighet til også og jeg hadde absolutt ikke brydd meg med at jeg ikke fordro den hun var, jeg hadde bare hatt fokus på sex'en.

Dere hunnkjønn er skrudd sammen så annerledes, mye mer styrt av følelser enn oss hankjønn som kan utestenge alt og ikke bry oss om noe hva gjelder sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, made4u skrev:

Det har med forventninger å gjøre.

Er forventet at vi hannkjønn skal kunne utforske dette med sex mer enn hva hunnkjønn skal, for oss trenger jo ei heller sex bety noe som helst, jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dyppe fanten i ei som jeg virkelig ikke fordrar som person, hvis hun var sexy nok så hadde det vært en ønske situasjon å få mulighet til også og jeg hadde absolutt ikke brydd meg med at jeg ikke fordro den hun var, jeg hadde bare hatt fokus på sex'en.

Dere hunnkjønn er skrudd sammen så annerledes, mye mer styrt av følelser enn oss hankjønn som kan utestenge alt og ikke bry oss om noe hva gjelder sex.

Nei, det er ikke forventet eller tiltrekkende at dere hannkjønn puler nærmest hva som helst. Det at du puler kvinner du ikke kan fordra viser kun at du er desperat etter et ligg.

Det er skikkelig turn-off. 

Anonymkode: 40234...e64

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, made4u skrev:

Det har med forventninger å gjøre.

Er forventet at vi hannkjønn skal kunne utforske dette med sex mer enn hva hunnkjønn skal, for oss trenger jo ei heller sex bety noe som helst, jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dyppe fanten i ei som jeg virkelig ikke fordrar som person, hvis hun var sexy nok så hadde det vært en ønske situasjon å få mulighet til også og jeg hadde absolutt ikke brydd meg med at jeg ikke fordro den hun var, jeg hadde bare hatt fokus på sex'en.

Dere hunnkjønn er skrudd sammen så annerledes, mye mer styrt av følelser enn oss hankjønn som kan utestenge alt og ikke bry oss om noe hva gjelder sex.

Vi hunkjønn er skrudd sammen veldig forskjellig skal jeg si deg. Jeg har hatt mye vill og deilig sex men flere forskjellige menn. Har blitt fridd til flere ganger. Jeg har alltid hatt mer enn en kandidat som har ønsket ett forhold og valgte til slutt en når jeg var klar for å slå meg til ro. 

Nå har jeg barn med denne mannen og sannsynligvis tror de fleste at jeg er veldig sømmelig og skikkelig av meg. Mannen min er sikker nok på seg selv til å gi en fin faen i fortiden og er glad jeg vet hva som finnes og allikevel valgte han. Samme gjelder andre veien. 

De foreldede holdningene dine til sex har med gammeldags "forsikring" å gjøre, prevensjonen var elendig så for at menn skulle føle seg sikre på å være far til barnet så skulle dama helst være jomfru på bryllupsnatten, det var også mye sykdomsspredning så få partnere kunne rett og slett være med på å holde deg i live. 

Før det igjen var det annerledes, eller trodde du huleboere var strenge på antall partnere? Men du får kose deg med de skikkelige pikene før dem som dypper eller tenker likt deg bruker dem opp. 

Som det har vært inne på så er det ikke kvinner som sliter mest med å finne seg en partner, så det blir nok du som sitter med svarteper til slutt, og etter denne debatten å dømme er ikke det noe tap for kvinner som helhet. 

Anonymkode: 9bf21...580

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...